• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Laatste post :3]

    Nolan Xenne Griffits ~ Mentor district 11

    'Goed,' knik ik. 'En jij, Jonah?'
    Volgens mij kan Freya hun bloed wel drinken, maar het is even niet anders. Ook zij zal er aan moeten geloven dat ze pacten moet sluiten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Doylee Benratt || District 4
    "Niet alles is prachtig qua uiterlijk, maar als je verder kijkt, neem bijvoorbeeld de dertien districten. Ieder district is zo anders, en toch, zonder al die hekken, is er overal iets fascinerends te vinden." Zeg ik zachtjes. "Ik ga maar terug. Het is bijna licht, volgens mijn stylist vermoord ze me persoonlijk als ik haar laat wachten vandaag." Er rolt een tinkelende lach over mijn lippen, waarna ik geruisloos opsta, en nog een blik op de hemel werp.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik haalde mijn schouders op, misschien had ze gelijk, maar in district 12 of 11 kon ik écht niks moois ontdekken. Ik trok een pruillip en keek haar aan.
    'Nou-hou, succes dan maar. and may the odds be in you favor!' glimlachte ik haar na, dan laat ik me weer achterover in het gras vallen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "May the odds be éver in your favor." Glimlach ik terug, waarna ik de liftdeuren laat sluiten.
    Op de 4e verdieping staat mijn hoofdstyliste ongeduldig te wachten.
    Zodra ze me ziet, klakt ze afkeurend met haar tong. "We hebben veel te doen." Mompelt ze hoofdschuddend, waarna ze me een kamer induwt.
    Eerst een douche, en dan begint alles weer van voorafaan.
    Mijn haar, make-up, kleding. De kleding is niet al te dik, en eigenlijk best simpel. Toch moet ik haar nageven dat het prettig voelt om in te bewegen.
    Pas als ik klaar ben mag ik een blik in de spiegel werpen.
    Mijn grasgroene ogen lijken nog indrukwekkender, terwijl mijn lokken in lichte golfjes mijn gezicht omlijsten. Een glimlachje siert mijn gezicht, waarna ik langzaam knik. "Alles gaat om de indruk die mensen van je krijgen. Je moet gewoon jezelf zijn en vlammen in de arena. Dan zal iedereen Doylee herinneren." Ze glimlacht, en stuurt me dan de lift weer in. "Goed eten." Knikt ze, waarna ik de liftdeuren laat sluiten en naar de eetzaal ga.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [=S Kan iemand ff samenvatting geven? Hoe laat is het nu en waar is iedereen? Dankje ;D]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:24 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik zuchtte en bedacht me dat ik ook maar eens moest gaan. Mopperend stond ik op en met een pijnlijke rug liep ik naar de lift. Ik drukte op de knop van de eerste etage en liep naar de styliste zaal, waar mijn stylist al stond te wachten. Hij had oranje haar en een smal gezicht. Zijn groene ogen waren omringd door kleine bloemetjes. Ik vond het een beetje over de top.
    'Valor!' zei hij met een verschrikkelijk nep Capitools-accent. Ik knikte langzaam en keek onderzoekend de ruimte rond. Er stonden verschillende stoelen en een grote spiegel aan de rechter wand.
    'Ik wilde mijn haar nog verven voor ik de arena in ga.' mompelde ik en de man die zich voorstelde als Cromnus.
    'Neem plaats, neem plaats schoonheid!' riep hij uitbundig en gebaarde wild naar een leren stoel. Voor ik het wist werd ik in de stoel geduwd en werden mijn haren bijgeknipt en geverfd.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    De eetzaal was leeg, verlaten zou je het eerder kunnen noemen.
    Het eten dat op tafel stond was onaangeraakt. Met een mager glimlachje nam ik plaats op één van de stoelen, om vervolgens mijn brood te besmeren met één of ander zoetig spulletje. 'Honing' had op de verpakking gestaan.
    Ik nam kleine hapjes, en liet mijn ogen zo nu en dan door de zaal gaan.
    Zonder nog iets anders aan te raken sta ik op, om vervolgens een lok achter mijn oor te strijken en richting de lift te lopen.
    Naar mijn kamer? Ja, ik moest even alleen zijn.
    "Mogen de kanzzen ímmer in jeij voorijeel zzijn." Grinnikte ik hoofdschuddend, waarna ik op het knopje van '4' drukte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Supersav, als het goed is kan je of in de nacht spelen of in de ochtend, ik denk dat als je in de ochtend speelt je het beste naar je stylist kunt gaan.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Nadat mijn beenharen waren geharst, mijn haar was gedaan, mijn arenakleding aan had en er blauwe strepen langs mijn kaaklijn waren getekend, vond Cromnus dat ik klaar was. Ik bedankte hem vriendelijk en liep zelfvoldaan door de gangen. Over twee uurtjes stond ik waarschijnlijk op één van de platen tegenover de hoorn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik kijk kort in de spiegel naar mezelf. Mijn wimpers lijken van roet, en mijn lippen van kersen. Een indruk maken? Bah, ik had wel iets beters te doen laat zeggen.. Overleven? Ik schud mijn hoofd kort, en kijk naar de vering van de golfjes. Nog even naar de trainingszaal? Die was vast leeg nu.
    Het voelde goed een drietand tussen mijn kwetsbare vingers te hebben.
    Geconcentreerd staarde ik naar één van de dummies. Ik stond bij de deur, de dummie zo'n 60/70 meter verder. Ik sloot kort mijn ogen en gooide de drietand toen weg. Pas toen ik ze opende, zag ik het resultaat.
    De middelste punt had zich door de keel geboord.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {Wat is er gebeurd?}


