• Heey!
    Ik las laatst een story en die wil ik graag nog een keer lezen, maar ik kan hem nu dus nergens meer vinden en ik ben de titel vergeten. Kan iemand mij helpen??
    Wat ik nog weet:
    - Het was Twilight (geen wolfpack, maar weet niet zeker of het Jasper-lovestory was...
    - Volgens mij was ze de dochter van Aro
    - Ze woonde in een weeshuis, maar werd naar de Cullens gestuurd door de vrouw die daar werkt (is ook vampier)
    - Aro gaat bijna dood
    - Edward doet bij iedere maaltijd drie druppels bloed in haar eten
    - Ze is volgens mij half-vampier

    Meer weet ik echt niet, misschien herkent iemand dit:$

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:11 ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    dat ene van die druppels bloed in haar eten heb ik ook al eens wat over gelezen. die heb ik gelezen! ik zal hem opzoeken!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    het was iets met looking for who i am ofzo.

    kan hem niet vinden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:52 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ken hem net. lijkt me wel elukxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ShakeItUp schreef:

    - De woonde in een weeshuis, maar werd naar de Cullens gestuurd door de vrouw die daar werkt (is ook vampier)


    --' ZE niet de --' grammatica, lieve Q-ertjes

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 14:40 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    (...)

    --' ZE niet de --' grammatica, lieve Q-ertjes

    Vroeg ze of je foutjes eruit haalde.:X En ooit gehoord van "op het verkeerde lettertje drukken???"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    JohnHWatson schreef:
    (...)

    --' ZE niet de --' grammatica, lieve Q-ertjes

    Lol, dat is waarschijnlijk gewoon een typfout hoor?..

    En ik ken hem trouwens niet, lijkt me wel leuk (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    JohnHWatson schreef:
    (...)

    --' ZE niet de --' grammatica, lieve Q-ertjes

    Dat noem ik een typfout, maar ik heb het aangepast


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    kan iemand hem vinden?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    kan iemand hem vinden?

    Waarschijnlijk niet(huil)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik heb eigenlijk geen ideee, ik zal mijn best doen om hem te vinden:$


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    ik heb hem ook gelezen, maar dat is al een tijdje terug. ik had ook eens zo'n story gelezen over een meisje die een halfvampier bleek te zijn endie werdt geadopteerdt door een familie om voor de kinderen te zorgen, die was ook leuk. maar deze is zomaar gestopt, das niet leuk. tenzei hij verder is gegaan. werdt dit meisje niet verliefd op jasper geloof ik? ja dat was zo. bij die plaatjes stond zo'n meisje met rood haar en de story heette looking for who i am ofzo.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    ik heb hem ook gelezen, maar dat is al een tijdje terug. ik had ook eens zo'n story gelezen over een meisje die een halfvampier bleek te zijn endie werdt geadopteerdt door een familie om voor de kinderen te zorgen, die was ook leuk. maar deze is zomaar gestopt, das niet leuk. tenzei hij verder is gegaan. werdt dit meisje niet verliefd op jasper geloof ik? ja dat was zo. bij die plaatjes stond zo'n meisje met rood haar en de story heette looking for who i am ofzo.

    Daarop heb ik al gezocht, maar ik kon niks vinden(huil)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Hij stat misschien op inactief ^^ daarom dat je hem niet meer vindt?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:04 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Deze?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Deze?

    Volgens mij niet, maar ik zal verder lezen zodat ik het zeker weet:X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you