• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Teske Velez

    Ik deed me tas op me schouders. Met een beetje geluk schuurde me tas niet te vaak aan me rug. Ik liep richting het schoolgebouw. Ik zag beetje vanuit me ooghoek een jongen lopen. Hij liet zijn tas vallen. Kan gebeuren. Toch? Ik glimlachte een beetje en had niet door dat de jongen mijn richting op liep. Voor ik het wist stond hij voor me. 'H-hallo,' hoorde ik hem zeggen. Ik bekeek hem eens goed en moest eventjes glimlachen. 'Hallo,' zei ik met een glimlach tegen hem. 'Kende ik jou al? of ben je nieuw?' vroeg ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 15:27 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hallo," antwoordt ze met een betoverende glimlach. Het lijkt alsof ik op wolken zweef. Degene die ooit deze glimlach van haar gezicht haalt zal het berouwen. "Kende ik jou al? of ben je nieuw?" vraagt ze dan.
    Ik schud glimlachend mijn hoofd en bijt even op mijn piercing.
    "Niet nieuw," zeg ik zacht. "Je was me nog niet eerder opgevallen," voeg ik er gegeneerd aan toe. "Irial," stel ik mezelf voor terwijl ik mijn hand uitsteek.
    Heb ik me net ingeprent?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jake
    'Ik heb inderdaad iets gezien.' Zeg ik een beetje glunderend. De wereld leek veel kleurrijker. Veel mooier veel groter. Veel bijzonderder. Ik had inderdaad iets gezien. Haar. Haar mooie ogen. Har zachte volle lippen. Haar mooie blonde haar. Haar geweldige blauwe ogen. Haar prachtige postuur. Haar weerzinwekkende benen. Haar middel haar veeten. Alles aanbad ik van haar. Ze was alles wat in mijn leven nog belangrijk was. Ze was perfect in mijn ogen. 'Ik z.. Zag jou.' Prefelde ik voorzichtig. Dit klonk zo snel, maar zo snel ging de liefde. Liefde was enorm snel. Het sloeg in als de wind. Als het weer veranderde. Ze was perfect voor mij in alle opzichten. Ze was het perfectste op deze aardbol. Ik draaide om haar. Zij was het middelpunten mij vanaf nu.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Hij schudde glimlachend zijn hoofd. Hij beet op iets, eventjes later zag ik dat het zijn piercing was. 'Niet nieuw. Je was me nog niet eerder opgevallen,' zei hij zachtjes. Ik knikte. Hij was mij ook nog niet eerder opgevallen. 'Irial,' zei hij en ik zag dat hij zijn hand uitstak. Ik nam zijn hand aan en ik voelde mijn rug trekken. Ik keek eventjes pijnlijk en beet op me lip. Ik herstelde me weer gauw en voelde dat zijn hand aardig warm was. 'Teske,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hayley
    'Ik heb inderdaad iets gezien,' zegt hij een beetje glunderend. Als een klein kind dat er net achterkomt dat zijn favoriete speelgoed winkel groter is geworden. 'Ik z.. Zag jou,' prevelt hij dan. Ik begin weer een beetje fronsen en schudt dan mijn hoofd. Ik heb het waarschijnlijk verkeerd verstaan. 'Ehm, weet je misschien hoe laat het is?' vraag ik aan hem, 'volgens mij begint mijn volgende les namelijk zo,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Ik schrik en laat haar hand los wanneer ze een pijnlijk gezicht trekt. Heb ik dat gedaan? Ik weet dat ik sinds mijn eerste verandering behoorlijk wat sterker geworden ben maar zo'n vaart loopt het toch niet?
    "Teske," zegt ze dan met een glimlach.
    "Teske," herhaal ik glimlachend. "Dat is een prachtig naam."
    Maar hij is nog steeds te min voor het meest prachtige meisje ter wereld. Ik neem haar nog een keer in me op, alsof ik nog niet lang genoeg stond te staren. Zelfs als ik deze onnatuurlijke drang om bij haar te zijn niet zou voelen, was ze me ooit wel in het oog gesprongen. Haar stijl sluit aan bij die van mij en ze heeft een wonderbaarlijk mooi gezicht. Alles om haar heen is wazig, het doet er niet meer toe. Alleen zij telt nog.
