• Toestemming van: Robbeknol.

    Verloop van de wedstrijd:

    - In totaal heb je 10 dagen de tijd om de opracht te voltooien.
    - Uitstel geef je 24 uur van tevoren aan.
    - Iedere ronde vallen er 4 mensen af.
    - Je levert je opdracht in dit topic in. Je plaatst hem via een link van het hoofdstuk waarin je hem geplaatst hebt.
    - Wanneer je niet inlevert, lig je eruit.

    Waar op gelet wordt:
    - Spelling en grammatica.
    - Interpunctie en alinea's
    - Het aantal woorden.
    - Link met de opdracht.
    - Originaliteit.

    Prijzen:
    - Eerste plaats: 15 credits
    - Tweede plaats: 10 credits
    - Derde plaats: 5 credits.

    Deelnemers:
    In totaal kunnen er 20 mensen deelnemen aan de wedstrijd.
    - Gothel
    - Zayniak
    - Merryweather
    - NightMoon
    - Vocalizer
    - Austen
    - Necromanner
    - Darksavior
    - Yoda
    - Bond
    - Acromantula
    - Enter
    - DarkRainbow
    - Januharry
    - Ashby
    - Tremotino

    Inschrijvingen gesloten.

    Hope you guys will enjoy :')


    Opdracht 1



    Opdracht 2

    Ik wil dat jullie bij deze opdracht een verhaal gaan schrijven om een woord heen. Ik wil dat jullie origineel met deze opdracht omgaan. Zo hoef je niet het directe woord er in terug te laten komen. Maak er je eigen interpretatie van. Ik laat jullie allemaal kiezen tussen 4 woorden. Ieder woord kan maar vier keer gekozen worden. Ruilen is niet mogelijk. Ook wil ik dat jullie in een bepaald genre gaan schrijven. Ik geef jullie hier mogelijkheden voor waar je tussen kunt kiezen. Hieraan zit geen limiet. Als er bv. 16 mensen horror willen doen, mag dat. Deze keer wil ik ook een plot terugzien in de verhalen. Dit is zeg maar de clou of de ontknoping in het verhaal.

    Minimaal aantal woorden: 800
    Maximaal aantal woorden: 1400

    Inleverdatum: 10 dagen nadat de beoordelingen online staan.


    De woorden en genres vind je in de story. Daarvan is dit de link:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    @Lizz; Hoe zou dat nou toch komen? *Kijkt heel 'verbaasd' rond*


    Deep inside, I've never felt alive

    (cat) I have absolutly no idea, and i'm sure it has nothing to do with the fact that quizlet is being taken over by Disney.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De geur van zwavel.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Opdracht 1


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.



    Opdracht 1 - Click the picture. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heel erg bedankt voor alle inzendingen, jongens. Als alles goed gaat, heb ik de beoordelingen zondagavond klaar. Ik denk niet dat het eerder zal komen aangezien ik er wel echt werk van ga maken en goede beoordelingen wil hebben. Ik ga deze niet 1, 2, 3 even schrijven. Aangezien ik in ieder geval altijd mee doe aan een wedstrijd om te leren. Zodat ook degenen die af zullen vallen goede feedback krijgen en niet voor niets mee hebben gedaan.

    Ik zal nu het topic aanpassen bdw.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh, dat is echt heel goed om te horen ^^ Neem je tijd 8D Ik wacht graag op goed commentaar.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er hebben er nu 3 niet ingeleverd, deze hebben daar ook de kans niet meer toe. Van Yowic zou het nog kunnen maar daar ga ik eerlijk gezegd niet helemaal van uit. Dit betekent dat als Yoqic niet inlevert er deze ronde geen mensen meer af zullen vallen.

    De nieuwe opdracht komt er trouwens vrijdag op te staan. De inleverdatum wordt er dan nog niet opgezet, die komt pas als de beoordelingen er zijn. Maar dan kunnen jullie iig inspiratie op doen. Ik denk dat dit wel kan aangezien er hoogstwaarschijnlijk toch niemand af zal vallen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    hoezo hebben deze de kans er niet toe? ze hebben nog 1 uur en 20 minuten :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NightMoon schreef:
    hoezo hebben deze de kans er niet toe? ze hebben nog 1 uur en 20 minuten :)

    Sws, zouden ze het voor gisteravojd 23.59 hebben moeten inleveren en ze hadden niet om uitstel gevraagd. Yowic wel, maar dat zie je dan nog wel. Eigenlijk fijn voor ons, dat er niemand afvalt, maar ii vind het wel een beetje een bummer voor jou (dit laatste is aan Wandering bedoelt). Ik ben btw benieuwd naar het commentaar en neem lekker de tijd! ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Voor NightMoon heb ik een kleine uitzondering gemaakt. Ze had het gisteren op tijd af kunnen hebben maar dan had ze tot heel laat door moeten werken. Ik heb haar gezegd dat ze het vandaag in kon leveren met de bijbehorende punt aftrek. Bovendien was ze bijna de enige van degenen die te laat waren in eerste instantie die iets van zich heeft laten horen. Van de rest van degenen voor wie de deadline 1 dag verschoven was met 1 punt aftrek heb ik op 1 of 2 na niets gehoord. Vandaar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zal geduldig wachten op de beoordeling ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik zal geduldig wachten op de beoordeling ^^


    Mèh, ik ook, maar ik ben wel benieuwd natuurlijk :3


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    (...)

    Mèh, ik ook, maar ik ben wel benieuwd natuurlijk :3

    Natuurlijk, dat ben ik ook. Maar ja, we zullen toch moeten wachten xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik zal geduldig wachten op de beoordeling ^^


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'