• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Levi "Patch" Remus Greengrass
    'Ik ga mee,' zeg ik. Wacht dit is de eerste keer dat ik uit mezelf tegen iemand anders praat als Jenna. Sinds ik het schoolgebouw inkwam dan.

Jenna Grace Myrone
    Patch spreekt iemand anders aan als mij. Hij gaat vooruit. 'Nou ik ga ook maar,' zeg ik. 'Zie je in de kantine Patch.'
    Hij knikt en ik ren naar de kleedkamers. Mijn energie is nooit maar dan ook nooit op.

Remember to be ridiculous.

Eliza Josey Willows

Ik schudde lichtjes met mijn hoofd. ‘Geen idee welke les we hierna hebben, hopelijk zijn ze in ieder geval zo voorbij,’ antwoord ik, het laatste een beetje mopperend. ‘Ik wil de bossen in,’ mompel ik zacht terwijl we samen richting het schoolgebouw liepen. Even keek ik schuin naar hem op. ‘Nog geen wonderschone dame tegen gekomen?’ vroeg ik, doelend op het hele inprent gebeuren.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

James Andrew Wild
    Ik kijk Jenna na, vreemd meisje eigenlijk. Ze was net op en Eliza-achtig tempo aan het rennen maar toch doet ze me niet veel aan haar denken. Jenna heeft trouwens ook wel lef, haar haar is korter als dat van veel jongens.
    'Ivar!' Roep ik naar de jongen die ook richting de kleedkamers loopt.

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring

Ivar Chasule

'Ik wil ook naar het bos,' mompel ik afwezig. 'En nee, nog niet echt een kandidaat geonden.' zeg ik met een kleine grijns als ik haar door krijg. 'Jij wel?' voeg ik er aan toe.
    Achter me hoor ik iemand mijn naam roepen en kijk om, ik zie een jongen die ik niet ken en kijk hem een beetje vreemd aan waarna ik me weer op Eliza richt.

I only miss you when I'm breathing

James Andrew Wild
    Ivar kijkt om en negeert me verder. Dit gaat die gast niet menen. We zitten pas een paar jaar bij elkaar in de klas, misschien zag hij Patch aan voor de jongen die riep en anders is hij echt heelsneu bezig. 'Vreemde naam trouwens, Patch.'

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring

Liam Drew Pryst

Ik glimlach en knik. 'Kan ik nog iets voor je doen? ' ik kijk naar haar en lwg dan maar de deken over haar heen voor als ze het koud had. Ik neem haar hand vast en kijk naar haar prachtige gezicht.

Eliza Josey Willows

Ik schud hevig met mijn hoofd van niet en kijk even om als ik iemand Ivar’s naam hoor roepen. De jongen kwam voor mij niet bekend voor en blijkbaar voor Ivar zelf ook niet. ‘Ik vind er helemaal niks aan, aan heel dat inprent gedoe niet. Hoe kan zoiets nou bepalen dat diegene je hele toekomst is?’ reageerde ik en snoof een beetje licht.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

''t Is mijn bijnaam. Ik loop voortdurend verwondingen op en verniel daarbij mijn kleding dus vandaar Patch wat oplappen betekend.'

James Andrew Wild
    Ik moet lachen. Ikzelf heb een prima evenwichtsgevoel en mijn coördinatie is behoorlijk goed. 'Dus jij bent de brokkenpiloot? Dat lijkt me zo ontzettend kut.'

'Ik ben het gewend maar dat mijn zus nooit valt maakt het er niet echt beter op.'
    Als ik en Jenna gewoon broer en zus waren geweest had ik lachend gezegd dat zij de coördinatie had gekregen maar helaas gaat dat niet als je geadopteerd bent.

[mensjes ik ga trainen, ben pas laat in de middag terug]

Ivar Chasule

Ik zie dat Eliza de jongen ook niet kent en dat ze hem ook negeert. 'Hmm, ik weet het niet. En van het inprenten zelf snap ik ook niet veel.' antwoord ik waarna ik even lach om een geachte die me te binnen schiet. Snel trek ik een pokerface op zodat ze niet door gaat vragen, ik had geen zin om het uit te leggen.

I only miss you when I'm breathing

[Cassiefriend we hebben vandaag helemaal geen training]

Clemence Jane' Hole
    "Nee, het is goed zo. Bedankt, voor alles." Glimlach ik met een knikje, waarna ik kort naar de tikkende regen kijk.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Liam Drew Pryst

'Zal ik danaar weer gaan? ' ik sta op en laat haar hand noodgedwongen los. 'Hopelijk wordt je snel beter ik denk dat ons uitstapje naar het bos vanavond niet door gaat. ' ik glimlach teurig.