• Hoi Q'zors,
    ik weet niet precies waar het hoort, maar hier lijkt me de beste plaats. Ik vroeg me namelijk af of jullie liefst boeken kopen of lenen?

    Ik houd enorm van boeken en het zou wel leuk staan om enkele boeken in mijn kast te laten pronken, maar als ik dan naar de kostprijs kijk, vind ik het soms te duur om boeken te kopen. Daarom leen ik ook sneller een boek bij de bib dan dat ik een boek koop. :')
    Wat is jullie mening daaromtrent en kopen jullie sneller een boek of lenen jullie toch liever uit de plaatselijke bibliotheek?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    _unprofiled_


    "How we survive is what makes us who we are"

    Nou, ik leen ze altijd, maar als ik later ooit op een dag de loterij win neem ik een mini-bibliotheekje in mijn huis... (Natuurlijk moet ik ze dan kopen XD)


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Gothel schreef:
    ik koop ze liever. ^^
    Het is mijn droom om later een mini-bibliotheekje in mijn huis te hebben. ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb alleen 2 boeken gekocht. Voor de rest leen ik ze altijd.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Kopen, dat vind ik fijner. Mijn ouders hebben lezen altijd gestimuleerd en we hebbennecht heel veel boeken thuis. Dus zo langzamerhand leen ik vaak uit onze 'eigen bieb'. Maar ik koop mijn boeken wel zelf, meestal.
    Ik vind lenen niet erg van de bieb of iemand, maar ik ben meestal te laat met inleveren, geen idee waarom. :p
    En lenen van iemand vind ik niet prettig, op de een of andere manier.:$


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Ik leen altijd bij de mediatheek, ik ben daar een bekende
    Maar als ik een boek echt graag wil spaar ik ervoor, zoals bij een boek dat ik donderdag ga kopen.
    En ik krijg met mijn verjaardag, sinterklaas, kerst, vakantie bijna altijd wel 1 of meerdere boeken
    En als ik zin heb ga ik naar de Anemoon om te kijken of ze leuke boeken hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik koop boeken als ze me goed lijken, en hele populaire leen ik omdat dat makkelijker is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik koop ze liever :3

    Dit komt deels doordat ik vroeger altijd heel veel boeken leende en die vervolgens best wel te laat terugbracht (zonder ze allemaal gelezen te hebben) en toen vond ik dat ik beter één boek kan kopen dat ik wel echt lees (:

    Maar daarnaast vind ik het ook veel leuker om zelf de boeken te hebben :3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:20 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    vaak lenen, alleen als ze echt een jaar lang niet in de bieb te krijgen zijn dan koop ik ze (harry potter enzo vallen eronder)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Negligible schreef:
    Vroeger ging ik altijd naar de bibliotheek (nu minder door studies) en kocht nooit boeken. Nu heb ik eens die van twilight gekocht, alle vier, en ik heb er toch wel spijt van ja. Ze kostten redelijk veel en ik heb ze toch maar één keer gelezen. Dus ik vond het wel een beetje zonde.
    Dus als ik nog eens een boek kan gaan lezen, zal ik dat gewoon huren


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Remembrall schreef:
    Ik koop ze liever :3

    Dit komt deels doordat ik vroeger altijd heel veel boeken leende en die vervolgens best wel te laat terugbracht (zonder ze allemaal gelezen te hebben) en toen vond ik dat ik beter één boek kan kopen dat ik wel echt lees (:

    Maar daarnaast vind ik het ook veel leuker om zelf de boeken te hebben :3


    ik vergat gewoon dat ze van de bieb waren xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hangt er vanaf. Meestal lenen. Maar de Harry Potter, bijvoorbeeld, heb ik thuis helemaal, die moésten we hebben.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Hangt er vanaf. Meestal lenen. Maar de Harry Potter, bijvoorbeeld, heb ik thuis helemaal, die moésten we hebben.


    Ik heb dus als kind met een slaapzakje voor de boekenwinkel gelegen. Ik weet niet meer hoe oud ik was, maar ik was nog best klein :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind boeken vaak te duur, dus meestal koop ik ze.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kopen.


    The odds are néver in our favor.