• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [-_-" HEt blijft gewoon droog hoor Delightee... -_-" ER kan ook onweer zijn zonder regen...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Is dat een subtiele hint?" vraagt ze lachend.
    "Een subtiele hint waarvoor?"
    Ik grinnik even.
    "Ik meen het. Zoals je daar bewoog..."
    Ik fluit even en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik had het veranderd. I know it. ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ISabelle

    "Wil je met me een duet zingen?" Vraagt Lilly.
    "Noem er eentje." Zeg ik en blijf naar buiten kijken.
    Ik vind het altijd mooi als het onweert, vooral als er felle flitsen zijn, die gevolgd worden door harde knallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Een subtiele hint waarvoor? Ik meen het. Zoals je daar bewoog..."
    Als hij fluit lach ik.
    "Dat is normaal voor ons," zeg ik zachtjes. "Het zit in ons bloed. De mensen hier zijn altijd zo stijfjes er mag veel meer gefeest worden, gedanst, men mag hier veel meer gaan genieten."
    Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en wrijf met mijn duim over zijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "I just can't stop loving you, landslide, i feel pretty unpretty" ik glimlach even. Ik had al een lijstje gemaakt met nummers die ik wou zingen emt iemand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Dat is normaal voor ons. Het zit in ons bloed. De mensen hier zijn altijd zo stijfjes er mag veel meer gefeest worden, gedanst, men mag hier veel meer gaan genieten."
    "Oh, heb je mijn dansen niet gezien daarstraks?"
    Ik wiebel lachend een beetje heen en weer en leg mijn arm om haar heen, terwijl ik lachend een kus op haar wang druk.
    "En of ik aan het genieten ben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "I just can't stop loving you, Landslide, I feel pretty unpretty."
    Zegt Lilly met een glimlach.
    In ieder geval niet I just can't stop loving you... Daar heb ik geen zin in nu.
    "Kies maar." Zeg ik.
    "Maar niet I just can't stop loving you." Zeg ik eerlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Oh, heb je mijn dansen niet gezien daarstraks? En of ik aan het genieten ben."
    Ik lach om zijn reactie.
    "Maar jij bent dan ook een speciaal geval," grinnik ik. Met mijn voeten schuif ik over de grond zodat ze niet gaan slapen. Ik hef mijn hoofd op en kijk Jeremy aan. Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lilly
    Ik knik. "Of human nature die is wel erg mooi" ik kijk even haar aan.
    Ik snapte dat ze dat nummer niet wou zingen. Eerlijk gezegd wist ik niet eens waarom ik die genoemd had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Maar jij bent dan ook een speciaal geval."
    "Hoezo ben ik speciaal?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    Ze drukt haar lippen weer op de mijne, en ik leg voorzichtig mijn vrije hand op haar wang, om te beletten dat ze haar gezicht zou wegdraaien en de kus zou eindigen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij legt zijn hand op mijn wang. Langzaam laten mijn lippen de zijne los.
    "Alleen dit maakt je al speciaal," fluister ik zachtjes tegen zijn lippen voordat ik de mijne er weer op plant. Mijn vrije hand glijd om zijn middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga eten![


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké kom je daarna nog??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Alleen dit maakt je al speciaal."
    Glimlachend plant ik mijn lippen even op haar neus.
    "Als hier iemand speciaal is, ben jij het wel."
    Ik laat mijn voorhoofd tegen het hare rusten en kijk in haar ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.