• Nou hier ben ik weer met een topic. :)
    Ik zag net een foto van een meisje bij de mooiste tiener van België, nou ja, als je dat nog 'mooi' kan noemen. Die foto is keihard met photoshop bewerkt en ze heeft echt een kilo make-up op haar face hangen. Las ik dus even de reacties, ging het allemaal zo van "jè gàattt zèkerrr winnen sgatyee<3" en van "jeweetzèluffffff", uhg. Ging ik dus even op dat meisje haar profiel kijken, zag ik dat ze nog maar 13 is!

    Van zulke dingen raak ik dus echt gefrustreerd. Ik wil wel eens zien hoe 'mooi' ze nog is zonder de photoshop en de make-up. Ik heb niets tegen mensen die make-up opdoen, ik doe zelf ook wel eens mascara en eyeliner op, maar als je pikzwart bent rondom je ogen (behalve als je alternatief bent) en oranje ziet van het bruinsel is er toch wel iets mis met je hoor, vooral als je nog maar 13 bent.

    Dit moest ik gewoon kwijt, what is wrong with people these days?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Toddlers & Tiara's, het kan altijd erger.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Toddlers & Tiara's, het kan altijd erger.


    Je had toch ook zo'n programma maar dan met moeders? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Zielig..
    Nu wil ik wel eens zien hoe da kind eruit ziet :p


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Zielig..
    Nu wil ik wel eens zien hoe da kind eruit ziet :p


    Tell me about it, stud.

    Zoals altijd: Waar gaat het heen met de wereld?
    Mijn antwoord: de stront in.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kun je me de link van de foto geven?

    Serophina schreef:
    Zielig..
    Nu wil ik wel eens zien hoe da kind eruit ziet :p


    Nou ik vind de link niet terug, maar als je haar echt wil zien kan je altijd gaan zoeken tussen de foto's: ze heeft haar ogen helemaal helderblauw bewerkt, en haar naam was iets met een Céline nog iets.

    Found it: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=250431288372193&set=a.250430565038932.60074.100002159705175&type=1&theater

    Op 't eerste zicht lijkt ze wel mooi, maar hoe langer ik ernaar kijk hoe meer ik me eraan erger.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 23:42 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Nou ik vind de link niet terug, maar als je haar echt wil zien kan je altijd gaan zoeken tussen de foto's: ze heeft haar ogen helemaal helderblauw bewerkt, en haar naam was iets met een Céline nog iets.

    Found it: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=250431288372193&set=a.250430565038932.60074.100002159705175&type=1&theater

    Op 't eerste zicht lijkt ze wel mooi, maar hoe langer ik ernaar kijk hoe meer ik me eraan erger.


    Link werkt niet en please, zeg niet dat het ene Celine Rondas is.

    Soave schreef:
    (...)

    Link werkt niet en please, zeg niet dat het ene Celine Rondas is.


    Neen, Legros, zoek anders maar op, dan kan je har profiel zien.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ach , binnen een paar jaar schamen ze zich dood voor wat ze nu allemaal doen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Soave schreef:
    (...)

    Link werkt niet en please, zeg niet dat het ene Celine Rondas is.


    Hé, wtf, ik zocht net die Celine Rondas van jou op, en ik zweer dat ik dat meisje laatst ergens gezien heb! :o


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Hé, wtf, ik zocht net die Celine Rondas van jou op, en ik zweer dat ik dat meisje laatst ergens gezien heb! :o


    Hihi, woon je ook in de provincie Limburg, België?

    skinwalker schreef:
    (...)

    Neen, Legros, zoek anders maar op, dan kan je har profiel zien.


    Niet gevonden. Wel een paar met van die fel blauwe ogen maar geen die Céline heette.

    Soave schreef:
    (...)

    Hihi, woon je ook in de provincie Limburg, België?


    Jep, het enigste volk van België dat niet ondertiteld wordt op tv! :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Welkom in 2012, blijkbaar zijn foundation en Photoshop natural beauty. Get used to it. Ik erger me er ook kapot aan, maar d'r valt niks aan te doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)