• Help ! Ik heb mijn vriendin betrapt op het gebruik van drugs, maar als ik haar zeg dat ze er meteen mee moet stoppen wordt ze aggresief en begin ze met vanalles naar me te gooien. Als ik haar dan hardhandig op e grond duw omdat ze moet stoppen begint ze te tieren dat ze doe wat ze zelf wil. Iemand raad ? Ik heb al naar de drugslijn gbeld maar die geven alleen maar de raad om met haar te praten en dat is dus onmogelijk. :( Help me a.u.b !


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Enig idee wat voor drugs ze gebruikt?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Enig idee wat voor drugs ze gebruikt?

    x.


    Volgens mij XTC want het zijn kleine wit/roze-achtige pilletjes.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    (...)

    Volgens mij XTC want het zijn kleine wit/roze-achtige pilletjes.
    Sjezus :S en hoe oud is je vriendin? ALs ze uiteindelijk echt niet naar je wilt luisteren moet je naar haar ouders gaan. Hoe fout/gemeen/slecht dit ook klinkt.. Dat is het enigste wat je voor haar kan doen als ze niet wil luisteren. Ik kan je zeggen ze zal flink kwaad op je worden .. maar liever dat neem ik aan.. dan wat anders toch?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Sjezus :S en hoe oud is je vriendin? ALs ze uiteindelijk echt niet naar je wilt luisteren moet je naar haar ouders gaan. Hoe fout/gemeen/slecht dit ook klinkt.. Dat is het enigste wat je voor haar kan doen als ze niet wil luisteren. Ik kan je zeggen ze zal flink kwaad op je worden .. maar liever dat neem ik aan.. dan wat anders toch?

    x.


    Ze is 16, net zoals mij en ik wil wel naar haar ouders gaan en maar het probleem is we zitten op internaat en zij woont zo'n 60 km van mij vandaan :S Enja je gooit het ook niet zomaar even in de groep eh. x.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    (...)

    Ze is 16, net zoals mij en ik wil wel naar haar ouders gaan en maar het probleem is we zitten op internaat en zij woont zo'n 60 km van mij vandaan :S Enja je gooit het ook niet zomaar even in de groep eh. x.
    Is inderdaad ook zo.. maar wil je haar echt helpen zul je dat toch moetne proberen.. hoe moeilijk dat ook is. Bel dan naar haar thuis op als je weet dat zij niet thuis is. En dan zeg je zoiets als dat je je zorgen maakt om je vriendin en dat je bang bent dat ze misschien drugs gebruikt.. Niet zeggen ze gebruikt dit en dat.. Geef haar in iedergeval om nog eerlijk te worden tegen haar ouders en laat haar de rest zelf vertellen als haar ouders erna vragen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ö
    mijn neef gebruikte ook , hij heeft wel moeten afkicken , hij was toen 12 en is nu 14

    Bellen naar haar ouders, als ze echt niet wilt luisteren… Dit klinkt misschien hard, maar beter dat ze boos op je is, dan dat er iets ergers gebeurt…

    xX

    + Verplaatsing naar 'Relatie'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Niet mee bemoeien, het is haar leven en niet de jouwes. Het klinkt gemeen, maar je moet jouw leven niet kapot maken, omdat zij dat goedje gebruikt.

    Ik ben het eens met appelkirst


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    FerShureKathy:
    dat lijkt me niet zo'n goed idee. Als het je vriendin is, wil je toch dat het goed gaat met haar? En dan wil je haar toch helpen? =$$


    One man's fun is another's hell.

    Niet mee bemoeien, het is haar leven en niet de jouwes. Het klinkt gemeen, maar je moet jouw leven niet kapot maken, omdat zij dat goedje gebruikt.

    Wat als je vriendin er nou dood aan gaat?!,
    omdat jij het niet vertelt aan haar ouders ofzo, ik bedoel, drugs is een ernstige zaak hoor, als ik dat niet zou 'klikken' [hoe gemeen het ook klinkt] en ze zou dood zijn, zou ik me wel erg schuldig voelen hoor :S


    If it hits, better make it worth the fall.

    *zucht*
    Ja, je kan het voorzichtig proberen te vertellen en zeggen dat het je dwarszit. Maar je moet er niet 24/7 aan denken. Jij hebt ook nog je eigen leven.

    @ FerSureKathy

    Uuh, het is je eigen vriendin?
    Van je vriendin hou je toch veel [Alle ik toch]
    Dus ik denk wel dat je er toch iéts aan van aantrekt Hoaa :S.
    Je moet haar gewoon goed helpen om uit die shit te geraken!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Oeh.. heftig.
    ik voelde me ook zo klote toen we erachter kwamen dat een vriendin zichzelf sneed


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Volgens mij XTC want het zijn kleine wit/roze-achtige pilletjes.
    Weet je zeker dat her drugs is? Want wij hebben thuis ook die pilletjes, en dat is gewoon voor migrane enzo.
    Maar goed, echt heel k*t voor die vriendin, en ook voor jou, omdat je dr wilt helpen maar zij niet wil.


    You'd took my breath but I'll survive.