• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliza

    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan nadat hij me zachtjes tegen zich aandrukte en me kuste. Dit gevoel en wat hij had mocht voor mij nooit meer weggaan. Gewillig kuste ik hem terug terwijl ik mijn hand in zijn nek legde. Een warm gevoel ging door me heen, hij was mijn hele leven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik voelde een glimlach tegen mijn lippen. Ze kuste me terug en mijn dag kon niet meer stuk. Deze dag duurde dan wel nog niet zo lang meer, maar alsnog. Ik voelde haar hand weer in mijn nek. Ik glimlachte en liet mijn tong zachtjes over haar lippen glijden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik voelde hem nog even glimlachen voordat zijn tong zachtjes over mijn lippen gleed. Deze weken vaneen en verwelkomde zijn tong met de mijne. Mijn hart begon snellere slagen te maken terwijl ik van hem genoot en mijn onder zijn shirt liet glijden, rustend op zijn zij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik voelde de hart van Eliza sneller gaan toen onze tongen elkaar verwelkomden. Ik voelde haar warme handen onder mijn shirt op mijn zij. Het voelde heerlijk. Ik wou dit moment zo lang mogelijk vasthouden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Langzaam verbrak ik de kus weer, streek met mijn lippen even langs de zijne en liet me toen op mijn zij langs hem zakken. Voorzichtig trok ik hem mee zodat hij ook op zijn zij terecht kwam. 'Niet schrikken,'fluisterde ik zacht en liet mijn hand die nog op zijn zij rustte voorzichtig over zijn onderrug glijden. Streelde licht over zijn lange littekens heen en lette daarbij op zijn uitdrukking. Ik wilde dat mijn aanraking op zijn rug uiteindelijk iets vertrouwds voor hem werden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Langzaam werd de kus verbroken. Ze ging naast me op haar zij liggen. Ze trok mij mee, waardoor ik ook op me zij terecht kwam. 'Niet schrikken,' fluisterde ze. Ik keek haar vragend aan. Ze hand die op mijn zij lag, ging voorzichtigjes naar me rug toe. Ik verstijfde een beetje toen ze lichtjes met haar vingers over me litteken streelde. Mijn ademhaling werd ietsjes sneller.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze houdt haar hoofd een beetje schuin en ik moet even lachen omdat het me aan de wolven doet denken.
    "Misschien dat ik nu heel dom overkom, maar wat bedoel je precies?"
    Ik haal een keer diep adem terwijl ik in mijn hersenen op zoek ga naar de juiste woorden. Ik zucht en krab een keer in mijn haar terwijl mijn tong over mijn piercing gaat.
    "Nou..." begin ik dan, met een klein hartje. "Ben ik gewoon een leuke jongen waar je mee gezoend hebt, die je tattoo insmeert, of voelt het aan als iets anders? Iets... meer?"
    Ik kijk haar in de ogen terwijl ik de vraag stel. Zeg alsjeblieft dat dit iets kan worden tussen ons. Als ze mijn hart breekt, kan ze even goed al mijn botten breken, de pijn zou gelijkwaardig zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Irial zuchtte en krabde in zijn haar. Ik glimlachte toen zijn tong over zijn piercing ging. 'Nou. Ben ik gewoon een leuke jongen waar je mee gezoend hebt, die je tattoo insmeert, of voelt het aan als iets anders? Iets... meer?' vroeg hij. 'Ik ben geen meisje die jongens zoent voor de lol. Ik doe veel dingen, maar ik speel niet met andermans gevoelens,' zei ik tegen hem. 'Dacht je echt dat ik met je zat te spelen?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ik ben geen meisje die jongens zoent voor de lol. Ik doe veel dingen, maar ik speel niet met andermans gevoelens. Dacht je echt dat ik met je zat te spelen?"
    Ik kijk haar verbaasd en ga wat dichter bij haar zitten. Shitshitshitfuckfuckfuck! Goed bezig Smelting!
