• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Al gauw was ik zat van het liggen en ging weer recht op zitten. Ik keek een beetje om me heen en zag dat Storm bij Des lag. Zendé nog steeds naast me zat en Nagaari was het water in. Ik zuchtte eventjes. Ik deed me blouseje uit en ging eraan frunniken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'Hmm, dat weet ik ja. Maar jij kan er ook wel wat van,' grijnst hij lichtelijk arrogant. 'Niet te arrogant worden he, liefje,' grinnik ik waarna ik mijn lippen weer op die van hem zet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Storm

    Ze pakte me pet af en ik deed snel me handen op me kruis. je weet maar nooit straks krijg ik een boner. 'Pech,' Ik keek even lichtelijk verdrietig. 'Somaar gemeen doen.' Ik deed alsof ik moest huilen maar lachte weer. 'Dus waarom doe jij zo hot?' Voor ik het wist was het eruit en ik sloeg snel halflachend me hand voor me mond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik grinnikte toen hij zomaar deed alsof hij moest huilen. Ik hield de pet op. 'Dus waarom doe jij zo hot?' zei hij plots en sloeg lachend zijn hand voor zijn mond. Ik grinnikte even, 'Voor hem,' zei ik en wees naar een jongen die al een tijdje naar Nagaari en mij aan het kijken was. Ik loog, ja ja ja Ik Loog.

    Dominique

    Ik haalde mijn schouders op, 'Omdat jij het bent,' zeg ik dan en druk zacht mijn lippen op die van haar.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 23:03 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik zei gedag tegen Zendé en stond op. Mijn blouse en me tas en zo liet ik daar liggen. Ik haalde mijn hand door mijn haren en ging een stukje lopen. Ik vroeg me af wanneer we terug gingen. Ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [last post morgen anderhalf uur reizen]

    Storm

    'Voor hem.' Ze wees naar een random guy. 'Dafuuq? Viezerdje.. ga je strandneuken?' Ik begon weer te lachen.. 'Ga je zo zwemmen?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik lachte, 'Als je mee gaat tuurlijk,' Ik stond op en trok hem ook overeind en samen liepen we naar het water toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik verplaats één van mijn handen van zijn nek naar zijn onderrug waar ik hem voorzichtig begin te strelen. Dan open ik mijn mond en stukje en bijt ik zachtjes in zijn onderlip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Storm en Des maken Nadia depri XD Gemenerds ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze trok me overeind en we liepen samen naar het water toe. Ik tilde haar snel over me schouder en liet haar hele tijd hangen boven het water. Ik lachte. 'Ik wil het magische woord horen voordat ik loslaat.' Ik klonk als een klein kind maar dat mocht ook wel.

    [ okaay allerlaatst me pa is thuis.. finally.. :S ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik keek nog eventjes om en zag Storm met Des in het water. Des lag over zijn schouder. Ik keek omlaag. Ik wist niet wat ik moest denken. Ik wou helemaal niet denken. Hij had alleen nu zijn keuze gemaakt, dacht ik. Ik haalde diep adem. Het deed zeer ergens, ook al gaf hij het een kans. Dit had ik zien aankomen. Ik liep verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Hij hield me de heletijd boven het water, 'Wat wil je horen?' zei ik toen snel en trapte licht met mijn benen. 'Storm laat me alstjeblieft loss!' lachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Los? Okay' Ik gooide haar over me schouder in het water en lachte haar uit. 'Je wilde toch dat ik je losliet? Of is dit niet goed voor uwe majesteit.' Ik keek lachend naar haar en ging voor haar buigen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik draaide me om en liep weer terug. Ik had behoefte aan gezelschap. Ik ging maar weer op mijn handdoek zitten. Ik keek een beetje over het water. Mijn blik bleef onbewust hangen op Storm en Des. Waarom? Ik weet het niet, misschien was ik ergens wel jaloers op Des. Ik zuchtte weer eens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik werd in het gegooid en ik keek hem met een dodelijke blik aan. 'Eigenlijk niet,' zei ik toen en keek hem even aan met een grijns. Ik ging dichterbij met mijn hoofd maar bleef hem toen aankijken. Ik deed mijn armen rondom zijn nek en trok hem dan het water ook in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.