• Toestemming van: Yoda.
    Hallo, lieve Q-ers!
    Dit is mijn schrijfwedstrijd, gejureerd door mij, Cartwright en CrumbCake.
    De opdrachten zijn gevarieerd, en het commentaar dat jullie krijgen zal altijd zijn om jullie te helpen. We beginnen met één voorronde. Daarna gaan 8 mensen door naar de rest van de wedstrijd.


    Regels:
    - Je dient op tijd in,
    - Uitstel vraag je minimaal 24 uur voor de deadline,
    - Lever je niet in, lig je uit de wedstrijd,
    - Respecteer de andere deelnemers,
    - Vragen stel je in dit topic, of via een PB aan de jury,
    - Zeg het even als je je username veranderd,
    - Je levert in in dit topic. Je zet je inzending in een hoofdstuk van een story, en stuurt de link.


    Winst:
    - Eerste plaats: 30 credits,
    - Tweede plaats: 20 credits,
    - Derde+Vierde plaats: beiden 10 credits.
    - Vijfde/Zesde/Zevende/Achtste plaats: 5 credits


    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.


    Deelnemers:

    - Ironhide
    Opdracht 0
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    Opdracht 3

    - RainbowDash
    Opdracht 0
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    Opdracht 3






    Inschrijvingen: Gesloten

    Opdracht 0: Voorronde

    Opdracht 1: Foto's

    Opdracht 2: Het zilveren randje


    Opdracht 3: Combineren


    De story


    Winnaars:
    1:

    2:

    3: Yoda
    Opdracht 0
    Opdracht1
    Opdracht 2

    4: Rivendell
    Opdracht 0
    Opdracht 1
    Opdracht 2

    5: Goulding
    Opdracht 0
    Opdracht 1
    Opdracht 2

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 11:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moran schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik tegen morgen wel iets zal kunnen vinden c: Bedankt !


    Geen probleem. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kan ik uitstel krijgen? Ik vind 't echt kut om te vragen, maar ik heb maandag mijn laatste examen en het leren gaat trager dan verwacht. Plus, mijn moeder heeft mijn laptop in beslag genomen. :') Sowwy..

    Goulding schreef:
    Kan ik uitstel krijgen? Ik vind 't echt kut om te vragen, maar ik heb maandag mijn laatste examen en het leren gaat trager dan verwacht. Plus, mijn moeder heeft mijn laptop in beslag genomen. :') Sowwy..


    Dat kan gebeuren... Ik heb al eens uitstel verleent, dus tegen wanneer zou je het af kunnen hebben?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dinsdag? Of evt. maandag, maar dan pas heel laat.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:42 ]

    Goulding schreef:
    Dinsdag? Of evt. maandag, maar dan pas heel laat.


    Dinsdag is goed. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik had erg veel moeite met deze opdracht en dit onderwerp viel me dan ook heel zwaar - zoals je misschien zult merken als je het leest - en daar ben ik je dankbaar voor. Hier heb ik eigenlijk nog nooit echt over gepraat en ik heb mijn idee voor deze opdracht besproken met mijn psycholoog en hij was erg blij dat ik dit geprobeerd heb. Het is misschien niet erg emotioneel maar ik had er al genoeg moeite mee. :3 Anyway, dankjewel en hier is 't: Klik


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ugh, sorry Gothel, maar ik denk dat ik me uit moet schrijven ;/ Ik heb steeds meer studiewerk en deze week vertrek ik op reis voor 10 dagen, waarin ik dus ook niks kan doen en de week daarna heb ik echt superveel schoolwerk :/ Het spijt me, maar ik weet 't gewoon echt niet af te krijgen allemaal. Ik vind 't echt jammer...

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:52 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut...
    Ik zit op 400 woorden en heb een hele lange dag achter de rug.... ik beloof dat ik hem morgen inlever, werk er wel aan in mijn pauzes op werk.... Sorry!

    Bijna klaar, ik heb al 700 woorden, maar ik wil het even wat aanpassen en dan activeer ik. (:

    Okay, ik heb een behoorlijke rotweek achter de rug, waardoor ik zelf ook niet veel heb kunnen doen.
    Ik ga zo alles bijwerken: Iedereen die nu nog niet heeft ingeleverd krijgt tot morgen avond 23;59 om in te leveren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moran schreef:
    Ugh, sorry Gothel, maar ik denk dat ik me uit moet schrijven ;/ Ik heb steeds meer studiewerk en deze week vertrek ik op reis voor 10 dagen, waarin ik dus ook niks kan doen en de week daarna heb ik echt superveel schoolwerk :/ Het spijt me, maar ik weet 't gewoon echt niet af te krijgen allemaal. Ik vind 't echt jammer...


    Dat is inderdaad jammer, toch erg bedankt voor het meedoen. ^^
    Je eindigt hierbij als 6de, je vijf credits worden snel overgemaakt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    't Is heel lelijk, maar 't is beter dan niets.
    Opdracht 2

    Bedankt!
    Dan wacht ik alleen nog op Ironhide en Yoda. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Please.Shoot.Me.Now.Double.Tap.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Please.Shoot.Me.Now.Double.Tap.


    (cat) just breathe. Relax. You can do this.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.