    "Heb ik je net pijn gedaan?" vraag ik met een schuldige blik.
    Mijn hart begint sneller te slaan en even ben ik bang dat zelfs Teske het kan horen. Ik voel mijn hartslag door mijn hele lijf en de warmte van net wordt nog een keer opgevoerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Ik zag dat hij schrok en zijn hand weg trok dat rijmt. Waarom? Mijn handen voelde toch niet raar aan? Hij herhaalde mijn naam en zei dat hij prachtig was. Ik begon er een beetje door te blozen. Zo speciaal was mijn naam toch niet? 'Heb ik je net pijn gedaan?' vroeg hij. Ik dacht eventjes na. Waarom dacht hij dat? Toen schoot het me weer gelijk binnen en begon eventjes te lachen. 'Nee,' zei ik lachend. Ik zette voorzichtigjes me tas op de grond en liet een stukje van me rug zien. Er was nu een stuk te zien van de onderkant van de pauwen veer. 'Heb hem nog niet lang en hij loopt door tot bovenin me rug en toen ik je hand aannam begon me rug te trekken. Ik had vanochtend geen tijd om het in te smeren,' legde ik aan hem uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Nee," zeg ze lachend terwijl ze haar tas op de grond zet. Ik word overspoeld door een golf van opluchting. Haar pijn zou de mijne zijn.
    Ze tilt haar truitje een stukje op en toont een stuk van haar rug. Ik zie er een mooie tekening op staan.
    "Heb hem nog niet lang en hij loopt door tot bovenin me rug en toen ik je hand aannam begon me rug te trekken. Ik had vanochtend geen tijd om het in te smeren," legt ze uit.
    "Mag ik hem volledig zien?" vraag ik zachtjes. Ik wil haar truitje wat verder omhoog tillen en besef dan dat dat nogal eng moet overkomen. "Ik ben zelf ook helemaal gek van tattoo's, ik vraag het niet om je te kunnen begluren," verklaar ik dan. Als ze haar zalfje meeheeft wil ik hem best wel even in smeren, maar ik heb er geen idee van hoe ik dat aan boord moet brengen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Mag ik hem volledig zien?' vroeg hij. Ik keek hem vragend aan. 'Ik ben zelf ook helemaal gek van tattoo's, ik vraag het niet om je te kunnen begluren,' legde hij uit. Ik knikte en lachte dan eventjes. 'Van mij mag je, maar niet hier,' zei ik tegen hem. Ik pakte mijn tas op en deed die weer voorzichtigjes op me rug. 'Zoals ik al zei. Hij loopt helemaal tot bovenin me rug, dus dan zal ik me truitje uit moeten trekken.' zei ik lachend. De meeste mensen zouden me voor gek klaren. Wie gaan nou haar trui uit doen voor een jongen die je amper kent? Mij kon het niet echt veel schelen. Ik had geen beschamend bh aan en zo gek is het toch niet? Ik bedoel, het is net een bikini maar dan anders. 'De kleed kamer anders? Volgens mij is daar niemand meer,' stelde ik voor.

    [Ik ben vanavond trouwens wel op een verjaardag ;d Ik weet niet hoe laat ik er dan weer ben ;d zal wel rond 11 uur wezen of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Van mij mag je, maar niet hier. Zoals ik al zei. Hij loopt helemaal tot bovenin me rug, dus dan zal ik me truitje uit moeten trekken. De kleed kamer anders? Volgens mij is daar niemand meer," stelt ze voor.
    Ik kan niks anders doen dan verbaasd staan knikken. Ik kan even niet geloven dat dit beeldige schepsel zojuist heeft toegstemd me haar rug te tonen terwijl ik haar net ken. Oké, het is maar een rug maar ik veronderstel dat er heel wat meisjes dit niet zouden willen.
