• Vandaag is het Niveau-systeem geprogrammeerd!

    Dit houdt in dat naarmate je meer actief op de site bent je naar een hoger niveau gaat (Y)

    Het niveau wordt getoond op de profiel pagina van elk lid.

    Mocht iemand nog een suggestie weten voor dit systeem dan hou ik me van harte aanbevolen...


    Dit is mijn signature...

    Leuk updates:D vind ik echt super:D

    nou wil iedereen niveau 5 halen XD

    Nounou, ik had dit forumgedoe nog nooit gezien xD. Maarja, nu ik het ontdekt heb, ga ik zeker verder met de discussies :)


    I recycle my thoughts.

    Echt en erg leuk idee! :)


    Träume sind wirklich!!

    Ik zit nu in Niveau 4,, maar ik snap het nog steeds niet van die gemaakte quizlets,, registreet die dat als 1 serie waar je op het moment 1 hebt opgezet of aallemaal??? <3333333333333


    *He's the one.

    Wow das wel apart :) leuk bedacht ;)


    BAM!

    opzich wel leuk xD.

    Alleen ik ben slecht in quizen maken xD.
    achja :']

    Ik vind het een leuk idee, maar zoals krullebol al zei, krijg je dan niet heel veel: ik ben lekker beter dan jij! Lekker puh! Ik bedoel maar ... Krijg je alleen nog maar meer ge-eikel ..

    whii,, ik heb er 5


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Tis wel een leuk idee xD

    Ik jeb er nog geeneen..

    Ik wou een nieuw account xD

    whii,, ik heb er 5


    ja, nou, dat was logisch xD (A)

    ik moet nog wat meer quizjes maken, en dan zit ik ook op 5 xD jammer dat ik daar bijna nooit zin in heb xD (A) nog 17 moet ik er maken... :| dat duurt nog wel ff, heb ik eht gevoel xD (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    trouwens,, ik vind wel dat je makkelijk aan een of twee sterren komt


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    trouwens,, ik vind wel dat je makkelijk aan een of twee sterren komt

    Ja, anders is het zo lullig dat je helemaal geen sterren hebt :)


    Dit is mijn signature...

    Maar krijg je zo niet iets van : ik ben beter dan jou, want jij hebt niveau 3 en ik niveau 4. ??


    Ben ik het mee eens, je kunt de klok erop gelijkzetten dat dat gaat gebeuren. Alleen omdat ik bijvoorbeeld geen FF quizes heb blijf ik hangen op niveau 2 ofzeu, maargoed dat maakt verder niet uit ^^
    Leuk idee, maargoed wat Krullebol zei.

    Het is veel te lastig om zoveel forum berichten te plaatsen ik bedoel ik doe liever quiz en zet daar een reactie bij dan dat ik hier op het forum zit. Maar veder wel oké hoor :)