• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliza Josey Willows

    ‘Oh, ik snap het wel. Alleen echt in geloven doe ik het niet, of wil ik niet,’ reageerde ik en trok even een bedenkelijk gezicht om mijn eigen woorden toen ik Ivar hoorde lachen. ‘Wat er is er zo lachwekkend?’ vraag ik hem dan terwijl het weer zachtjes begint te regenen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ben weg]


    Remember to be ridiculous.

    Clemence Jane' Hole
    "Tuurlijk wel! Ga maar snel naar school jij." Glimlach ik, waarna ik kort een lok achter mijn oor strijk en vervolgens kort glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik ga niet terug, ik moet praten met het roe ik bedoeld mijn vrienden. ' ik haalt een hand door mijn haar en glimlach ongemakkelijk door mijn verspreking. 'Nouja sms of bel maar al je een datum heb voor het bos. '

    Clemence Jane' Hole
    "Eh, tot snel dan." Glimlach ik, waarna ik hem kort, onderzoekend aankijk.
    Roe? Wat was roe? Hij leek zichzelf bijna te betrappen op een leugen.
    Ik hield me in, en glimlachte kort.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik vervloek mezelf van binnen. Ik loop de trap af naar beneden waar haar ouders zitten. 'Liam we zijn blij met wat er gebeurd is' ik glimlach. 'Ja ik ook. Ik ga nu met het roedel praten over dat hele inprent hesper. ' ze zeggen me gedag en ik stap in mijn auto om naar huis te rijden.

    Ivar Chasule

    'Nee laat maar,' antwoord ik. Ik had nu geen zin om te zeggen dat ik dacht dat de eerste wolven als ons het hadden bedacht om verliefd te worden op gewone mensen.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza Josey Willows

    ‘Hmm, dat is heel gemeen. Eerst lachen en dan niet zeggen waar het om gaat,’ antwoord ik met een plagende ondertoon. ‘In ieder geval, mij hoeft het niet te gebeuren,’ voeg ik er nog aan toe. ‘En jij, wat vind jij ervan? Hoop je dat het jou wel overkomt?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar Chasule

    'Hmm, als het kon zou ik het wel willen. In ieder geval willen weten hoe het voelt, wanr nooit aan kets anders kunnen denken lijkt me wel lastig.' antwoord ik met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    [Allooowww wat heb ik gemist in de afgelopen 3 pagina's?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ok.. ff vluchtig doorgelezen.. XD niet zo heel veel gemist]

    Teske Velez

    'Heey,' hoorde ik opeens. Ik keek op en zag een meisje met verschillende veren. 'Ik ben Jade,' zei ze. Ze klonk vrolijk. Ik glimlachte naar haar. 'Ik ben Teske,' zei ik tegen haar. Ik keek beetje om me heen en zag wel mensen lopen. Ik zag ook mensen in een boom. Tip voor Teske, vergeet nooit je gymkleren wat er ook gebeurd.



    [Ok.. ik verveel me]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 13:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hé mensjes, iemand zin om tegen mij te praten? Ik ben doelloos]


    Remember to be ridiculous.

    [Mag ik een samenvatting? En kan ik ergens inspringen? (A)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Er is een heleboel geklets, kom naar de kleedkamer dan kunnen we samen praten]


    Remember to be ridiculous.

    [Zij heeft een jongen ;d + de helft is geloof ik nog op het veld? en ehm wat is dr allemaal gebeurd.. Ik denk dat je beste kan inspringen door te doen dat je poppetje zich had verslapen XD zo ben ik ook begonnen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you