    "Zit er een betekenis achter?" vraag ik terwiijl we naar de kleedkamer wandelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Zit er een betekenis achter?' vroeg hij terwijl we naar de kleedkamer liepen. Ik wachtte met antwoord geven. In de kleedkamer zette ik de tas op de grond en trok ik me truitje uit. Ik ging met mijn rug voor hem staan en deed mijn haren aan de kant. Anders had hij nog niet veel gezien. 'Weet je waar de pauw zijn veren voor gebruikt? Om te lokken. Hij maakt zich daardoor mooier,' zei ik tegen hem. Ik dacht eventjes na, want ik wou het wel goed vertellen. 'Ik wou hem niet voor het lokken maar voor de mooiheid. Iedereen heeft iets moois, maar niet iedereen ziet dat,' legde ik verder uit. 'Bij de één zit alleen wat meer verborgen en kan alleen die ene het vinden,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar Chasule

    'Hmm, ik ga me maar omkleden.' zeg ik tegen Eliza en ik loop richting de kleedkamer. Ik doe de deur open en stap binnen, ik zie een jongen en een meisje met haar truitje uit. 'Eh... Ik denk dat ik maar weer moet gaan,' mompel ik als ik Irial herken.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:23 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ik slik even wanneer ze haar truitje uitdoet en haar haren over een schouder legt. De kleuren van haar tattoo lijken veel te levendig om echt te zijn. Nu ik erover nadenk lijkt haar hele huid te stralen. Alsof ze een ster is, recht van de hemel geplukt.
    "Weet je waar de pauw zijn veren voor gebruikt? Om te lokken. Hij maakt zich daardoor mooier. Ik wou hem niet voor het lokken maar voor de mooiheid. Iedereen heeft iets moois, maar niet iedereen ziet dat. Bij de één zit alleen wat meer verborgen en kan alleen die ene het vinden," zegt ze. Ik raak vertederd, op de een of andere manier, door haar uitleg. Ik hoor nog een vaag geluid dat niet uit haar mond komt, maar kan mijn aandacht niet van haar laten afwijken. Ik wil het wel, maar het lukt niet.
    "Ik had je zo ook wel kunnen vertellen hoe mooi je bent," zeg ik zacht. Ze weet niet half hoeveel waarheid er achter die woorden schuilt. "Heb je je zalf mee?" besluit ik dan toch te vragen. "Ik weet hoe vervelend die dingen kunnen tegen trekken als je vergeet in te smeren."
    Laat haar me alsjeblieft geen opdringerige engerd vinden.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ik had je zo ook wel kunnen vertellen hoe mooi je bent,' dacht ik hem horen te zeggen. 'Heb je je zalf mee? Ik weet hoe vervelend die dingen kunnen tegen trekken als je vergeet in te smeren,' zei hij. Ik knikte en wou de zalf pakken. Ik hoorde de deur open gaan en zag Ivar staan. 'Eh... Ik denk dat ik maar weer moet gaan,' hoorde ik hem mompelen. 'Hoi Ivar,' zei ik tegen hem en ging weer staan. Ik gaf aan Irial de zalf en ging weer staan zoals net. 'Dus, jij hebt ook een tattoo? Waar dat?' vroeg ik aan hem.


    [Als ik even niet reageer, dan ben ik even eten]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hoi Ivar,' zegt ze terwijl ze me de zalf in handen stopt en weer met haar rug naar me toe gaat staan. "Dus, jij hebt ook een tattoo? Waar dat?"
    Ivar? Waar?
    Ik draai me om en zie inderdaad Ivar staan. Automatisch ga ik rechter staan, zoals ik altijd doe als er andere wolven in de buurt zijn. Mijn ogen worden weer naar Teske getrokken. Omdat ik nog niet wil dat de andere weten dat ik ingeprent heb zeg ik,
    "Ik spreek je vanavond, Ivar."
    Zonder op antwoord te wachten draai ik me terug om en draai het potje zalf open.
    "Kan je je bh open doen? Dan kan ik er beter bij," vraag ik met een rode kop aan het meisje voor me. "Ik toon je zo meteen wel die van mij, hij staat op mijn borstkas," antwoord ik op haar vraag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.