• Hoi,

    Ik vroeg mij eens af of jullie direct lid geworden zijn toen je quizlet kende,of heb je eerst zonder account quizlets ingevult?

    Ik heb een maand ofzo zonder account hier gezeten.
    x

    Ik ben hier beginnen een serie te volgen en na een week of 2 vond ik het lastig dat ik gn reaxie's kon zetten en dan ben ik op het geweldige idee gekomen om een acount te maken x'D


    A. ikmisje.

    Ik ben na 1 á 2 dagen lid geworden.

    Ik heb een acc gemaakt omdat mijn bf het vroeg x)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb eerst 3 maanden hier Quizlets ingevult en daarna leek het me leuk om er zelf te maken maar daar moest ik lid voor zijn dus daarna had ik nog een beetje getwijfelt(ik ben al eens lid geweest van een site en daar had ik veel problemen door gekregen....) maar daarna heb ik het toch gedaan en ik heb er absoluut GEEN spijt van....


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    ik ken het al een jaar! Maar ik kwam hier zo vaak en deed zo veel quizen dat ik dan toch maar een accont heb aan gemaakt!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik had al eens de site bekeken, maar 'k wist niet wat het was xD
    Een paar weken later kwam ik er weer op terecht en heb ik maar een account aangemaakt en de rest uitgecheckt :D


    Moof

    gelijk een account.

    ik heb hier zeker 2 maanden gezeten zonder account xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb hier ongeveer een maand zonder account gezeten. Eerst kwam ik voor Tokio Hotel quizjes. Maar toen ontdekte ik ook dat er series waren. Eén serie heb ik egmaakt, die tot 90 ofzo ging. Toen heb ik een account gemaakt omdat ik zelf zo graag een serie wilde maken.x]


    ok

    Ik heb eerst heel eventjes zonder quizjes gemaakt.
    Maar toen kwam ik erachter dat het veel gezelliger is met account! :)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Eerst wist ik niet helemaal dat je lid kon worden,
    en toen had ik 2 quizjes gemaakt en toen dacht ik;
    Dat wil ik zelf ook maken en toen maakte ik er een :]


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik heb echt heel veel sirie's eerst gemaakt zonder account x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    k heb hier wel lang gezeten zonder een account iets van bijna 3 maanden of zo en nu heb ik over 3 maanden een jaar een account mja eigenlijk zit ik nhiet nu een jaartje ;) ongeveer dan ...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    K ging steeds dingen zoeken over TH, plaatjes enzow, en dan kwam ik steeds weer uit op Quizlet.nl

    En als ik daar dan op uit kwam, dan deed ik de quiz die op die pagina stond, en toen zag ik dat ik met acc een reactie kon plaatsen en ja, toen heb ik maar een acc gemaakt XD

    Ik heb eerst ongeveer 3 maanden rondgekeken :d


    I recycle my thoughts.