• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [er zijn sws maar een paar die echt goed meedoen met de RPG. Ik ben iig Niet op vakantie]

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Dat zeg je alsof het iets goeds is,' zei ik met een flauwe glimlach, ik vond het denk ik leuker toen ik nog een sukkeltje was...
    'Wel, ga zitten, wat willen jullie drinken?' vroeg ik aan beide meisjes.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Dat is ook iets goeds. Herinner je dat broodje in de eetzaal nog?' Ik grijnsde breed.
    'Wel, ga zitten. Wat willen jullie drinken?' vroeg Fred aan Celia en mij. Ik liet me op de dichtsbijzijnde stoel vallen en dacht na.
    'Wat dacht je van.. thee?'

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:14 ]

    {Misschien moeten we mensen even waarschuwen ofzo? Of gewoon mensen hun rollen weggeven als ze nog nooit gereageerd hebben. Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die mee willen doen.}


    Tijd voor koffie.

    [Er zijn toch een hoop jongensplekken vrij, als we die zouden kunnen verdelen, zouden we ook al een stuk verder staan... Weet iemand reclame te maken ofzo, in een veel gelezen story?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    Nee, dit ging echt niet...
    'Kan ik mijn prep team van district 11 even zien in mijn kamer?' vroeg ik door de intercom, hopelijk werkte dit...
    Niet veel later stonden ze echt met vier in mijn kamer, één iemand herkende ik als de stylist...
    'Kunnen jullie alsjeblieft iets anders bedenken dan deze kleding?' vroeg ik hem smekend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    [Er zijn toch een hoop jongensplekken vrij, als we die zouden kunnen verdelen, zouden we ook al een stuk verder staan... Weet iemand reclame te maken ofzo, in een veel gelezen story?]


    {Maarja, dan zijn er nog steeds veel meidenplekken waar niemand iets mee doet... Misschien de mensen die niet reageren even een waarschuwing sturen ofzo? Dan kunnen ze meteen zeggen of ze nog actief mee willen doen.}

    Celia Sarah Pendon
    "Ja, thee zou lekker zijn," en ik glimlach. Ik kijk hem na. "Het is fijn dat jullie zo veel steun bij elkaar hebben," mijn districtgenoot was niet zo. Hij had me nota bene geprobeerd te vermoorden! Zelfs als hij gewonnen had, had het district hem grondig gehaat, en was hij een verrader. Gelukkig mislukte zijn poging, kon ik hem verwonden aan zijn been, en werd hij een paar dagen later vermoord door een Beroeps. Als Fred terugkomt, bedenk ik me iets. "Willen jullie iets leuks doen? Picknicken op het dak, of iets anders?" het is hun laatste dag voor de Hongerspelen. Het verandert je leven zo verschrikkelijk, dat ik ze wat leuke herinneringen mee wil geven voor ze de arena in moeten.


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    'Natuurlijk, dan neem ik wat van alles mee en kunnen jullie proeven van mijn geweldige kookkunsten!' zei ik grinnikend.
    Ik nam van alle soorten voedsel samen zonder er op te letten of er ook wel iets bij elkaar pastte en wenkte de meisjes mee naar boven. Hopelijk kwam ik niet helemaal voor schut te staan op deze awesome pick-nick die vast en zeker niet bedoeld was om ons af te leiden van wat snel zou komen. *kuch*

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:51 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Ik werd naar mijn kamer gestuurd, want mijn preparatie team zou langskomen, en alle schetsen laten zien. Als ze binnenkomen, zit ik al een tijdje op mijn bed te niksen. Ik had geen zin in lezen. Ze komen opgewekt binnen gewandeld, maar niet als een stel onbeheerste kinderen, maar als een stel kinderen die hun opwinding opkroppen. 2 van hen wippen zelfs opgewonden met hun voeten op en neer. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Een van hen heeft gouden tattoos, over haar hele gezicht. Nog eentje, heeft een roze gloed over haar heen, met ook knalroze haar. De 2 jongens zien er bijna net zo erg uit. Het capitool is raar. Maar dat wisten we nog niet.

    Ze pakken een paar vellen papier, en laten hem aan mij zien.

    {kleding komt later}


    Tijd voor koffie.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik grinnik om het enthousiasme van Fred. Ik pak de brownies met chocoladeglazuur, en neem ze in mijn hand. Zelfgebakken. "Nou hopelijk zijn ze goed," grinnik ik, terwijl de lift omhoog zoeft.


