• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ze zijn op weg naar de auto doos XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben geen doos! ik woon er dan misschien in maar ben het niet! xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Mijn buik zit vol vlinders en olifanten. Dank je trouwens dat je die mooie plek liet zien," zegt Teske terwijl ze weer dichter bij me komt lopen.
    "Olifanten?" vraag ik lachend. "Het is nog mooier overdag, als de zon door de bladeren valt."
    Ondertussen zijn we bij de auto en niet veel later kunnen we vertrekken.
    "Zal ik je rug nog een keer insmeren?" vraag ik wanneer we voor haar voordeur geparkeerd staan. Ik ril bij de gedachte dat ik haar mooie lichaam weer mag aanraken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teskte Velez

    'Olifanten? Het is nog mooier overdag, als de zon door de bladeren valt,' zei hij. We waren bij de auto gekomen. We stapten in en vertrokken. 'Uhu, olifanten en het lijkt me nu al mooi om dat te kunnen zien,' zei ik. Even later waren we thuis gekomen. 'Zal ik je rug nog een keer insmeren?' vroeg hij. Ik knikte gelijk. 'Is goed,' zei ik met een glimlach. Ik deed de deur open en liep naar binnen samen met Irial. 'Zullen we het boven doen? Dan kan ik gelijk liggen,' zei ik zachtjes. Ik denk als ik weer zo suf word, dat ik gelijk in slaap val.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Is goed. Zullen we het boven doen? Dan kan ik gelijk liggen," zegt ze zacht terwijl we naar binnen lopen.
    "Oh-oké," zeg ik stil.
    Ik blijf een beetje onwennig naast de trapleuning staan terwijl ik naar Teske kijk. Ik hoop maar dat ik me op haar rug kan concentreren als ze daar zo ligt.
    Dan besef ik dat het potje zalf nog op tafel staat en snel ga ik het halen. Wanneer ik terug bij Teske ben lik ik over mijn piercing en bijt er even op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Oh-oké,' zei hij stilletjes. Opeens liep hij weg en kwam al snel weer terug met het potje zalf. Ik glimlachte naar hem en liep naar boven. Bij mijn kamer aangekomen draaide ik me eventjes om. 'Wacht eventjes,' zei ik tegen hem. Ik liep me kamer in en deed de deur dicht. Snel trok ik me kleren uit en deed mijn slaap broek aan. Ik deed mijn bh af en deed de badjas aan. Mijn kleren legde ik over een stoel heen. Ik deed de deur weer open en keek naar Irial. Ik glimlachte naar hem. 'Kom je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ik word wakker van het zonlicht dat op mijn gezicht schijnt. Als ik op mijn wekker wil kijken merk ik dat ik tegen iemand aan lig. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en glimlach als ik zie dat het Ivar is. Voorzichtig leg ik mijn hoofd weer op zijn borstkas en luister naar zijn regelmatige ademhaling.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voelde vaag iets drukken op mijn borstkas en ik opende langzaam mijn ogen, alleen deze sloot ik toen er fel daglicht in ze scheen. Huh, gewoonlijk was het toch helemaal donker in mijn kamer?
    Ik knipper een paar keer goed en zie een bekend gezicht op mijn borstkas liggen, het mooiste gezicht wat ik ooit had gezien om eerlijk te zijn. Alles schiet met een flits mijn hoofd weer te binnen en ik glimlach even naar Faye, die dus op mijn borstkas lag.


    I only miss you when I'm breathing

    [haha, faye en ivar zijn uitgeslapen >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Ik til mijn hoofd even van Ivar's borstkas als ik merk dat hij wakker is. 'Goedemorgen schone slaapster,' zeg ik op een zachte toon tegen hem met nadruk op slaapster. Dan geef ik hem een klein kusje op zijn mond en glimlach naar hem. 'Lekker geslapen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JaiRy schreef:
    [haha, faye en ivar zijn uitgeslapen >< ]


    [Wil je ook verder? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ehmm, jaa ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik negeer Het 'slaapster' en geniet nog even na van haar aangename verrassings kus op mijn lippen. Een kleins gaap kan ik niet meer onderdrukken en ik druk een klein kusje op Faye's voorhoofd. 'Heerlijk, jij ook?' vraag ik met mijn blik gericht op haar ogen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Oh haha ik was ;D Ik verzin later wel wat op bij Teske & Irial, gewoon even dan alles versneld laten lopen haha XD ik zou het anders niet weten.]

    Yvo Leroux

    Ik werd wakker door de felle ligt in me ogen. Ik keek om me heen. Hoe kwam ik hier nou weer? Ik voelde wat tegen mij aan. Ik keek en zag dat het Eliza was. Ik herinnerde me het weer. Zachtjes maakte ik Eliza wakker. 'Elizaatje?' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Heerlijk, jij ook?' Ik knik, 'ik had een ontzettend lekker kussen,' antwoord ik met een kleine grijns. Dan maak ik me voorzichtig los van hem en laat me uit het bed glijden. Ik strek me even uit waardoor er een stuk van mijn buik zichtbaar wordt maar ik ben te moe om er iets van aan te trekken. 'Ik ga zo maar eens douchen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered