• (yeah) Vanaf morgen begint officieel de vakantie voor midden en zuid Nederland! heerlijk zo'n weekje uitslapen. Helaas moet het noorden nog een even wachten aangezien zij geen carnaval vieren. En de Belgen onder ons? hebben jullie al vakantie of hebben jullie rond deze tijd geen vakantie ik weet echt helemaal niks van het Belgische schoolsysteem

    dus vertel hier of je al vakantie plannen hebt of nog hard aan het blokken bent voor de aankomende week.

    EDIT: voor de mensen uit midden Nederland die nog naar school moeten dan staat het dus fout op zo'n site. Sorry!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:00 ]

    Vakantie, maar ik gaa eigenlijk niet veel doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Dit topic verbetert m'n humeur niet bepaald... *moet nog een week naar school* x)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik woon in midden maar heb pas volgende week vakantie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moet nog een week, maar heb gelukkig twee dagen stage. Dus ik overleef het wel. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat laatste klopt niet. Want mijn beste vriendin studeert psychologie/filosofie in Leuven en dit is haar 2e week les nog maar zonder vrije dagen. Mijn school staat in associatie met KULeuven en ik heb niet dezelfde dagen. Dus iedere school (hoger onderwijs) heeft andere dagen.

    Dus zij heeft helemaal geen vakantie? Nochtans een vriendin van mij studeert ook psychologie en zij heeft ook 2 dagen vakantie en studeert ook aan de KULeuven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet nog een week :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vakantie :'D
    & al bijna al mijn vriendinnen zijn op ski-reis, dus gaan we met het groepje dat niet op skireis gaat onze eigen reis organiseren hier in Val Izegem ^^


    And in that moment, we were infinite.

    Heerlijk vakantie, daar keek ik echt naar uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heb volgende week pas vakantie, helaas.
    Ach, ik zie het weer als voordeel als ik vakantie heb en de andere regio's niet :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Negligible schreef:
    (...)
    Dus zij heeft helemaal geen vakantie? Nochtans een vriendin van mij studeert ook psychologie en zij heeft ook 2 dagen vakantie en studeert ook aan de KULeuven

    Gek want mijn beste vriendin heeft tem 12 feb geen school gehad. Vorige week is ze terug begonnen. Dus ze heeft haar 'vakantie' al gehad. Ze heeft geen vrije dagen anders had ze niet gevraagd of ik naar Leuven wou komen. Dan had ze nog thuisgebleven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    belg met vakantie hiero

    Middelbare scholieren in België hebben altijd de week met Aswoensdag vrij.
    Ik heb spijtig genoeg véél te veel te doen deze vakantei.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    midden en zuid ??
    ik moet nog een week naar school en stage

    lol in groep 8 had ik samen met een vriendin als enige 2 carnavalsvakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heel veel die ik ken hebben geen vakantie lol. Ik ook niet, maar dat komt omdat ik geen school heb atm en gewoon moet werken.


    As travars