    "Nee, zo bedoelde ik het helemaal niet lie- Teske. Ehm, laat me nog een keer proberen... Ik vroeg me gewoon af of jij, nouja ook vlinders hebt? Ik vraag het maar omdat we elkaar nou niet bepaald lang kennen, en ik zou het best begrijpen als je wat tijd nodig hebt... Ik-"
    Ik merk dat ik aan het ratelen ben, houd mijn mond en lik even over mijn piercing om haar dan met een verontschuldigend glimlachje aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Nee, zo bedoelde ik het helemaal niet lie- Teske. Ehm, laat me nog een keer proberen... Ik vroeg me gewoon af of jij, nouja ook vlinders hebt? Ik vraag het maar omdat we elkaar nou niet bepaald lang kennen, en ik zou het best begrijpen als je wat tijd nodig hebt... Ik-' ratelde hij door. Ik moest stiekem eventjes lachen. Irial likte weer eventjes over zijn piercing en keek mij aan met een lief glimlachje. 'Sommige dingen voelen goed aan,' zei ik glimlachend en liet mijn vingers door zijn haren gaan. 'En misschien is het wel dat zielsverwant waar je het eerder overhad. Dan is het toch logisch dat het zo gaat? of heb ik et mis?' voegde ik er nog aan toe. Ik keek hem vragend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Sommige dingen voelen goed aan. En misschien is het wel dat zielsverwant waar je het eerder overhad. Dan is het toch logisch dat het zo gaat? of heb ik het mis?"
    Je moest eens weten hoe juist je het hebt.
    Ze laat haar vingers door mijn haren gaan en kijkt me vragend aan. Ik voel de vlinders in mijn buik tekeer gaan alsof er een oorlog op til is. Mijn hart slaat honderd slagen per seconde en het zou me niet verbazen als ik er zo idioot als een kalf bij zit te grijnzen. Ze weet niet hoe gelukkig ze me maakt.
    "Mag ik je kussen?" lach ik. "Mag ik je echt gewoon kussen? Je bent een geschenk uit de hemel."
    Ik wacht haar antwoord niet af en neem opnieuw haar gezicht in mijn handen om mijn lippen liefdevol op de hare te drukken. Ik probeer er elk grammetje liefde die ik voor haar voel in te stoppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik zucht even en open mijn ogen, het was al half één. Althans, zo leek het toen ik op de klok verderop keek maar het was donker dus ik kon het verkeerd hebben gezien. Ik woel even iets om en sluit mijn ogen weer na even onopvallend in haar haar te hebben gesnoven, om die heerlijke geur op te vangen in mijn neus...


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    'Mag ik je kussen?' vroeg hij. Ik keek hem lachend aan. Vroeg hij dat nou echt? 'Mag ik je echt gewoon kussen? Je bent een geschenk uit de hemel,' zei hij. Ik keek hem aan met grote ogen en glimlachte, om het helemaal af te maken. Begon ik ook nog eens te blozen. Ik een geschenk? Ik wou wat zeggen, maar hij had mijn gezicht al in zijn handen en drukte zijn lippen op de mijne. Vele dingen raasden er door me buik. Ze noemen ze vlinders, maar het zal me niks verbazen als er een stel kudde olifanten doorheen zaten te walsen. Wel voorzichtigjes, anders deed het zeer. Ik moest even door mijn gedachten lachen. Ik liet mijn handen onder zijn shirt kruipen en liet ze rusten op zijn rug. Maar al te graag kuste ik hem terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik merkte dat zijn ademhaling iets sneller ging en even aarzelde ik om mijn hand terug te halen maar besloot hem dat te laten beslissen. Zachtjes liet ik mijn vingertoppen iets omhoog gaan en bleef hem lichtjes strelen terwijl ik hem een klein kusje gaf. ‘Gaat het?’ vroeg ik zacht en hield mijn hand even stil.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik voelde hoe haar vingers zachtjes omhoog ging. Hoe hoger ze ging hoe moeilijker het werd. Ze gaf me een klein kusje. ‘Gaat het?’ vroeg ze zachtjes en haar hand was stil. Ik schudde lichtjes me hoofd. 'Nee, half,' zei ik. 'Ga alsjeblieft niet hoger,' zei ik bijna smekend. Ik legde mijn hoofd tegen haar aan en sloot mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you