• (yeah) Vanaf morgen begint officieel de vakantie voor midden en zuid Nederland! heerlijk zo'n weekje uitslapen. Helaas moet het noorden nog een even wachten aangezien zij geen carnaval vieren. En de Belgen onder ons? hebben jullie al vakantie of hebben jullie rond deze tijd geen vakantie ik weet echt helemaal niks van het Belgische schoolsysteem

    dus vertel hier of je al vakantie plannen hebt of nog hard aan het blokken bent voor de aankomende week.

    EDIT: voor de mensen uit midden Nederland die nog naar school moeten dan staat het dus fout op zo'n site. Sorry!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:00 ]

    Jupp, nog hard aan het blokken voor komende week.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb geen vakantie, maar wel iets soortgelijks: een week 'lesvrije dagen'.
    Belg in hoger onderwijs.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:52 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Van het weekend carnaval gevierd.
    Van de week uitslapen, winkelen, met vrienden afspreken, bios en heeeel misschien naar de Efteling.

    God, wat heb ik hier naar uitgekeken haha.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb ook vakantie!
    Ik ga morgen met mijn pa en broer naar de carnavalsoptocht in Breda
    En vrijdag met mijn vader op Elefanttreffen!
    Maar voor de rest ga ik slapen, lezen, schrijven, quizletten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Belg & vakantie en wij hebben geen kut systeem tyvm.


    Olive

    Nog een weekje doorkaggelen haha, helaas. En daarna heerlijk vrij en leuke dingen doen! en veel slaap inhalen ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vakantie deze week. (yeah)

    Jullie maken me jaloers.
    Ik moet nog een weekie doorzetten met 5 toetsen ;o.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb twee dagen, maandag en dinsdag.
    Lager onderwijs en middelbaar hebben allemaal één week vakantie, sommigen van het hoger onderwijs ook en universiteit heeft enkel 2 dagen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nog een weekje en dan mag ik ook vakantie vieren. (yeah)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik moet nog een week :c En ik word meegerekend als midden-Nederland :W Alleen de gemeente dacht er anders over :W

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:56 ]


    Shoganai i ne~

    Trollestia schreef:
    Ik moet nog een week :c En ik word meegerekend als midden-Nederland :W

    (N)dat is gewoon slecht, dan hoor je ook vakantie te hebben, ik zou je school aanklagen

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:57 ]

    Mh, ik moet nog een week.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Negligible schreef:
    Ik heb twee dagen, maandag en dinsdag.
    Lager onderwijs en middelbaar hebben allemaal één week vakantie, sommigen van het hoger onderwijs ook en universiteit heeft enkel 2 dagen

    Dat laatste klopt niet. Want mijn beste vriendin studeert psychologie/filosofie in Leuven en dit is haar 2e week les nog maar zonder vrije dagen. Mijn school staat in associatie met KULeuven en ik heb niet dezelfde dagen. Dus iedere school (hoger onderwijs) heeft andere dagen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    VAKANTIIIEEEE!
    Het probleem hier: ik kan niet uitslapen en er lopen hier een stel achterlijke carnavallerjes rond die stomdronken zijn en afentoe langslopen (gewoon random mensen)
    Zucht. Maar alsnog: VAKAAANNTIIEIEIEIEIEIEEI!


    I believe in nothing but the truth and who we are.