• Hoi,

    Ik vroeg mij eens af of jullie direct lid geworden zijn toen je quizlet kende,of heb je eerst zonder account quizlets ingevult?

    Ik heb een maand ofzo zonder account hier gezeten.
    x

    Ik een weekje gekeken wat het nouw eigelijk was.
    en na die week begreep k t wel. en ging ik me eigen aanmelden ;)


    i can't pretend you're nothing special

    Ik heb gelijk een account aangemaakt!! xD

    Ik ging steeds bill plaatjes zoeken op google en wanneer ik klikte op die plaatjes kwam ik steeds op quizlet.. Toen ging ik 1 x maar een quiz maken en meer en meer steeds meer en uiteindelijk heb ik een account gemaakt.. ^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik heb echt héél lang hier gezeten zonder account! ^^ Mijn vriendin had me de site gezegt ergens in oktober en dan in maart heb ik me pas een account aangeschaft x'D


    Tanya is de beste.

    Hmmm.. 4 dage tot een week ofzo ;P toen vond ik het weleens tijd de wereld mijn geweldige *uhum* schrijfkunsten te tonen ^^


    There is no harm, in being yourself.. ♫

    FF IETS ANDERS JE HEBT EEN ROL IN ME QUIZ :)

    ik deed eerst altijd quizzen maken en ontwerpenmet mijn vriendin, maar ik was toen niet zo veel bij haar, en toen heb ik een eigen account aangemaakt..


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    jaaH =)
    want op de basisschool 3 jaar geleden had iedereen ut of wacht 2 jaar ^^ und toen móést ik het natuurlijk ook ^^


    when words fail, music speaks.

    ik heb na 2 of 3 quizen een acount aan gemaakt


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik eerst 2 weken zonder en toen wou ik reactie's zetten (dat was nog voor de serie's) en nu ben ik al 2 jaar lid maar heb al verschillende Accounten gehad.Ik heb er nu nog altijd 2
    ADORATION en deze (:


    The soul needs autumn.

    Ik een maand of iets langer zonder. Toen zag ik alle voordelen die je had als je lid werd, en omdat ik na het lezen van andere verhalen zoveel inspiratie kreeg ineens, werd ik ook maar lid ^^


    One man's fun is another's hell.

    Neej ik heb hier eigenlijk erg lang gezeten zonder account omdat ik niet eens wist hoe je een account kon maken en ik dacht dat ik dat niet kon omdat ik te jong was enzoo xD [/Sorry maar ik was toen 11 :P] Maar uhmm, daarna hebben ik en m'n zusje een account gemaakt genaamd; Dasisters en tsjaah dan heeft m'n zusje een eigen account gemaakt namelijk SweetWishes en toen heb ik m'n naam gewoon veranderd en zoo tjah ^^

    ik ongeveer 2/3 maanden want ik wist eerst niet dat je je kon aanmelden :P

    maarja das al weer meer dan een jaar geleden ik weet nog wel wiens quiz ik als aller eerste maakte, die was van Moix (ik weet niet of ze nog hier op staat).

    -xxx- Welpje


    You can never wear to much black

    ik heb ook best lang zonder account gezetten. pas na enkele maanden ben ik lid geworden.

    Ik maakte een account na een paar weken toen ik een serie wilde beginnen


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.