    Tijd voor koffie.

    Freya Aprilynne, district 11

    Hij keek me strak aan. 'Weet je het zeker?'
    Ik knikte hevig.
    'Wel, er is nog één ding dat we kunnen doen, maar het is dat of niets, oké?'
    Ik knikte weer.
    'Perfect! Je praat al niet veel ook!' Nu gaf ik hem een vreemde blik, mijn stylist was een steriotype Capitoolbewoner en hij was dan wel vriendelijk, ik vond hem een tikje eng...
    Hij liet me op het bed zitten praatte snel en stil tegen het prep team, ze glimlachten vrolijk, sleurden me in een stoel en begonnen aan me te prutsen. Vooral de schaar stelde me niet erg gerust, de plukken haar die op de grond vielen al helemaal niet.
    'Zeg alsjeblieft dat je het niet gaat kleuren?' vroeg ik.
    'Nee, die kleurvareaties zijn net zo goed als een opvallend kleurtje, je springt er toch wel uit! We gaan voor een heel nieuwe stijl! Vanaf nu mag je nooit meer in de camera kijken, kijk zo veel mogelijk naar beneden, je bent het meisje dat niemand kent!'
    'Say what?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Ik loop naar freya en onze stylist toe en kijk wat ze met haar doen terwijl ik hoop dat ze niet zoveel aan mij gaan veranderen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Toen ze eindelijk klaar met me waren moest ik toegeven dat het goed gelukt was, ze hadden shampoo met citroen gebruikt en er daarna zo met een haardrogen in gezeten dat de lichtere plukken een iets groter contrast gaven met mijn hoofdhaarkleur, maar al bij al was ik nog steeds mezelf. Mijn broek en schoenen - dit heel aansluitend waren en best confortabel zaten - hadden ze behouden. Mijn haar was in zo'n schuine pony geknipt dat je d helft van mijn gezicht, mijn linkeroog inbegrepeb, amper nog zag en ik kreeg een ander T-shirt. Ook strak en zwart met lange mauwen, maar helemaal recht vanboven. Volledig mijn schouders waren bloot en de mauwen startten pas op de hoogte van de rest van het topje. Mijn haar verborg nog een deel van mijn rug, maar iets te veel zon en mijn schouders, hals en meer waren verbrand. Ik zou dus niet alleen een schuw meisje moeten gaan spelen, maar ook iemand die doodsbang was voor zonlicht. Geweldig, echt geweldig...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    4Everdeen schreef:
    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik grinnik om het enthousiasme van Fred. Ik pak de brownies met chocoladeglazuur, en neem ze in mijn hand. Zelfgebakken. "Nou hopelijk zijn ze goed," grinnik ik, terwijl de lift omhoog zoeft.


    Noëmi Crowe || District 12

    'En ik neem lekker iets mee wat ik níét zelf heb gemaakt,' grinnikte ik vrolijk en ik vloog stiekem de eetzaal én de keuken in - om daar een halve koelkast leeg te jatten en om een groot tafelkleed van een nog gedekte tafel te scheuren waardoor alle borden en glazen rinkelend op de grond vielen en de scherven me om de oren vlogen - en mee te nemen naar het dak.
    We vlogen door de lift heen, klommen door het raam en lieten ons op het zachte witte kleed, dat ik onder mijn arm meedroeg, neerzakken.
    'Wie had dat gedacht; een perfecte picknick onder een perfecte, strakblauwe hemel met een schijnende zon. In het Capitool.' Ik gebaarde naar de lucht, terwijl de felwitte zon mijn ogen verblindde.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:31 ]

    [Sorry, maar ik had dus vorige week vakantie en was dus weg, ik ben er deze week weer, maar ik heb het wel heel druk, maar ga proberen zo veel mogelijk te reageren, maar aangezien de helft toch op vakantie is]
    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ga zitten.' Ik schoof gelijk een vrije stoel naar achteren en ging er achterstevoren op zitten. Ik probeerde een goede vraag te verzinnen, zodat het gesprek niet doodviel, maar die Destiny ook niet af schrok. Daar was ik namelijk nog best wel goed in, naar mijn idee. 'Fijne dag tot nu toe?' Het was niet echt een geweldige vraag. We zaten in het Trainingscentrum af te wachten tot we mochten gaan moordden in de Arena, zelfs ik vond dat niet echt fijn. Ik wilde liever echt iets doen om te gaan winnen en niet rustig afwachten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [tamtadam, ik wil dat het topic weer leeft]