• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook," lacht ze zacht, en ik kijk haar glimlachend aan. Ze verstrengelt onze vingers in de ene hand, en de andere legt ze in mijn hals, terwijl ze kleine kusjes op mijn lippen drukt. Ik sluit mijn ogen en trek haar dichter tegen me aan.
    "Ik vind je echt leuk, Donna. