• Hoi Q'zors,
    ik weet niet precies waar het hoort, maar hier lijkt me de beste plaats. Ik vroeg me namelijk af of jullie liefst boeken kopen of lenen?

    Ik houd enorm van boeken en het zou wel leuk staan om enkele boeken in mijn kast te laten pronken, maar als ik dan naar de kostprijs kijk, vind ik het soms te duur om boeken te kopen. Daarom leen ik ook sneller een boek bij de bib dan dat ik een boek koop. :')
    Wat is jullie mening daaromtrent en kopen jullie sneller een boek of lenen jullie toch liever uit de plaatselijke bibliotheek?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    ik koop ze liever. ^^
    Het is mijn droom om later een mini-bibliotheekje in mijn huis te hebben. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga vrijwel weinig naar de bibliotheek, ik ben bijna drie jaar geleden verhuisd en woon nu een stuk verder weg van ons vertrouwde winkelcentrum en bibliotheek. :') Daarom koop ik meestal boeken, al leen ik ook best veel van de mediatheek in mijn school.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik leen de boeken eerst en als ik ze goed vind koop ik ze.


    Ex astris, sciencia

    Als ik ze allemaal moest kopen, had ik nog een kamer nodig o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vroeger ging ik altijd naar de bibliotheek (nu minder door studies) en kocht nooit boeken. Nu heb ik eens die van twilight gekocht, alle vier, en ik heb er toch wel spijt van ja. Ze kostten redelijk veel en ik heb ze toch maar één keer gelezen. Dus ik vond het wel een beetje zonde.
    Dus als ik nog eens een boek kan gaan lezen, zal ik dat gewoon huren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik leen zo wat al mijn boeken. Ze gekocht hebben is natuurlijk leuk, maar wel duur en bovendien eb ik geen plaats om ze allemaal bij te houden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik leen liever.
    Maar dat komt meer, omdat ik boeken maar èèn keer lees.
    Hoe goed ze ook zijn, om ze een tweede keer te lezen zit er nooit in bij mij. Dan is het 'spannende' weg, aangezien je dan al weet wat er gaat gebeuren.

    Beetje onzin om vet veel geld neer te tellen voor boeken die je eenmalig gebruikt, als je ze ook gratis kunt lenen.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb een hekel aan onze bieb omdat die om de drie weken verandert en ik nu 10 euro boete heb door een fout in hun systeem
    dus plunder ik een paar keer per week de mediatheek, veel fijner
    Ik koop boeken alleen als ze heel goedkoop zijn en ik ga wel eens naar een boekenmarkt enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik leen het eerst en als ik het leuk vind koop ik het. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bronte schreef:
    Ik leen de boeken eerst en als ik ze goed vind koop ik ze.


    Pass the damn ham, please.

    Bronte schreef:
    Ik leen de boeken eerst en als ik ze goed vind koop ik ze.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    vocalizer schreef:
    Ik leen liever.
    Maar dat komt meer, omdat ik boeken maar èèn keer lees.
    Hoe goed ze ook zijn, om ze een tweede keer te lezen zit er nooit in bij mij. Dan is het 'spannende' weg, aangezien je dan al weet wat er gaat gebeuren.

    Beetje onzin om vet veel geld neer te tellen voor boeken die je eenmalig gebruikt, als je ze ook gratis kunt lenen.

    vocalizer schreef:
    Ik leen liever.
    Maar dat komt meer, omdat ik boeken maar èèn keer lees.
    Hoe goed ze ook zijn, om ze een tweede keer te lezen zit er nooit in bij mij. Dan is het 'spannende' weg, aangezien je dan al weet wat er gaat gebeuren.

    Beetje onzin om vet veel geld neer te tellen voor boeken die je eenmalig gebruikt, als je ze ook gratis kunt lenen.


    Dat dus ;D

    Er is geloof ik maar één boek die ik maar twee keer heb gelezen en dat is sproeten liefde. en dat was paar jaar geleden of zo..
    Verder nog niet echt de drang gehad om een boek nog eens te lezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik koop bijna alle boeken die me leuk lijken (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dezelfde reden als jou. Ik koop alleen boeken als ik ze écht goed genoeg vind om er mijn geld aan uit te geven. De rest leen ik in de bib. ^^


    Let the Night embrace you