• Heey!
    Ik las laatst een story en die wil ik graag nog een keer lezen, maar ik kan hem nu dus nergens meer vinden en ik ben de titel vergeten. Kan iemand mij helpen??
    Wat ik nog weet:
    - Het was Twilight (geen wolfpack, maar weet niet zeker of het Jasper-lovestory was...
    - Volgens mij was ze de dochter van Aro
    - Ze woonde in een weeshuis, maar werd naar de Cullens gestuurd door de vrouw die daar werkt (is ook vampier)
    - Aro gaat bijna dood
    - Edward doet bij iedere maaltijd drie druppels bloed in haar eten
    - Ze is volgens mij half-vampier

    Meer weet ik echt niet, misschien herkent iemand dit:$

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:11 ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Het is m niet(huil)
    Dit meisje woont al bij een adoptiefamilie. In het verhaal dat ik zoek woont ze echt in een weeshuis:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    JohnHWatson schreef:
    (...)

    --' ZE niet de --' grammatica, lieve Q-ertjes


    Je kan ook een typfout maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ShakeItUp schreef:
    Heey!
    Ik las laatst een story en die wil ik graag nog een keer lezen, maar ik kan hem nu dus nergens meer vinden en ik ben de titel vergeten. Kan iemand mij helpen??
    Wat ik nog weet:
    - Het was Twilight (geen wolfpack, maar weet niet zeker of het Jasper-lovestory was...
    - Volgens mij was ze de dochter van Aro
    - Ze woonde in een weeshuis, maar werd naar de Cullens gestuurd door de vrouw die daar werkt (is ook vampier)
    - Aro gaat bijna dood
    - Edward doet bij iedere maaltijd drie druppels bloed in haar eten
    - Ze is volgens mij half-vampier

    Meer weet ik echt niet, misschien herkent iemand dit:$

    Ik weet nog wat!!
    -Die vrouw van het weeshuis wordt uiteindelijk leider van de Volturi


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you