• Hoi Q'zors,
    ik weet niet precies waar het hoort, maar hier lijkt me de beste plaats. Ik vroeg me namelijk af of jullie liefst boeken kopen of lenen?

    Ik houd enorm van boeken en het zou wel leuk staan om enkele boeken in mijn kast te laten pronken, maar als ik dan naar de kostprijs kijk, vind ik het soms te duur om boeken te kopen. Daarom leen ik ook sneller een boek bij de bib dan dat ik een boek koop. :')
    Wat is jullie mening daaromtrent en kopen jullie sneller een boek of lenen jullie toch liever uit de plaatselijke bibliotheek?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    vocalizer schreef:
    Ik leen liever.
    Maar dat komt meer, omdat ik boeken maar èèn keer lees.
    Hoe goed ze ook zijn, om ze een tweede keer te lezen zit er nooit in bij mij. Dan is het 'spannende' weg, aangezien je dan al weet wat er gaat gebeuren.

    Beetje onzin om vet veel geld neer te tellen voor boeken die je eenmalig gebruikt, als je ze ook gratis kunt lenen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Kopen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik leen meestal bij de bieb, maar ik wil wel n paar goeie series inde kast hebben staan. En de laatste tijd heb ik best wel wat besteld bij Bol.com
    Dus op het moment lees ik vooral wat ik nog ongelezen heb staan.. al een tijdje geen bieb meer gezien.

    Ook een idee is online dingen opzoeken en voordat je besluit ze te kopen, eerst bij die bieb lenen en kijken of het t geld waard is enzo


    "How we survive is what makes us who we are"

    Ik heb een e-reader.


    To infinity and beyond •

    Escritura schreef:
    ik koop ze liever. ^^
    Het is mijn droom om later een mini-bibliotheekje in mijn huis te hebben. ^^


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lenen, want het is best wel duur om superveel boeken te kopen..


    KEVIN!? IS THAT YOU!?

    Pusheen schreef:
    Dezelfde reden als jou. Ik koop alleen boeken als ik ze écht goed genoeg vind om er mijn geld aan uit te geven. De rest leen ik in de bib. ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bach schreef:
    Ik koop bijna alle boeken die me leuk lijken (krul)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Allebei.
    Als ik een boek echt leuk vindt, koop ik die.
    En anders leen ik ze.


    Tell me about it, stud.

    Tempesta schreef:
    Ik leen zo wat al mijn boeken. Ze gekocht hebben is natuurlijk leuk, maar wel duur en bovendien eb ik geen plaats om ze allemaal bij te houden.


    Let it come and let it be

    kopen
    zo hoef ze niet op tijd terug te brengen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pusheen schreef:
    Dezelfde reden als jou. Ik koop alleen boeken als ik ze écht goed genoeg vind om er mijn geld aan uit te geven. De rest leen ik in de bib. ^^


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik koop mijn boeken, allemaal! Daarom heb ik ook al een soort van bibliotheek, teehee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kopen en anders downloaden want ik ga nooit naar de bieb (geen leuke boeken en heb niet eens een pasje volgens mij lol). Maar dan koop ik ze het liefst
    oh maar ik koop mijn boeken meestal in Engeland, want daar is het vaak goedkoper en ik lees de boeken graag in het engels.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:14 ]


    As travars

    Escritura schreef:
    ik koop ze liever. ^^
    Het is mijn droom om later een mini-bibliotheekje in mijn huis te hebben. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3