• Help ! Ik heb mijn vriendin betrapt op het gebruik van drugs, maar als ik haar zeg dat ze er meteen mee moet stoppen wordt ze aggresief en begin ze met vanalles naar me te gooien. Als ik haar dan hardhandig op e grond duw omdat ze moet stoppen begint ze te tieren dat ze doe wat ze zelf wil. Iemand raad ? Ik heb al naar de drugslijn gbeld maar die geven alleen maar de raad om met haar te praten en dat is dus onmogelijk. :( Help me a.u.b !


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik eb ook zo'n vriendin gehad die blowde ik ws er KAPOT van.. ik heb gehuild in haar gezicht en ze zag in dat ze fout bezig was en dat ze niet alleen zichzelf maar ook haar vrienden kapot maakte.. sindsdien heeft ze er vette spijt van en raakt ze niks meer aan !!

    Ik zou naar haar ouders gaan, en als ze in dezelfde klas als jou zit, ook naar je mentor/mentrix.

    x


    ok

    Ik zou naar haar ouders gaan, en als ze in dezelfde klas als jou zit, ook naar je mentor/mentrix.

    x

    Dit zou ik ook doen! Of haar andere vriendinnen ook eens aanspreken, maar die gaan denk ik niet meer kunnen doen als jou, dus ouders of mentor lijkt me inderdaad ook de beste oplossing. :']


    Tanya is de beste.

    ik heb niet echt ervaringen met vriendinnen die aan dedrugs zitten. dus heb geen idee wat je moet doen:O


    <3