    Tijd voor koffie.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    In eten had ik geen zin, ik had geen honger, ookal was het laatste wat ik gegeten had vanmorgen geweest. In trainen had ik ook geen zin, dat had ik al 17 jaar lang gedaan en bovendien was het al erg laat. Het enige waar ik nu naar verlangde was de aanwezigheid van Doylee. Dat meisje deed iets met me, op een rare manier. Thuis had ik elk meisje voor mezelf, maar zij leek geen echte interesse in me te tonen. Ik wist dat het nu te laat was om nog echt iets te ondernemen, maar wie weet konden we samen winnen. Dan kon ik altijd nu al beginnen met versieren. Het probleem was echter wel, ik wist niet waar ze was. Mijn gevoel zei dat ik moest kijken bij de drietanden, waar ik dan ook naar luisterde.

    Hester June Adams || District 3
    Binnen 2 dagen was ik dood. Ik wist het zeker. Iedereen binnen dit gebouw was sterker dan ik, iedereen was sneller, behendiger met een of ander wapen. Iedereen kon me doden met een simpele beweging. Wat kon ik nou? Ik kon me niet verdedigen of terug vechten. Er was geen enkel wapen wat ik echt goed kon hanteren, op uitzondering van een aantal messen. Maar voor ik die kon bemachtigen was ik al lang 10x vermoord. Ik ging gewoon dood en ik had het geaccepteerd. Wat moest ik anders doen. Tuurlijk zal ik me niet zelf overgeven, maar terug proberen te vechten, maar het zou me niet verder brengen, hoogstens 3 meter ofzo.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 18:13 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Freya Aprilynne, district 11

    Bedankt voor het gezellige momentje, Nolan! Bah, laat hen gewoon gaan en red me!
    'Ja, hij kan vast beter liegen dan,' zei ik onschuldig, ookal was het gewoon grof.
    'Kom Nolan, laat ze maar verder gaan met wat ze bezig waren,' ik deed hard mijn best om de pijn niet in mijn stem te laten doorschemeren, 'Ik wil je nog wat vertellen, privé!' hintte ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jessiiicaa schreef:
    [mijn topics. @CrumbCake sorry dat ik er niet was, na mn training ging ik de kroeg nog ff in.]

    (...)


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik zag dat hij het glas dankbaar aanpakte en een slokje nam.
    'Dank je, ik wou echt niet springen hoor. Misschien alleen een stroomstoot door mijn lichaam jagen, ze zouden me toch wel tegengehouden hebben,' hoorde ik hem nog mompelen.
    Ik glimlachte zwakjes. 'Dat weet ik toch wel. Ik - schrok gewoon. Dat krachtveld zou je verzwakt hebben.' Ik zat nog steeds tegenover hem dus klopte ik zachtjes tegen z'n been aan. 'En dat betekent dus -' vervolgde ik '- dat de overlevingskansen kleiner zijn.'
    Ik kwam overeind en vulde mijn eigen glas ook met wat water. Ik zonk weer vlak voor hem neer en keek hem zwijgend aan.

    Frederick Smith, district 5

    'Is er een tastbaar getal onder nul?' vroeg ik mezelf sarcastisch, ik hoopte maar dat ze het niet gehoord had...
    Ik nam een slok van het water en keek haar aan, damn, ik hoopte dat deze spelen er snel op zouden zitten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...