• Vandaag is het Niveau-systeem geprogrammeerd!

    Dit houdt in dat naarmate je meer actief op de site bent je naar een hoger niveau gaat (Y)

    Het niveau wordt getoond op de profiel pagina van elk lid.

    Mocht iemand nog een suggestie weten voor dit systeem dan hou ik me van harte aanbevolen...


    Dit is mijn signature...

    Echt een leuke updat zulke wil ik meerzien(hoera)
    Ga zo door(Y)

    aah nu snap k m xD ksnapte al niet wat dat inhieldxD


    Why don't you break my heart

    leuk idee


    Loving A boy, Who doesn't love you back! That SUCKS!!!

    Ik heb nu pas niveau een, maar dat komt omdat ik nog nooit forumberichtjes heb geplaatst. Volgens mij ga ik hierna naar niveau 2. Leuk idee!


    Veni, Bibi, Vomui

    Ik heb alles voor nieveau 2 vervuld, maar ik blijf nog steeds staan op niveau één :(


    Veni, Bibi, Vomui

    wel 14nicole14 ik denk dat het komt omdat je niveau maar 1 keer per dag word geupdate, gewoon een dagje wachten en het is niveau 2 (denk ik)
    voor de rest vind ik het wel een leuk idee :D
    Kuss.


    Kuss.

    Maar krijg je zo niet iets van : ik ben beter dan jou, want jij hebt niveau 3 en ik niveau 4. ??

    heey, normaal gezien moet ik al op niveau 5 zitten, maar ik zit nog maar op 3 :S volgens mijn statistieken moest ik er normaal gezien al op 5 zitten, kvind het vreemd...:S

    Kei tof idee!

    Moet nog 5 forumberichtjes schrijven voor niveau drie te halen (:

    Leuk idee


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik wil een andere kleur eigenlijk..
    het past niet goed bij de layout van quizlet, doe het groen of geel, rood steekt zo af (A)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Uiteraard werkt het nog niet helemaal perfect (A)

    Er zijn blijkbaar wat statistieken die niet helemaal gelijk lopen. Ik ga het morgen effe uitzoeken waar het precies misgaat. Als je in dit topic even laat weten als je denkt dat je een niveau te laag (of te hoog ;) ) zit dan kan ik op onderzoek uit.

    Die kleuren zal ik nog even naar kijken...


    Dit is mijn signature...

    ik zit te laag,, maar die gemaakte quizzen snap ik niet is dat in totaal of per serie want in totaal heb ik er al 80 maar er blijft 31 staan!! dus ja!! ik moet in niveau 4 zitten ni en ik heb 2

    Charissa


    *He's the one.

    oh kei leuk
    ff vééél berichtjes plaatse xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33