• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja het enige waar we dan nu ff op moeten letten is dat we Irial en Teske niet aan kunnen spreken.]

    Eliza

    'Elizaatje?' hoorde ik ik vaag en voelde hoe iemand me wakker maakte. 'Hhmm?' bracht ik uit en nestelde me nog wat dichter tegen de persoon langs me aan. Wacht even, iemand lag langs me. Versuft opende ik mijn ogen en keek ik recht naar Yvo. 'Yvo..' glimlachte ik, half slapend en sloeg mijn hand voor mijn mond om te gapen. 'Goeiemorgen,'mompelde ik en ging weer tegen hem aanliggen. Beter wakker worden als nu kon niet meer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Is niet moeilijk.. toch? XD]

    Yvo Leroux

    'Hhmm?' zei ze en ze kwam wat dichter tegen me aan. Beetje versuft keek ze naar me. 'Yvo..' zei ze met een glimlach. Ik lachte zachtjes. Ze deed haar hand voor haar mond en gaapte. 'Goeiemorgen,' hoorde ik haar mompelen en ze ging weer tegen me aanliggen. Ik lachte weer zachtjes en begon toen ook te gapen. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik zachtjes.

    [Ok telkens als ik het word gapen typ zit ik hier zelf te gapen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Ik kan wel vaker je kussen zijn,' zeg ik met nog steeds die glimlach op mijn gezicht. Als Faye zich uit strekt kijk ik even gepassioneerd naar haar buik die deels zichtbaar word en grijns dan even om een gedachte die bij me opkomt, ''Moet ik je helpen?' grap ik terwijl ik blijf liggen maar me wel iets uitstrek in het bed.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ik kan wel vaker je kussen zijn,' zegt Ivar met een glimlach. 'Moet ik je helpen?' vraagt Ivar. Ik kijk hem even aan, 'als je dat wilt...' zeg ik op een speelse toon waarna ik naar hem knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [haha, nee is idd niet moeilijk. En lekker aan het gapen? Hihi ]

    Eliza


    Ik hoorde hem zachtjes lachen en vervolgens een keer gapen. ‘Heb je lekker geslapen?’ vroeg hij zacht waarop ik lichtjes knikte. ‘Ik heb nog nooit zo goed geslapen, en jij?’ vroeg ik en keek weer even omhoog. ‘Buiten slapen is natuurlijk wel een totaal ander iets dan een zacht bed,’ lachte ik zachtjes en streelde even met mijn vinger over zijn kaak heen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik voelde een warm gevoel in me opborrelen toen ze knipoogde en met die speelse toon antwoordde, 'Me-me-meen je d-dat?' vraag ik ietwat ongelovig. Ik had het maar voor de grap gezegd maar als zij net serieus opving kan je mij niet horen klagen hoor.


    I only miss you when I'm breathing

    [Oh ja hoor heerlijk xd]

    Yvo Leroux

    ‘Ik heb nog nooit zo goed geslapen, en jij?’ vroeg ze en ze keek omhoog. ‘Buiten slapen is natuurlijk wel een totaal ander iets dan een zacht bed,’ lachte ze zachtjes en ze streelde zachtjes met een vinger langs mijn kaak. Ik moest weer eventjes gapen. 'Heerlijk. Ik ga me alleen hartstikke stijf voelen als ik straks ga zitten of staan,' zei ik met een lachje.

    [Alleen me linker oog traant erdoor o-O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Me-me-meen je d-dat?' vraagt hij stamelt. Ik haal mijn schouders op, 'alleen als jij het wilt. Ik kan het natuurlijk ook alleen doen...' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Het aller liefste had ik natuurlijk ja gezegd maar ik schud langzaam mijn hoofd, ik hield van snel maar dit was ook voor mij te snel. 'Ik wil het wel, natuurlijk, maar het lijkt me nog een beetje vroeg.' zeg ik met een verontschuldigende ondertoon.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ik wil het wel, natuurlijk, maar het lijkt me nog een beetje vroeg.' zegt het met een verontschuldigende ondertoon. Ik kijk hem even aan en besef dan pas goed wat ik heb gezegd en voel dat mijn wangen rood worden. 'Oja ehm, sorry. I-ik, ehm, dacht niet echt goed na voordat ik het zei,' antwoord ik snel. Ik pak snel wat kleren uit mijn kast, 'ik ga nu maar eens douchen,' zeg ik. Nadat ik nog een blik op Ivar heb geworpen loop ik snel naar de badkamer en stap onder de warme douche.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [haha, als ik vaak moet gapen gaan mijn ogen beide tranen. Vreselijk.. ]

    Eliza

    ‘Heerlijk. Ik ga me alleen hartstikke stijf voelen als ik straks ga zitten of staan,’ zei hij met een lachje waarop ik zachtjes mee lachte. ‘Een warme douche zal je spieren wel weer ontspannen,’ glimlachte ik en duwde mezelf overeind. ‘Oh mijn god, ik wil niet weten hoe ik eruit zie,’ mompelde ik en haalde mijn handen even door mijn haren, die overduidelijk een aantal klitten hadden. Daarna rekte ik me even een keer lui uit en wierp een brede grijns naar Yvo toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Een warme douche zal je spieren wel weer ontspannen,’ zei ze. Ik keek haar aan. Ze glimlachte en duwde zichzelf omhoog. ‘Oh mijn god, ik wil niet weten hoe ik eruit zie,’ mompelde ze. Ik keek haar aan toen ze haar handen door haar haren haalde. Ze rekte zich uit en keek me aan met een brede grijns. 'Je ziet er mooi uit,' zei ik met een glimlach. Met een beetje moeite kwam ik over eind. Ik rekte me eigen uit en me hele rug begon te kraken.


    [Bij mij alleen me linkeroog o-O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Faye zegt wat dat ze niet goed besefde wat ze zei en pakt snel wat kleren waarna ze naar de badkamer loopt, ik hoor hoe de warme douche aan gaat en staar even naar het plafond. Ik voelde een soort nieuwsgierigheid in me branden maar negeerde het, of dat probeerde ik. Ik kijk nog even rond in de kamer en besef me dan dat ik niks schoons bij me heb, dus ik moest zo nog wel naar huis toe.


    I only miss you when I'm breathing

    [haha, niet meer gapen dan ;p ]

    Eliza

    ‘Je ziet er mooi uit,’ glimlachte hij waarop hij ook overeind kwam, dan wel met de nodige moeite. ‘Mooi?,’ lachte ik. ‘Dat geloof ik nooit na een ligging op het strand en slapen op gras.’ Toen ik zijn rug hoorde kraken keek ik hem verbaasd aan. ‘Zo, dat klinkt goed,’ zei ik en toen ik mijn hand uitstak om zijn rug aan te willen raken trok ik deze direct terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Ik draai de kraan uit en stap onder de douche vandaan. Nog steeds kan ik niet geloven wat ik net tegen Ivar had gezegd. Een beetje verwart schudt ik mijn hoofd. Als ik me heb afgedroogd en aangekleed loop ik weer naar mijn kamer. 'Wil je ook nog douchen?' vraag ik aan Ivar, 'en wat eet je meestal als ontbijt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered