• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliza

    ‘Nee, half,’ zei hij nadat hij licht met zijn hoofd schudde. ‘Ga alsjeblieft niet hoger,’ zei hij en het klonk bijna smekend. Daarna legde hij zijn hoofd tegen me aan en sloot zijn ogen. Voorzichtig ging ik lager met mijn hand, terug naar zijn onderrug en haalde hem vervolgens weer onder zin shirt vandaan. ‘Ik zal niks doen wat je niet wilt, zolang jij maar aangeeft wanneer het te ver gaat’ fluisterde ik en liet mijn hand op zijn zij rusten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze lacht tegen mijn lippen aan, en ik kan er geen ander woord dan prettig voor verzinnen. Haar handen glijden onder mijn t-shirt en blijven op mijn rug liggen. Daarvoor kan ik zelfs geen woorden bedenken.
    "Koude handen?" grinnik ik tussen het kussen door. Zachtjes laat ik een hand in haar haren glijden en leg er eentje in haar hals. Daar streel ik haar met de toppen van mijn vingers. Het lijkt alsof er met tandenstokers in mijn huid geprikt wordt, maar op een aangename manier. Het gevoel trekt door mijn handen, langs mijn armen naar mijn rug. De tintelingen gaan gepaard met een rilling van genot.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    Haar hand ging weer omlaag en verdween later onder me shirt vandaan. Ik voelde hem weer op me zij. Ik glimlachte. ‘Ik zal niks doen wat je niet wilt, zolang jij maar aangeeft wanneer het te ver gaat,’ fluisterde ze waardoor mijn glimlach groter werd. 'Het ging nog wel toen je hand onderin me rug lag,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik keek naar haar keel en kriebelde daar zachtjes.

    Teske Velez

    'Koude handen?' grinnikte hij onder het kussen door. Ik haalde mijn schouders op. Ik voelde één hand zachtjes in mijn haren en een andere hand in mijn hals. Heerlijke warmte voelde ik. Het zachte strelen wat hij deed liet me weer glimlachen. Één hand liet ik voorzichtigjes naar zijn buik glijden. Ik liet me hand daar rusten. Ik wou eerst zijn reactie weten voordat ik hem weer bewoog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Het ging nog wel toen je hand onderin me rug lag,' zei hij zacht en kriebelde me vervolgens in mijn keel. ‘Dan zal ik dat onthouden voor de volgende keer,’ glimlachte ik en sloot even genietend mijn ogen. ‘Heb je het niet koud?’ vroeg ik hem toen er een frisse bries voorbij gleed. We lagen nog steeds op de grond, dan wel tegen elkaar aan maar toch. Mijn temperatuursgevoel lag net iets anders dan die van hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik span even op wanneer ze haar hand op mijn buik laat glijden, maar al snel ontspan ik weer.
    Dit is Teske, ze doet je geen kwaad.
    Ik kus haar iets minder voorzichtig, als teken van goedkeuring en kruip zelf wat dichter tegen haar aan. Ik kan niet dicht genoeg bij haar zitten, ik kan geen genoeg krijgen van haar zoete lippen. Nooit had ik gedacht dit te beleven met een meisje. Ik ben nooit een echte romanticus geweest, maar wanneer ik naar haar kijk, voel ik alleen maar de neiging lieve dingen voor haar te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    ‘Dan zal ik dat onthouden voor de volgende keer,’ zei ze met een glimlach en ze sloot haar ogen. Zachtjes bleef ik door kriebelen. ‘Heb je het niet koud?’ vroeg ze toen er een fris biesje langs kwam. 'Met jou hier naast me? Echt niet,' zei ik met een lachje en drukte haar iets meer tegen me aan.

    Teske Velez

    Ik voelde hoe hij zich aanspande, maar al snel voelde ik ook dat hij zich weer ontspande. Hij kuste me iets wilder dan zo net, minder voorzichtigjes. Ik voelde dat hij dichterbij me kwam. Zijn warmte kwam steeds meer aanwezig. Ik vond het niet erg, in tegen deel. Ik vond het heerlijk. Gewillig kuste ik hem terug. Zachtjes liet ik mijn vingers over zijn littekens gaan, daarna liet ik ze er tussen door glijden. Het voelde apart, maar niet onaangenaam. Ik liet mijn hand ten slotte rusten op zijn kietelbare plekje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Haar vingers gaan tussen mijn littekens om er dan door te glijden. Fijn kan ik het niet noemen, maar het is verre van vervelend. Ik zucht wanneer haar hand rust op het plekje dat ik haar deze middag getoond heb. Ik voel er kietels, maar evengoed hoe aangenaam ik haar aanraking vind. Ik trek haar tegen me aan en wil net achterover gaan liggen wanneer ik besef dat het wel eens goed zou kunnen dat we hier niet alleen zijn. Braafjes blijf ik rechtop zitten, zonder Teske los te laten welliswaar. De anderen hoeven dit niet te zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Hij bleef zachtjes door kriebelen en ik kon mezelf nog net er van weerhouden om mijn kin omhoog te doen. ‘Met jou hier naast me? Echt niet,’ zei hij met een lachje en drukte me tegen hem aan. Glimlachend opende ik mijn ogen weer . ‘Gelukkig maar, want ik zou niet willen dat je het koud hebt,’ zei ik en gaf hem en drukte mijn lippen even op de zijne. Terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst aan leg komt er een kleine gaap opzetten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Ik hoorde hem zuchten. Ik liet me hand zachtjes verder glijden en liet hem weer rusten op zijn rug. Irial trok me tegen zich aan. Ik lachte zachtjes en zijn warmte was nog meer aanwezig. De jas van hem was van mijn schouders gevallen. Het maakte niet uit. De warmte van Irial hield mij warm. Voorzichtigjes klemde ik mijn benen om hem heen. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en glimlachte naar hem. Ik was me helemaal niet mee zo bewust van de omgeving.

