• Hoi Q'zors,
    ik weet niet precies waar het hoort, maar hier lijkt me de beste plaats. Ik vroeg me namelijk af of jullie liefst boeken kopen of lenen?

    Ik houd enorm van boeken en het zou wel leuk staan om enkele boeken in mijn kast te laten pronken, maar als ik dan naar de kostprijs kijk, vind ik het soms te duur om boeken te kopen. Daarom leen ik ook sneller een boek bij de bib dan dat ik een boek koop. :')
    Wat is jullie mening daaromtrent en kopen jullie sneller een boek of lenen jullie toch liever uit de plaatselijke bibliotheek?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Voor mij is het makkelijk..
    Ik lees helemaal geen boeken =)


    Stop wishing, Start doing..

    Escritura schreef:
    ik koop ze liever. ^^
    Het is mijn droom om later een mini-bibliotheekje in mijn huis te hebben. ^^


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik koop de laatste tijd eigenlijk geen boeken meer, op de Halo-serie na. En de boekenkasten die ik nu ga plaatsen (8 in totaal) staan vol met mijn moeder's boeken, en goh, laten we nu precies dezelfde smaak in boeken hebben. (Agatha Christie, Oscar Wilde, Mark Twain, Aleister Crowley, etc etc) En de meesten zijn nog uit <1960. ^^

    Ziehier het interessantste stuk van mijn kamer:



    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:03 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik leen de meeste boeken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    KILMISTER schreef:
    Ik koop de laatste tijd eigenlijk geen boeken meer, op de Halo-serie na. En de boekenkasten die ik nu ga plaatsen (8 in totaal) staan vol met mijn moeder's boeken, en goh, laten we nu precies dezelfde smaak in boeken hebben. (Agatha Christie, Oscar Wilde, Mark Twain, Aleister Crowley, etc etc) En de meesten zijn nog uit <1960. ^^

    Ziehier het interessantste stuk van mijn kamer:





    See, this I like.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lenen.
    Dat is goedkoper en als je het boek niet mooi vindt, breng je het terug.


    Has no one told you she's not breathing?

    Escritura schreef:
    ik koop ze liever. ^^
    Het is mijn droom om later een mini-bibliotheekje in mijn huis te hebben. ^^

    Kopen.


    Your make-up is terrible

    Ik koop graag boeken.
    Ik hou gewoon van de geur van nieuwe boeken, dus ja :3
    Met als gevolg dat de gemeenschappelijke boekenkast -die ik deel met mijn zus- amper 5 boeken van haar bevat, en nog niet eens al mijn boeken bevat, aangezien die er allemaal niet ingeraken :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ehh, ik heb altijd het probleem dat ik ze vergeet terug te brengen :Y)
    Daarom koop ik ze voortaan maar, of leen ze van vriendinnen ofzo...


    Deep inside, I've never felt alive

    Vroeger leende ik ze vooral, maar nu neig ik meer na kopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik leen enkel boeken , soms krijg ik er wel is cadeau (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Lenen, ik zit er niet op te wachten allerlei boeken te kopen die ik eigenlijk niet zo leuk vind. Ik koop ze alleen als ik ze echt goed vind.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Escritura schreef:
    ik koop ze liever. ^^
    Het is mijn droom om later een mini-bibliotheekje in mijn huis te hebben. ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bronte schreef:
    Ik leen de boeken eerst en als ik ze goed vind koop ik ze.