• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ivar Chasule

    'Eh hoi, en ja ze je vanavond wel,' antwoord ik. Ze vonden het blijkbaar toch niet erg dat ik hier was. Snel loop ik naar mijn tas en pak die, daarna pak ik mij. Schoenen en loop de kleedkamer uit. Zij vonden het misschien niet erg dat ik haar zo zag maar ik kleedde me liever niet om bij iemand die ik haast niet kende. Ik neem mijn tas snel mee naar de wc waar ik me omkleed.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:34 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [ff snel laatste dan ben ik eten ;d]

    Teske Velez


    'Kan je je bh open doen? Dan kan ik er beter bij. Ik toon je zo meteen wel die van mij, hij staat op mijn borstkas,' zei hij en ik knikte. Ik open het sluitinkje en hield goed in de gaten dat me bh niet afgleed. 'Ben benieuwd,' zei ik tegen hem


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    ‘Is goed, ik ook,’ reageer ik als Ivar zegt zich te gaan omkleden. In de kleedkamer trek ik mijn gymkleren uit en schiet weer in mijn laarzen, skinny en wijd schoudershirt . Na nog een vlugge haal van de borstel door mijn haren liep ik terug de gang op en richting de kantine. Daar aangekomen laat ik mijn tas langs me op de grond vallen en ga onderuit op een stoel zitten terwijl ik een hap van mijn broodje neem.

    [ Er zijn ook helemaal geen jongens mensjes he? Das wel balen voor de vrouwelijke shifters..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik wilde wel maken maar je mag maar een jongen :S]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 17:03 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [biw ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spyclon schreef:
    [Ik wilde wel maken maar je mag maar een jongen :S]


    [waar staat dan dat je maar 1 jongen mag ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [waar staat dan dat je maar 1 jongen mag ?]


    [-kijkt- dat stond in de regels..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Idd, als je twee perso's hebt mag er maar 1 jongen en 1 meisje zijn.]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 17:33 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Idd, als je twee perso's hebt mag er maar 1 jongen en 1 meisje zijn.]


    [Nee het STOND.. er staat nu dat je gewoon de evenwicht van meisjes en jongens gelijk moet houden.. Er staat niet meer dat je maar 1 jongen en 1 meisje mag ;d



    Ik ben trouwens zo op verjaardag ofzo.. Dus als ik niet reageer..]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 17:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jake
    Ze fronste even. 'Ehm, weet je misschien hoe laat het is?' vraagt ze aan me 'volgens mij begint mijn volgende les namelijk zo,' vervolgt ze zichzelf. Ik pak mijn iPhone 4 S uit mijn zak en kijk er even op. 'We hebben nog wel even.' Zeg ik vriendelijk. Ik laat me zakken en teek een hand uit. 'Kom ik help je wel.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    'We hebben nog wel even,' zegt Jake vriendelijk waarna hij zich laat zakken. Dan steekt hij zijn hand uit, 'Kom ik help je wel'. Ik pak dankbaar zijn hand vast en laat me dan voorzichtig naar beneden zakken. Eventjes verlies ik mijn evenwicht en moet ik me aan Jake vasthouden om niet te vallen. 'Ik ga zo denk ik maar wel even omkleden,' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb een mensjes jongen maar die staat er nog niet tussen, de inprent van mijn meisje heeft zich trouwens uitgeschreven dus dat is best kut.]


    Remember to be ridiculous.

    [Waar kan ik inspringen? ;3 Ik heb een menselijke jongen.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ik heb twee menselijke jongens waarvan een zich heeft verslapen en de ander in de kleedkamer is. Kies maar]


    Remember to be ridiculous.

    Moet Crane persé voor jou kiezen?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I only miss you when I'm breathing