    Yvo Leroux

    ‘Gelukkig maar, want ik zou niet willen dat je het koud hebt,’ zei ze en ze drukte eventjes haar lippen op de mijne. Ze legde haar hoofd tegen mijn borst aan en ik hoorde een kleine gaap. Ik ging zachtjes met mijn hand door haar haren. 'Zal ik je zo maar naar huis brengen? Volgens mij ben je moe,' zei ik zachtjes tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Zal ik je zo maar naar huis brengen? Volgens mij ben je moe,’ zei hij zacht terwijl zijn hand door mijn haren heen ging. ‘Alleen als jij ook naar huis wil,’ mompelde ik. Want ookal mocht ik moe worden, alleen zijn zonder hem zag ik daardoor nog steeds niet zitten. Voorzichtig verschoof ik mijn hand iets naar zijn onderrug en streelde daar zachtjes over heen. Lette daarbij wel op zijn reactie.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 20:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Alleen als jij ook naar huis wil,’ mompelde ze. Ik moest zachtjes lachen, maar stopte al gauw weer toen ik haar hand op me onderrug voelde. Ik voelde duidelijk hoe ze streelde. Ik probeerde rustig te ademen en deed me ogen dicht. Rustig Yv, het is onderin. Niet bovenin. Hoe hoger hoe dikker hoe dieper. Dat is niet nu. Ik zuchtte heel zachtjes. 'Je hoeft niet uitgeput te raken door mij,' zei ik zachtjes. Het kwam er wat moeilijk uit, maar dat kwam door haar hand op me rug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze klemt haar benen om me heen en glimlacht terwijl ze haar hoofd schuin houdt. Ik slik even omdat ik het zo aangenaam en fout tegelijk vind. Ik probeer te beslissen wat ik moet doen, maar ik ben volledig in tweestrijd.
    "Tes," zeg ik uiteindelijk, heel zacht. "Zullen we terug gaan?"
    Ik wil haar voor mezelf. Ik wil het risico niet nemen dat de rest van mijn roedel ons zo kan zien. Daar heb ik geen behoefte aan en het is niet eerlijk tegenover Teske.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    ‘Je hoeft niet uitgeput te raken door mij,’ bracht hij moeizaam en zachtjes uit. ‘Ik ben niet uitgeput, hooguit een beetje moe maar dat zakt wel,’ glimlachte ik en keek even naar hem op. Zijn reactie op mijn hand op zijn onderrug was me niet ontgaan maar ik hoopte dat een beetje afleiding het wat gemakkelijker maakte en hield mijn hand daarom ook alleen maar laag op zijn onderrug. ‘Wil je naar huis?’ vroeg ik hem en nog voor hij kon antwoorden gaf ik hem een kus.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [This trouwens een tik wat ik zo beetje bij alle poppetjes van me doe;D hun hoofd scheef doen XD]

    Teske Velez

    Ik hoorde hem slikken. Het was even stil. Deed ik iets verkeerds? 'Tes,' zei hij uiteindelijk. Het klonk alleen heel zachtjes. Ik keek hem vragend aan. 'Zullen we terug gaan?' vroeg hij. Ik keek hem nog eventjes vragend aan en knikte. 'Is goed,' zei ik met een glimlach. Ik wist niet precies waarom hij het wou, maar het was ook al laat. Daar zal het wel aan liggen. Ik stond op en pakte zijn jas van de grond. Ik wachtte totdat Irial ook op stond, om zo samen met hem terug te lopen naar zijn auto.


    Yvo Leroux

    ‘Ik ben niet uitgeput, hooguit een beetje moe maar dat zakt wel,’ zei ze. Ik keek haar aan en zag dat ze glimlachte. Ik glimlachte zwakjes terug. Het gevoel op me onderrug bleef aanwezig. ‘Wil je naar huis?’ vroeg ze. Nog voordat ik kon antwoorden gaf ze me een kus. Eventjes was ik het gevoel vergeten. Ik glimlachte dankbaar naar haar en schudde toen mijn hoofd lichtjes. 'Ik lig hier wel goed,' zei ik en gaf haar een kus terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Is goed," glimlacht ze. Ze gaat recht staan en raapt mijn jas op. Wanneer is die gevallen?
    Ik ga ook recht staan en neem voorzichtig mijn jas uit haar handen om die weer om haar schouders te leggen. Ik wil niet dat ze ziek wordt. Dan neem ik haar hand vast en wandel rustig met haar naar de auto.
    "Heb je nog honger?" vraag ik dan. Als ik weet waar ze zin in heeft, dan kan ik in de stad nog even stoppen om iets op te halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.