• Toestemming van: Robbeknol.

    Verloop van de wedstrijd:

    - In totaal heb je 10 dagen de tijd om de opracht te voltooien.
    - Uitstel geef je 24 uur van tevoren aan.
    - Iedere ronde vallen er 4 mensen af.
    - Je levert je opdracht in dit topic in. Je plaatst hem via een link van het hoofdstuk waarin je hem geplaatst hebt.
    - Wanneer je niet inlevert, lig je eruit.

    Waar op gelet wordt:
    - Spelling en grammatica.
    - Interpunctie en alinea's
    - Het aantal woorden.
    - Link met de opdracht.
    - Originaliteit.

    Prijzen:
    - Eerste plaats: 15 credits
    - Tweede plaats: 10 credits
    - Derde plaats: 5 credits.

    Deelnemers:
    In totaal kunnen er 20 mensen deelnemen aan de wedstrijd.
    - Gothel
    - Zayniak
    - Merryweather
    - NightMoon
    - Vocalizer
    - Austen
    - Necromanner
    - Darksavior
    - Yoda
    - Bond
    - Acromantula
    - Enter
    - DarkRainbow
    - Januharry
    - Ashby
    - Tremotino

    Inschrijvingen gesloten.

    Hope you guys will enjoy :')


    Opdracht 1



    Opdracht 2

    Ik wil dat jullie bij deze opdracht een verhaal gaan schrijven om een woord heen. Ik wil dat jullie origineel met deze opdracht omgaan. Zo hoef je niet het directe woord er in terug te laten komen. Maak er je eigen interpretatie van. Ik laat jullie allemaal kiezen tussen 4 woorden. Ieder woord kan maar vier keer gekozen worden. Ruilen is niet mogelijk. Ook wil ik dat jullie in een bepaald genre gaan schrijven. Ik geef jullie hier mogelijkheden voor waar je tussen kunt kiezen. Hieraan zit geen limiet. Als er bv. 16 mensen horror willen doen, mag dat. Deze keer wil ik ook een plot terugzien in de verhalen. Dit is zeg maar de clou of de ontknoping in het verhaal.

    Minimaal aantal woorden: 800
    Maximaal aantal woorden: 1400

    Inleverdatum: 10 dagen nadat de beoordelingen online staan.


    De woorden en genres vind je in de story. Daarvan is dit de link:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik doe een scene uit "Torment", deel 2 dus :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jalouis is Zayniak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zal nu alles aanpassen, ben even een paar dagen niet online geweest vanwege allerlei tussenkomsten en verassingen van mensen (hartstikke leuk, daar niet van, ghehe). Maar vandaar dat het even geduurd heeft :')

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 13:53 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zou ik uitstel mogen? Ik had het eerder moeten vragen maar dacht dat het wel zou lukken... Had deze week ontzettend veel toetsen en heb er morgen ook nog twee... Als ik tot zondagavond krijg, is dat al lang genoeg. ;D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    kan ik misschien een beetje uitstel krijgen? ;$ ik heb gedoe in de familie, en ga t niet redden nu.. sorry!


    ~ Sometimes you just have to follow your heart and see where it takes you

    1 vraag: de deadline van 3 maart, is dat dat je op 3 maart ook nog kan inleveren?
    Dus dat de deadline zeg maar op 3 maart 23:59 (ik zeg maar wat) staat?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    zou ik misschien uitstel kunnen krijgen? ik kom er net achter dat ik morgen de hele dag weg ben...=S
    alvast bedankt! <33333


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Opdracht één


    Full of envy behind that anonymous mask

    Zou ik misschien een a twee dagen uitstel kunnen krijgen? Te veel werk voor school om echt aan schrijven te kunnen denken.


    comfort in c h a o s

    Kreacher schreef:
    1 vraag: de deadline van 3 maart, is dat dat je op 3 maart ook nog kan inleveren?
    Dus dat de deadline zeg maar op 3 maart 23:59 (ik zeg maar wat) staat?


    Ik zou dit graag ook willen weten, want ik wilde eerst dat mijn moeder het een beetje zou nakijken, maar om de één of andere reden wil ze het vanavond niet meer doen. >.<
    Dan kan ik het vanavond nog even doorkijken en dan meteen inleveren (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ach laat maar zitten, als ik nog meer ga veranderen aan mijn verhaal, dan denk ik dat ik volgens mij net zo goed opnieuw kan beginnen.
    Alsjeblieft: Opdracht 1.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zou ik misschien tot en met zondag uitstel kunnen krijgen? Ik weet al wel welk stukje, maar ik ben er niet aan begonnen. Ik heb namelijk een toets maandag en nog huiswerk, so...

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 20:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik lever vanavond/morgen/zometeen in, SorrowS is trouwens Acromantula geworden ;a.

    Trouwens, bij mijn hoofdstuk wat ik wil kiezen, zijn alleen de twee hoofdpersonages er. Het is een beetje van beide, maar het gaat het meest over Torak, de echte hoofdpersoon. Mag je dan ook uit de ogen van de andere hoofdpersoon? De twee anderen die daar zijn, zijn dood.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 13:48 ]


    Weird is Wonderful.

    In mijn boek, die dus een wisselend perspectief heeft, zitten ook stukken dat de twee hoofdpersonen niet bij elkaar zijn. Mag ik in dat geval wel de hoofdpersoon gebruiken? Er staat dan ten slotte niets vast voor die persoon...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik had inspiratie. (:
    Ben klaaaaaar, dus het uitstel was niet nodig. :D
    Hier is mijn inzending. ;D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen