• Vandaag is het Niveau-systeem geprogrammeerd!

    Dit houdt in dat naarmate je meer actief op de site bent je naar een hoger niveau gaat (Y)

    Het niveau wordt getoond op de profiel pagina van elk lid.

    Mocht iemand nog een suggestie weten voor dit systeem dan hou ik me van harte aanbevolen...


    Dit is mijn signature...

    Het is veel te lastig om zoveel forum berichten te plaatsen ik bedoel ik doe liever quiz en zet daar een reactie bij dan dat ik hier op het forum zit. Maar veder wel oké hoor :)

    Kei tof idee!


    Hee jollebol de snollebol.. Ik sluit me bij je aan.. Ik vind het idee super.. Super Rutger!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ghehehehe,,

    ik heb lekker 4 sterren >< nu ben ik beter dan jullie allemaal bij elkaar ^^



    neej hoor,, grapje,, maar ik héb er wel 4 ^^ ><


    Beetje krom,, maja...


    wel tof idee ^^


    liberae sunt nostrae cogitationes

    ff berichtje plaatsen ga ik naar nivo zwei :P

    cool

    SUPER ^^

    ik vin het een beetje raar dat je van niveau 4 naar 5 200 forum berichten moet plaatsen!! Isset niet een beetje een grote overstap?!

    Nee hoor... het is het hoogst haalbare niveau dus je moet er wel wat voor doen :Y)


    Dit is mijn signature...

    oe bijna 4 (hoera)(yeah)

    leuk idee!:P
    zit nu niveau 4:)

    mijn mening: haar aub die forumberichtjes uit de niveau-status, want nu krijgen we hetzelfde gedoe als met de topleden, overal onzinberichtjes om een hoger niveau te krijgen O.O
    dus bitte... , verder, nogmaals: LEUK IDEE :D

    ik vind het wel leuk maar ook weer niet konden jullie noet wat minder forumberichten programmeren??

    ach wat maakt het ook uit het is wel leuk (Y)(Y)

    leuk!!
    maar is het normaal dat je 250! berichtjes moet plaatsen om naar niveau 5 te geraken? is dat niet een klein beetje héél veel?? :$

    x


    Erase and Replace

    heb nu 4 sterrenXD
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Ik vind het stom dat je best snel een niveau hoger bent.
    Het is tog leuker als het wat langer duurt en dat je er meer voor moet doen.
    Anders is iedereen zo een niveau hoger.