• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    als ik een klop op de deur hoor, laat ik mijn shirt meteen vallen. 'de deur is open' roep ik. ik bekijk de arenakleding nog een keer en zie dat er voor gezorgd is dat mijn hele lichaam, met uitzondering van mijn hoofd, bedekt is. dus ze geven hier wel om kleine onschuldige meisjes. zelfs als ze niet meer zo onschuldig zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Op dit soor momenten miste ik echt iemand om te praten, waarom had iedereen ondertussen vrienden en ik niet? Had ik me uit angst te veel afgesloten of was ik gewoon slecht gezelschap? Misschien haatte iedereen me wel door mijn asociale gedrag, het zou het later dan wel voor iedereen makkelijker maken, nu was het vreselijk. Jonah praatte alleen met me omdat we allebei uit district 11 kwamen, maar zelf hij hield het niet lang met me vol, ik was vas geweldig, NOT! Ik vroeg me af waarom juist ik deze look gekregen had, ik was hier waarschijnlijk de jongste met mijn 15 jaartjes en er was veel beter... Echt waar, wie was zo schattig dat ze, ondanks het leeftijdsverschil, het een stuk beter deed dan ik? Vast een lief en sociaal iemand... Ach, wie hield ik voor de gek, die stylist was ook radeloos geweest. Wat kon je ook doen met een melkflesje met een mottig wipneusje, kappotgeplukte, dikke knalrode lippen en de langte van een muis?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Lisa zegt dat ik binnen mag komen dus dat doe ik dan ook direct.
    'je ziet er mooi uit, wat voor stijl hebben ze bij jou gekozen voor straks in de arena?'
    Ik probeer interessante vragen te stellen en het gesprek op gang te helpen maar ik merk dat het geen zin heeft omdat we duidelijk allebei misselijk zijn van de zenuwen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:20 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'Dankje, en ik weet niet precies wat het idee was, volgens mij iets van timide. alles is namelijk bedekt en ik heb kleine vogeltjes erop genaait. en bij jou?' ik draai me om en kijk hem aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    'Het ziet er uit als.... Ik weet weet het niet... Misschien rustig ofzo' ik zie dat ze me aankijkt en realiseer me opnieuw dat ik geluk heb met haar. Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar naar me toe.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:44 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    Jonah legt zijn armen om mijn middel en ik leg mijn armen voorzichtig in zijn nek. 'ik heb zo'n geluk met jou' fluister ik terwijl ik hem aan blijf kijken. dan druk ik mijn lippen zachtjes tegen die van hem aan. alles gaat veel rustiger als je weet dat het de laatste keer kan zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Mijn onrust laat me de kleren dumpen, iets makkelijks aandoen en naar de trainingszaal lopen. Gedachteloos train ik elk mogelijk onderdeel, dit ging best goed, maar op een keer was ik ook dit wel beu... Waar was Nolan als je hem nodig had?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [sorry dat ik gisteravond verdwenen was! Ik ging naar de bios en op stap]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte, bedacht me dat we ons wel weer eens ergens anders konden wagen en sprong overeind.
    'Goed idee. We moeten zo goed mogelijk voor de dag komen, willen we sponsoren verdienen.'
    Ik kwam overeind, haakte mijn arm in de zijne en liep met hem naar binnen.
    Terwijl ik praatte over koetjes en kalfjes en de meest nutteloze woorden door de lucht smeet, voelde ik van binnen dat de tijd begon te tikken, hoe traag het dan nu ook mocht gaan.
    Het duurde niet lang meer en wij moesten die verdomde Arena in. Moesten onze handen bezoedelen met bloed, onze zielen verscheuren, onze harten verduisteren...
    Wat zou er van ons worden? Van onze families? Hoe zouden we elkaar behandelen en hoe anders zou het er aan toegaan nu het de Revenge Games zijn geworden?
    Ik merkte maar vaag dat ik met een uiterst afwezige blik woorden over mijn tong liet rollen die er niet toe deden. Het zou me niet verbazen als Fred mijn afwezige gestaar zou opmerken.

    Frederick Smith, district 12

    Omdat Noëmi zo afgeleid was, liet ik haar een tijdje in stilte nadenken...
    'Snap jij eigenlijk welke stijl onze stylisten proberen overbrengen met die pakken? Ze zijn redelijk gemakkelijk, maar het is toch de bedoeling dat iedere tribuut speciaal is? Wat is ons kenmerk?' vroeg ik me af. De tijd ging te traag, de tijd ging te snel, hopelijk was dit snel voorbij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik schrok op toen hij begon te praten. 'Snap jij eigenlijk welke stijl onze stylisten proberen overbrengen met die pakken? Ze zijn redelijk gemakkelijk, maar het is toch de bedoeling dat iedere tribuut speciaal is? Wat is ons kenmerk?'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik zou het werkelijk niet weten. Het enige opvallende kenmerk wat met ons District te maken heeft, is de kleur van onze outfit. Ze hebben iets comfortabels uitgezocht. Misschien gaat het niet meer zoveel om het uiterlijk als voorheen bij de Spelen. Ik bedoel: we hebben niet bepaald veel tv optredens gehad.'

    Frederick Smith, district 12

    'Misschien, anders ben ik waarschijnlijk het sukkeltje dat verbleekt naast jou. Eerlijk, die stylist die mij gekregen heeft, had niet veel geluk. Ik ben niet sterk, knap, lang of opvallend, zoals sommigen in district 1,' merkte ik op. 'Ik ben al blij dat ze me geen knalrood pak aangetrokken hebben, denkend dat ik op een vuurtoren zou lijken.' Ik haalde mijn hand door mijn rode haar, het stond een beetje alle kanten op.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik begon te grinniken bij de opmerking over het knalrode pak.
    'Hé, jezelf niet zo de grond in boren jij.' Ik stootte hem aan. 'Je bent mooi en goed zoals je bent. En daarnaast.. wat moet ik nou zonder jou? Ik kan toch helemaal niet zo goed koken of eetbare planten zoeken als jij? Jij kan dat veel beter.' Ik knipoogde.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:41 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Je kan geen hele vuurtoren de grond inboren hoor, ookal is hij amper zo lang als jij,' lachte ik.
    'Proef eerst voor je oordeelt, misschien staan die plante je helemaal niet aan. Maar als je het lekker vindt en we winnen, open ik een restaurant, oké?' Ze focuste altijd op mijn kookkunsten, maar misschien werden we in een woestijn gedumpt, zonder planten. Ik kon vast niets eetbaars maken van een cactus...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik lachtte ook. 'Deal. Dan help ik je met de officiele opening! Misschien kan ik iets aan de inrichting doen. Hulp voor het menu of in de keuken hoef je me niet voor te vragen. Wat ik kook, is simpel en eetbaar, maar niet restaurant waardig. Al zou ik je natuurlijk wel vlees kunnen leveren, want jagen is alles behalve een probleem.'
    Ik dacht terug aan District 12, aan zijn woorden en aan de mijne. Een restaurant. Dat was best een gaaf idee.

    Frederick Smith, district 12

    'Je meent het nog ook hé? Wel, dan hou ik je daaraan! Misschien leer ik wel met heelinteressante dingen werken, zoals boomratten, vleesetende planten en bloedzuigende boomkatten,' merkte ik humorloos op, ze waren altijd erg origineel geweest met mutaties in de arena, iets vertelde me dat het dit jaar niet anders zou zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...