• Hoooi. Oke, ik wil graag een nieuw kapsel, maar ik weet nog niet precies wat. Nu heb ik wel wat gevonden, maar ik weet eigenlijk niet of het écht bij me staat...

    My hair right now:


    mijn haar is iets langer, maar dat staat niet op de pic. en let niet op m'n vage hoofd. dit is een schoolfoto, maar wel meest recent

    Wat ik wil, alleen dan niet de kleur:



    So... What do you think?
    Zo niet, eventuele andere suggesties?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Het is wel leuk, maar als je dat laat knippen, is het dan niet ongeveer hetzelfde omdat jij krullend haar hebt? (cat)

    Hirasawa schreef:
    Het is wel leuk, maar als je dat laat knippen, is het dan niet ongeveer hetzelfde omdat jij krullend haar hebt? (cat)


    Hmmm... dat wel. Maar ik heb rond de 7 centimeter langer haar en een 'kleinere' lok, dus er moet dan nog haar bijgeknipt worden.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Het ziet er erg leuk uit, maar ik denk dat dit kapsel er niet hetzelfde uitgaat zien. Ne hebt een beetje slag, hoe korter je je haar knipt, hoe meer slag jd krijgt.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Hirasawa schreef:
    Het is wel leuk, maar als je dat laat knippen, is het dan niet ongeveer hetzelfde omdat jij krullend haar hebt? (cat)


    comfort in c h a o s

    Ik denk dat het opzich wel leuk is inderdaad, maar jij hebt veel dikker haar dus het ziet er sowieso wel wat anders uit. Je kan het ook altijd nog aan de kapper vragen (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Elliania schreef:
    Het ziet er erg leuk uit, maar ik denk dat dit kapsel er niet hetzelfde uitgaat zien. Je hebt een beetje slag, hoe korter je je haar knipt, hoe meer slag je krijgt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Als je precies dat kapsel wilt, zou je het ook permanent moeten laten stijlen denk ik. Maar dat is wel niet zo gezond voor je haar. ;k


    If we had not a soul, music would have created it.