• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ehmm ben denk ik rond half 1 weer online]
    Faye
    'Je had hier ook wel mogen douchen maarja daar is het nu te laat voor,' zeg ik waarna ik een hap van mijn broodje neem,'ehm hoe wil je dat doen dan? Gewoon op school afspreken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, ik heb geen wedstrijd vandaag]

    Ivar

    'Ja, maar ik had toch niks schoons bij me en als ik net gedouched heb wil ik niet in vieze kleren rond lopen.' zeg ik met een glimlach, 'Als je niet mee wil,' zeg ik op een licht smekende toon, ik wilde eigenlijk helemaal niet bij haar weg.


    I only miss you when I'm breathing

    [Sorry, ik was echt moe gisteren dus ben gaan slapen. Wat doen we met Teske en Irial?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    ‘Een uurtje moet wel lukken,’ glimlachte ze. Ik voelde haar lippen zachtjes op de mijne. Ik gaf haar een kusje gelijk. ‘Tot straks dan,’ zei ze en ze nam afstand. Ik glimlachte naar haar. 'Tot zo,' zei ik en ik begon te lopen. Ik zwaaide nog even naar haar.



    [Ehm met Teske en Irial, gewoon even de avond snel laten verlopen zodat ze ook aan de nieuwe dag kunnen beginenn ? ;d]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Wacht eventjes," zegt Teske. En plots sla ik voor gesloten deur. Ik hoor haar wat rommelen en dan gaat de deur weer open. Voor me staat een glimlachende Teske. "Kom je?"
    Een beetje aarzelend stap ik haar kamer binnen. Het is er best gezellig, besef ik als ik even rond kijk. Al snel genoeg dwaalt mijn aandacht weer af naar Teske zelf. Ik draai nerveus het potje open en dicht en bijt een keer op mijn piercing. Om toch maar iets te doen ga ik op het bed zitten en wacht tot zij hetzelfde doet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    ‘Tot zo,’ zei hij en begon te lopen. Hij zwaaide nog eenmaal waarop ik terug zwaaide en toen verdween hij uit het zicht. Dit was vreselijk, het liefst was ik achter hem aan gerend en direct met hem mee naar huis gegaan maar ik moest realistisch blijven. We hadden beide even de tijd nodig om ons om te frissen en te eten e.d. Met een zucht en een verscheurd gevoel liep ik naar binnen. Moeder lag op de bank en glimlachte breed naar me. ‘Ben je.. Is dat?’ vroeg ze waarop ik met een brede glimlach knikte. ‘Eindelijk!’ bracht ze uit waarop ik even grinnikte. ‘Ik ga douchen, wil jij iets te eten maken?’ vroeg ik en liep vervolgens naar boven, richting mijn slaapkamer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Irial ging op bed zitten. Ik glimlachte naar hem en ging voor hem zitten. Ik deed mijn badjas uit en gooide die naar me stoel toe. Ik zat met me rug voor Irial. 'Zeg maar wat jij liever heb. Zitten of liggen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yvo Leroux

    Toen ik thuis kwam keek ik een beetje rond. Zo veel troep was er eigenlijk niet. Ik liep naar boven om schone kleren te pakken. Ik liet de straal al wat warm lopen en kleedde ondertussen mijn eigen uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ja, maar ik had toch niks schoons bij me en als ik net gedouched heb wil ik niet in vieze kleren rond lopen. Als je niet mee wil,' zegt Ivar. Ik haal mijn schouders op, 'Ik wil opzich wel mee hoor...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Ze gaat met haar rug naar me toe zitten en gooit haar badjas weg zodra die af is. Ik bekijk de enorme pauwenveer op haar rug. Als ik niet beter wist zou ik denken dat het gewoon een echte veer is die haar rug siert.
    "Zeg maar wat jij liever heb. Zitten of liggen?"
    "Liggen," zeg ik, maar ik merk dat er geen geluid uit mijn mond komt. Ik schraap mijn keel en herhaal het nog een keer. "Liggen."
    Ik glimlach en draai alvast het potje zalf open.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Mijn buik maakt een klein sprongetje van geluk, 'Mooizo,' mompel ik na nog een hap te hebben genomen. Ik pak nog een broodje en beleg hem met ham, waar ik meteen ook weer een hap van neem.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Eenmaal boven pakte ik op mijn slaapkamer een set schonen kleren en liep daarmee naar de badkamer. Daar trok ik mijn kleren uit, gooide ze in de wasmand en zette vervolgens de douche aan om na een paar seconde onder de warme straal te stappen. Na een klein halfuurtje stapte ik er weer fris gewassen onderuit, trok mijn schonen kleren aan en borstelde mijn lange lokken terwijl ik weer naar beneden liep om snel iets te gaan eten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Ik wachtte eventjes en ik hoorde hem zijn keel schrapen. 'Liggen,' zei hij uiteindelijk. Ik knikte en ging op mijn buik liggen. Ik glimlachte en wachtte op zijn warme handen. 'Begin maar,' zei ik zachtjes.

    Yvo Leroux

    Na iets meer dan een half uurtje kwam ik onder de douche vandaan. De helft van de tijd had ik alleen maar stil gestaan. Ik ging naar beneden en smeerde voor me eigen een broodje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Mooizo,' mompelt hij. Hij pakt nog een broodje en ik volg zijn voorbeeld. Als ik op de klok kijk zie ik dat we nog genoeg tijd hebben voordat school begint. 'Zullen we dan zo maar naar jou huis gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik neem nog een hap en knik, 'Ja, anders komen we nog te laat.' antwoord ik en sta vast op terwijl ik het broodje snel naar binnen werk.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I only miss you when I'm breathing