• Nou hier ben ik weer met een topic. :)
    Ik zag net een foto van een meisje bij de mooiste tiener van België, nou ja, als je dat nog 'mooi' kan noemen. Die foto is keihard met photoshop bewerkt en ze heeft echt een kilo make-up op haar face hangen. Las ik dus even de reacties, ging het allemaal zo van "jè gàattt zèkerrr winnen sgatyee<3" en van "jeweetzèluffffff", uhg. Ging ik dus even op dat meisje haar profiel kijken, zag ik dat ze nog maar 13 is!

    Van zulke dingen raak ik dus echt gefrustreerd. Ik wil wel eens zien hoe 'mooi' ze nog is zonder de photoshop en de make-up. Ik heb niets tegen mensen die make-up opdoen, ik doe zelf ook wel eens mascara en eyeliner op, maar als je pikzwart bent rondom je ogen (behalve als je alternatief bent) en oranje ziet van het bruinsel is er toch wel iets mis met je hoor, vooral als je nog maar 13 bent.

    Dit moest ik gewoon kwijt, what is wrong with people these days?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Jep, het enigste volk van België dat niet ondertiteld wordt op tv! :')


    Nu word ik ook nieuwsgierig waar precies.

    Soave schreef:
    (...)

    Nu word ik ook nieuwsgierig waar precies.


    Tongeren.
    Jij?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Tongeren.
    Jij?


    Nu word ik bang. HAHA, nee grapje. Vlijtingen - Riemst en ik kom ook wel eens in Tongeren en dat is maar 15 minuten van mij thuis af en dus eigenlijk erg kortbij.

    Soave schreef:
    (...)

    Nu word ik bang. HAHA, nee grapje. Vlijtingen - Riemst en ik kom ook wel eens in Tongeren en dat is maar 15 minuten van mij thuis af en dus eigenlijk erg kortbij.


    No way, ik ga altijd paardrijden in Vlijtingen. :o


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    No way, ik ga altijd paardrijden in Vlijtingen. :o


    Tegenover die frituur? 't Festijn? Of bij ene Yana?

    Soave schreef:
    (...)

    Tegenover die frituur? 't Festijn? Of bij ene Yana?


    't is een buitenpiste waar geregeld oefenjumings worden gehouden. Maar anders ga ik ook vaak in Millen rijden :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    't is een buitenpiste waar geregeld oefenjumings worden gehouden. Maar anders ga ik ook vaak in Millen rijden :')


    Hmmpf, dan denk ik tegenover die frituur. Maar wow, nooit gedacht dat er hier iemand op Quizlet zat die zo kort bij woont.

    Soave schreef:
    (...)

    Hmmpf, dan denk ik tegenover die frituur. Maar wow, nooit gedacht dat er hier iemand op Quizlet zat die zo kort bij woont.


    Hahaha, het is idd best creepy als je bedenkt dat we nu maar een kwartier van elkaar verwijdert zijn.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind het sowieso een kut wedstrijd, haha.


    all I want is the taste that your lips allow

    skinwalker schreef:
    (...)

    Hahaha, het is idd best creepy als je bedenkt dat we nu maar een kwartier van elkaar verwijdert zijn.


    Indeed. (:

    Waar de fuck maak jij je zorgen om?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    Waar de fuck maak jij je zorgen om?


    Dat staat allemaal in het topic hoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Soave schreef:
    Kun je me de link van de foto geven?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lol, die fb wedstrijd toch? Verschrikkelijk gewoon.


    Olive

    Huh waarom is het alleen normaal om zwart opgemaakte ogen te hebben als je 'alternatief' bent?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.