• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sorry dat ik gisteren opeens weg was, er gebeurde iets heel weirds.]

    Ivar Cheasule

    'Ahum, kleine kans?' vraag ik op een gemaakte bozige toon. 'Maar ja, wij kunnen inderdaad zeggen dat we iets aan sport hebben gedaan maar dat doen we vaker als aafstammelingen van Ruhmn.' zeg ik iets later er achteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza Josey Willows

    Ik kon het niet laten om weer te lachen bij het horen van zijn opgezette boze toon. ‘Inderdaad, een kleine kans. Veel meer maak je niet,’ grinnikte ik en gaf hem een zachte duw. Mijn blik viel op het meisje wat eerder bij Ivar en JJ stond en nieuwsgierig volgde ik haar. ‘Oh, daar is Jake,’ mompelde ik zacht tegen Ivar toen ik Jake op een tak zag zitten. ‘Moet je naar hem toe, of zullen we gaan?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik duw haar eerst nog even zacht terug, 'Pas maar op je woorden,' fluister ik. Daarna volg ik haar blik en zie inderdaad Jake op een tak zitten, 'We zijn nu waarschijnlijk toch een uurtje vrij dus we kunnen wel naar hem toe, toch?' stel ik voor als de gymleraar nog steeds nergens te bekennen is.


    I only miss you when I'm breathing

    Clemence
    Ik glimlach zwakjes als ik de vertrouwde ondergrond van mijn bed voel, en schud mijn hoofd kort. "Het is oké zo." Prevel ik met een bevestigend knikje, waarna ik een lok uit mijn ogen strijk.
    De warmte van Liams armen plakt nog tegen het mijne, en het voelde bijna even vertrouwd als het bos onder mijn voeten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sorry ik viel in slaap xD]
    Jake
    Een meisje haar blik komt niet van me af ze keek lichtelijk verbaasd. Ze was een mooi uitzicht vanaf de boom net als de natuur. Ikzelf was laatste jaars. Niet lang nog en ik hoefde geen school meer. Ik hoefde al nauwelijks naar school. Ik had nog een paar lessen en dan leren voor het examen. Ik keek op van mijn gedacht toen er nog is aan de tak werd getrokken en het meisje van net omhoog kwam. Ze had haar haar nu los had ik opgemerkt. 'Geniet je van het uitzicht?' Vraagt ze me. Haar stem klonk vriendelijk en zacht. Ik knikte en lachte mijn tanden bloot. 'Ja het is prachtig.' Zeg ik vriendelijk. Ik draai me nu echt naar haar. 'Ik ben trouwens Jake.' Vervolg ik mezelf nog steeds vriendelijk.

    Jade
    Het meisje ging zitten op een bankje en ik liet mijn hand erop rusten en zwiepte mijn benen eroverheen. 'Heey.' Zeg ik vriendelijk. Ik glimlach naar haar terwijl ik haar even bekijk. 'Ik ben Jade.' Vervolg ik mijn hey. Dat was wel een valkuil van me. Ik was altijd optimistisch. Alleen als het echt niet kon was ik dat niet. Ik had geen AdHd zoals mensen dachten ik was gewoon vaak vrolijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Da had ik gisteren dus ook xD]


    I only miss you when I'm breathing

    [waar zijn we mee bezig?]


    Remember to be ridiculous.

    Eliza Josey Willows

    Ik beet even op mijn lip terwijl ik van Jake weer terug naar Ivar keek. ’We kunnen wel even gaan maar er zit al iemand bij hem. Vind het zo lullig als we ze storen,’ antwoordde ik en haalde mijn haren los. Aangezien het er naar uit zag dat we toch geen gym hadden, was een staart ook van geen nut.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ivar Chasule

    Ik kijk even goed en zie dan ook dat er een meisje bij hem zit en knik, 'Ja, misschien moeten we hem even alleen laten.' antwoord ik en herken het meisje nu als Hayley. 'Hmm, wat gaan we nu doen dan?' vraag ik erachter aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Jenna Grace Myrone
    'Niets aan de hand Patch,' zeg ik en ik kijk weer naar James. 'Ik en mijn broer zijn nieuw hier.'


    Remember to be ridiculous.

    James Andrew Wild
    'Broer en zus?' Vraag ik verbaasd. Ik had echt alles verwacht, een stel niet op de laatste plaats maar broer en zus? Die had ik niet zien aankomen. Alleen hun namen al, Jenna is een normale naam maar Patch? Je bent toch redelijk vreemd als je je kind zo noemt. 'Jullie lijken niet op elkaar.'


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring

    Jenna Grace Myrone
    'We zijn geadopteerd.'
    Bij ieder ander had ik dit gesnauwd maar op de een of andere vreemde manier werd ik niet boos op deze jongen. Echt heel vreemd want ik ben altijd boos en vlieg om het minste of geringste uit mijn vel. Wat dat betrof ben ik jaloers op Patch. Die gast is echt altijd rustig. Ik kijk naar Patch en hij trekt verbaasd zijn wenkbrauwen op. Hij heeft het dus ook gemerkt.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:17 ]


    Remember to be ridiculous.

    Eliza Josey Willows

    ‘Wel, gym is niet meer van plan nog te beginnen dus ik zou zeggen omkleden en daarna eten?’ reageerde ik met een vragende ondertoon en haalde even mijn handen door mijn haren. Af en toe voelde ik me net een bodemloze put, ik kon blijven eten of ik nou wel of geen honger had.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar Chasule

    Ik knik, 'Ja, dat is dan wel het handigste om te doen.' antwoord ik. Ik had best wel honger want in de pauze had ik niet gegeten omdat ik het meisje wat van de trap viel hielp. 'Wee jij welke les we hierna hebben?' vraag ik terwijl ik richting het school gebouw begin te lopen, want we waren best ver aan de rand van het sportveld.


    I only miss you when I'm breathing

    James Andrew Wild
    Patch trekt verbaasd zijn wenkbrauwen op. Blijkbaar doet ze iets vreemds, vertellen ze soms nooit dat ze geadopteerd zijn? Iets in zijn blik doet me echter vermoeden dat het niet aan de woorden lag, eerder aan de toon. 'Deze les lijkt niet te beginnen,' zeg ik. 'Ik ga.'


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring