• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Irial nam de jas voorzichtigjes uit mijn handen en deed die weer op mijn schouder. Ik glimlachte naar hem. Hij pakte me hand en ik glimlachte meer. Rustig liepen we terug naar de auto. 'Heb je nog honger?' vroeg hij onderweg. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Mijn buik zit vol vlinders en olifanten,' zei ik zachtjes. 'Dank je trouwens dat je die mooie plek liet zien,' zei ik er nog achteraan en ging wat dichter tegen Irial lopen.


    [En nou ben ik even weg, ben met een half uurtje er weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij glimlachte dankbaar naar me en schudde vervolgens lichtjes met zijn hoofd. ‘Ik lig hier wel goed,’ zei hij en kuste me terug. ‘Dan blijven we lekker liggen,’ glimlachte ik en liet mijn hand stilletjes op zijn onderrug rusten. Ik legde mijn hoofd weer terug tegen zijn borst aan en luisterde naar zijn ademhaling en hartslag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ok.. na deze dan ;D Je hebt geluk!!! ;P]

    Yvo Leroux

    ‘Dan blijven we lekker liggen,’ glimlachte ze. Het viel me nu pas op dat ze een prachtige glimlach had. Ze was gestopt, maar haar hand was nog steeds aanwezig. Ze legde haar hoofd weer tegen mijn borst aan. Zachtjes wreef ik over haar rug. 'Je bent echt lief,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha, yeah! ;D Tot zo. ]

    Eliza

    ‘Je bent echt lief,’ fluisterde hij zachtjes terwijl zijn hand over mijn rug heen wreef. Ik glimlachte weer, ookal zag hij dit niet. ‘Ik vind jou ook heel lief… en leuk,’ reageerde ik, het laatste op een fluister toon. Ik beet ondertussen op mijn lip, het was voor mij geen geheim dat ik hem veel meer dan alleen maar leuk vond. Hij was het hart van mijn leven geworden, hetgeen waar voor mij alles omdraaide.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Biw ;D]

    Yvo Leroux

    ‘Ik vind jou ook heel lief… en leuk,’ zei ze. Het laatste zei ze wel op een fluistertoon. Als of niemand het mocht weten. Ik lachte zachtjes en knuffelde haar. 'Ik vind jou ook leuk. Heel erg leuk zelfs,' fluisterde ik en gaf een kusje op haar hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Dat doe je snel! ]

    Eliza

    Ik hoorde hem zachtjes lachen en hij knuffelde me vervolgens. 'Ik vind jou ook leuk. Heel erg leuk zelfs,'fluisterde hij en gaf me een kusje op mijn hoofd. Met een brede glimlach keek ik naar hem op en voelde mijn hart een sprong van geluk maken. 'Ik ben echt enorm blij dat ik je vanmiddag tegen ben gekomen,' zei ik zacht. Riep ik vanmorgen nog dat ik hoopte nooit ingeprent te raken, nu ben ik dolblij dat het me gebeurd is met Yvo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik zei toch met een half uurtje XD]

    Yvo Leroux

    'Ik ben echt enorm blij dat ik je vanmiddag tegen ben gekomen,' zei ze zachtjes. Er verscheen weer een glimlach op mijn gezicht. Volgens mij ging die niet meer verdwijnen vandaag. Ik sloot mijn ogen even en ging weer met mijn hand zachtjes door haar haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ja, had alleen niet verwacht dat een half uur zo snel voorbij was >< ]

    Eliza

    Ik zag hem glimlachen en keek even toe terwijl hij zijn ogen sloot en met zijn hand door mijn haren ging. Na een tijdje legde ik mijn hoofd weer tegen zijn borst aan en glimlachte even. Mijn hand, die nog steeds op zijn onderrug lag, was helemaal aan zijn aandacht ontgaan. Precies wat mijn goed bedoelde bedoeling was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Haha xd]

    Yvo Leroux

    ...

    [ok ik weet nu even niks XD haha sorry xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, haha ik denk dat we ze gewoon moeten laten slapen oid en evt over op de volgende dag want ik ben ook een beetje leeg nu ze daar zo liggen >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik vond het heerlijk hier en rustig. De hand van Eliza vernam ik bijna niet meer. Enige wat ik voelde was een warme plek. Ik glimlachte en voelde me trots dat ik het vol kon houden. Ik hield me ogen gesloten en legde mijn mond op haar hoofd. Zo bleef ik liggen.

    [ok.. dat was echt bagger beschreven; legde mijn mond op haar hoofd XD. Wist even niets beter xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha >< Ik zie hem al zo liggen ;D]

    Eliza

    Het was doodstil om ons heen en ik genoot er van terwijl ik nog steeds lekker tegen Yvo aanlag. Mijn ogen waren inmiddels ook gesloten en ik concentreerde me nu op zijn ademhaling en hartslag. Ondertussen werd ik steeds duffer en voelde ik de slaap opkomen. Ik probeerde er tegen te vechten maar zakte uiteindelijk toch weg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [jaaa vooruit spoelen (: Dan kunnen ik en Spyclon ook iets doen :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Help mij dan ff bedenken hoe dat dan moet met Teske & Irial? Die zijn nu bezig met naar huis te gaan XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Die zijn in slaap gevallen midden op de trap? xd]


    I only miss you when I'm breathing