• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik lach zachtjes, 'laat het niet naar je hoofd stijgen liefje,' grinnik ik waarna ik een kusje op zijn neus druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nagaari

    'Het doet me pijn hoe hij nu doet bij Des. Misschien jaloerse gedrag van mij, maar als nog. Sinds we hier zijn heeft hij nog niks gezegd,' Ik keek even verbaasd naar haar. 'Storm heeft pijn geleden.. En is snel in de war, moeite met keuzes en een rare harde jongen.' Ik keek even naar haar. 'Maak je geen zorgen, en zowiezo ik vind dat je te goed voor hem bent ik denk dat er heus wel iemand beters is. Ik moest lachen toen ik terugmoest denken aan de idiote tijden van ons samen. Afschuwelijk maar leuk tegelijkertijd..

    Storm

    Ik keek even naar de zee en nam een diepe hap adem om vervolgens te antwoorden. 'Dat ik geen kans wil. Ik vind het te verwarrend en ik wil niemand pijn doen.. Omdat ik zelf een idioot ben..' Ik keek even wat moeilijk naar de zee. 'Dat is gewoon het beste voor de rest zie ik wel en neem ik alles voor wat het is. Maargoed, Zendé ziet je zitten dusyeah, denk dat hij meer kans heeft...' Ik voelde mezelf norskijken.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    Ik lig wat te zonnen op mijn handdoek. Mijn zonnebril heb ik niet meegenomen. Af en toe open ik mijn ogen een stukje en werp een blik op Des en Storm die in de zee aan het stoeien zijn. Langzaam vormt er zich een brok in mijn keel. Des lijkt verliefd. Maar Storm heeft toch met Nadia? Raar...
    Nadia is inmiddels wat gaan lopen, en is nu aan het kletsen met Nagaari, naast me. Ik ga iets overeind zitten en ondersteun mijn kin met mijn handen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:08 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    Nagaari keek me verbaasd aan. Ik vroeg me eerlijk gezegd af waarom. 'Storm heeft pijn geleden.. En is snel in de war, moeite met keuzes en een rare harde jongen,' zei ze en ze keek me weer even aan. 'Maak je geen zorgen, en zowiezo ik vind dat je te goed voor hem bent ik denk dat er heus wel iemand beters is,' zei ze. Ik glimlachte eventjes naar haar. 'Hij is niet de enige die pijn heeft geleden,' zei ik en ik keek eventjes over de zee. Ik keek haar weer aan.

    [Diapal, ze zitten gewoon naast Zendé XD Nadia was namelijk alweer terug]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:05 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Trololol, dacht al, zit ik nou fout o.o' ]

    Nagaari

    Ze keek weg en weer naar mij. Ik ging goed zitten, met een geintreseerde en nogal nieuwsgierige blik. 'Vertel? Of wil je niet?' Ik blies snel me haar uit me gezicht want me handen zaten nogal onder het zand en begon een klein mislukt kasteeltje te maken. Ik gooide half lachend een beetje zand op Zendé en richte me toen weer tot Nadia.

    [ Ik ga zo eten denk ik.... ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik zuchtte, 'Dat is inderdaad zo,' zucht ik dan. 'Zendé is inderdaad een leuke jongen en als jij er niet was geweest was ik ook zeker voor hem gevallen maar ik weet het niet meer,' Zei ik toen en stond op. 'Ik ga ehh, een ijsje halen en dan tja ik zie je zo wel,' zeg ik dan en loop naar mijn spullen. Ik trek mijn short even snel erover heen aan en loop dan richting de boulevard.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Vertel? Of wil je niet?' vroeg ze. Ik keek eventjes omlaag, toen even naar Zendé. Nagaari had wat zand om hem gegooid. Ik lachte zachtjes en keek Nagaari weer aan. Ik zuchtte. 'Mijn ouders konden mij niet aan vanaf mijn geboorte al niet. Het ging een half jaartje goed. Mijn oom heeft me toen opgevoed. Hem deed ik geen pijn, later kreeg ik pas door hoe dat kwam. Ik kon niet naar een openbare school. Ik deed alle kinderen pijn. Me oom heeft me les gegeven. Enige soort liefde wat ik kende was van mijn oom,' zei ik. Ik keek omlaag en begon een brok in me keel te krijgen. 'Hij is vorige week overleden, door mij. Alles weg. Niemand moest me, daarom werd ik hier geplaatst,' zei ik. Ik wou verder praten, maar de brok werd te groot.

