• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Ik was woedend. Boos, gewoon om van alles, niet alleen om Nadia en Storm, maar ook om mijn ouders, om Mathhew om alles. Ik zuchtte, hou het onder controle Des je kan het. Mijn telekinese werd bestuurd door emoties en mijn concentratie.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Wat is er?' vroeg Zendé. Ik haalde mijn schouders op en keek hem een beetje verward aan. 'Ze zei dat het niets was en zo. Ik zei dat ik genoeg wist en dat ze weg moest,' zei ik zachtjes en keek eventjes omlaag. 'En toen zei ze dat ze het had gehad met van mij alles of zo en dat ik kon oprotten,' zei ik en ik keek Nagaari aan. 'Het spijt me, maar wat zei je?' vroeg ik zachtjes aan haar.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Ze zei dat het niets was en zo,' antwoord Nadia. 'Ik zei dat ik genoeg wist en dat ze weg moest. En toen zei ze dat ze het had gehad met van mij alles of zo en dat ik kon oprotten.'
    'Nou, dat is duidelijk,' zeg ik. 'Gaan we nog wat zwemmen, of terug naar de handdoeken?' Ik kijk ook even om naar Nagaari die een heel verhaal heeft, maar daar luister ik eerlijk gezegd maar half naar.
    'Het spijt me, maar wat zei je?' vraagt Nadia aan Nagaari. Ik heb het ook niet helemaal verstaan.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:57 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Nou, dat is duidelijk,' zei hij en ik knikte. 'Gaan we nog wat zwemmen, of terug naar de handdoeken?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien dat ik zo of straks met Storm ga praten,' zei ik. Ik dacht eventjes na. 'Maar eerst dit afmaken,' zei ik en ik gaf Zendé weer een speels duwtje. Ik keek Nagaari even snel aan. 'Vertel anders zo maar,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Misschien dat ik zo of straks met Storm ga praten,' zegt Nadia. 'Maar eerst dit afmaken.' Ze duwt me omver. Grijnzend val ik achterover het water in en begin net zoals daarnet weer aan haar enkels te trekken, zodat zij ook valt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Ik knikte en liep weg. Ik ging naar mijn handoek en ging liggen. Het boeide me niet, ik voelde me verschrikkelijk, gewoon die sfeer. Het deed pijn.

    [ Ben beetje. downie en drr is een beetj shizzle. met school TT ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Met een grijns viel hij achterover. Ik glimlachte en voelde wat getrek aan me enkels. Even later lag ik ook in het water. Ik lachte naar hem. Ik keek even van Zendé naar Nagaari, maar die was weer terug gegaan naar haar handdoek. Ik keek weer naar Zendé. Ik ging straks wel vragen, eerst even lol maken. Ik ging naar Zendé toe en begon hem te kietelen.

    [Succes met school <3]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 22:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, sterkte (:]

    Zendé

    Nadia lacht naar me, kijkt even om en springt dan naar me toe om me te kietelen. Ik begin te lachen, maar denk dan aan mijn gave. Gelukkig is haar gekietel niet heel heftig, maar ik weet niet of ze "het" al weet.
    'Nadia, stop eens,' zeg ik en ik duw haar simpel even van me af. 'Weet jij eigenlijk wel wat mijn gave is?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Nadia, stop eens,' zei hij en hij duwde mij van zich af. 'Weet jij eigenlijk wel wat mijn gave is?' vroeg hij. Ik dacht eventjes na. 'Dat was toch door dingen heen kijken?' vroeg ik en ik krabde eventjes aan me achterhoofd.

    [Ik reageer af en toe xd Leuk school xd]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 9:27 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké. (:]

    Zendé

    'Dat was toch door dingen heen kijken?' vraagt Nadia.
    Ik knik. 'Ja. Door materiaal heen. Dus ook door kleren. Maar nu zie ik gewoon normaal, doordat ik me nu concentreer. Maar als je me heel hard gaat kietelen, dan moet ik heel hard lachen en dan verdwijnt mijn concentratie, waardoor mijn gave ingeschakeld word,' leg ik uit. 'Snap je dat?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Snap je dat?' vroeg hij. Ik dacht eventjes na. Ik knikte. 'Ik denk het wel. Dus niet te hard kietelen?' vroeg ik nog even voor de zekerheid.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Ik denk het wel,' zegt ze knikkend. 'Dus niet te hard kietelen?'
    Ik grijns. 'Kietel maar zo hard als je wil. Maar als ik "stop, mijn gave!" zeg, dan moet je ophouden. Oké?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Kietel maar zo hard als je wil. Maar als ik "stop, mijn gave!" zeg, dan moet je ophouden. Oké?' zei hij en ik knikte. 'Stop is ook goed, dan snap ik het wel,' zei ik. Ik keek hem eventjes aan en begon hem daarna weer te kietelen.

    [Tegen een kwartiertje ben ik weg ;d en wanneer ik er weer ben weet ik niet ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké.]

    Zendé

    'Stop is ook goed, dan snap ik het wel,' zegt ze waarna ze weer toeslaat. Grinnikend laat ik me even kietelen door haar, waarna ik met gemak haar onderop duw, zodat de rollen zijn omgedraaid.
    'Zo, en wat wilde Nadia toen doen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    Met gemak duwde hij mij omver en waren de rollen omgedraaid. 'Zo, en wat wilde Nadia toen doen?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Hopen op het beste?' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you