    [Alvast eetse]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb het gewijzigd.]

    Zendé

    Ik zit voor me uit te kijken en probeer Des en Storm niet in mijn zicht te laten vallen. Dan komen een paar zandkorrels op mijn buik neer. Met een lichte grijns kijk ik op naar Nagaari die een beetje lacht. Vervolgens kijkt ze Nadia weer aan, maar ik blijf naar hun kijken. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon over meiden dingen, maar ik heb toch niets beters te doen.
    Nadia kijkt even naar mij, lacht zacht en begint dan te praten tegen Nagaari.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:17 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    Ik keek even beduusd naar Des en liep toen half met haar mee tot de handoeken en ging liggen met mijn pet op me gezicht zodat het licht me niet stoorde.

    Nagaari

    Ik keek haar zielig aan. 'Kop op, je deed het niet expres. Sommige dingen doe je zonder dat je ze wilt, zeg je zonder dat je dat bedoelt en doe je mensen pijn die je juist geen pijn wilt doen.' Ik voelde me gezicht een beetje verstrakken. Ik stond op en pakte Zendé bij z'n pols en Nadia ook. 'Kom zwemmen en lol hebben.' Ik glimlachte en trok hun mee richting de zee. Zouden ze wel willen?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik trok mijn hand terug. 'Ik heb mijn blouseje en rokje nog aan,' zei ik en ik liep weer terug. Ik trok beide dingen uit en keek een beetje om me heen. Ik wist alleen niet zo zeker of ik wel wou zwemmen. Ik wou naar huis, waar dat nu ook mogen wezen. Ik keek naar Nagaari en Zendé. Misschien is dit toch wel goed. Ik liep weer naar ze toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Aangezien ik de wind tegen heb, heb ik niet alles verstaan van wat Nadia zei. Maar aan haar gezicht te zien was het niet echt voor mij bestemd. Ze kijkt namelijk nogal bitter. Ik besluit er niet naar te vragen of zo en kijk weer naar de zee, waardoor ik zie dat Storm en Des weer teruglopen. Storm ziet er nogal beduusd uit, trekt zijn pet over zijn gezicht en gaat op zijn handdoek liggen.
    Plotseling word ik aan mijn pols omhoog getrokken. 'Kom, zwemmen en lol hebben,' zegt Nagaari glimlachend terwijl ze mij en Nadia in de richting van het water sleurt. Ik wil wel zwemmen, maar ik wachtte totdat de groep het ook ging doen. Tot nu toe alleen Do en Fee die zitten te zoenen en Storm en Des, maar die besloot ik ook maar niet te storen.
    'Ik heb mijn blouseje en rokje nog aan,' zegt Nadia, waarna ze wegloopt en even later weer terugkomt in zwemkleding. Ik had mijn zwembroek al aan en loop verder naar de zee.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:29 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik loop de boulevard rond en ga dan naar een ijssalon. Ik bestel een ijsje en loop dan weer terug. Als ik aankom licht Storm daar. Zonder wat te zeggen eet ik mijn ijsje op en ga dan een eindje verderop liggen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik bleef even op Nadia wachten toen ik me weer omdraaide zag ik dat Zendé verder liep. Ik nam een aanloopje en sprong op zijn rug, dit zal hij vast niet leuk vinden.

    Storm

    Ik voelde en hoorde wat voeten en geschuifel en liet het voor wat het was.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    Achter me hoor ik zand weg spatten. Ik draai me met een ruk om. Nagaari vliegt vol tegen me aan. Onze voorhoofden raken elkaar hard. Met een kreun deins ik iets naar achteren. Ik wrijf over mijn zere hoofd en kijk Nagaari dan weer op mijn hoede aan. 'Jij ook goedemiddag.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik had mijn ijsje op en verveelde me. 'STOORRMM WAKE UP,' zei ik toen lachend en ging op hem zitten en pakte zijn pet op en boog even naar voren. Zal hij leuk vinden om zo wakker te worden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.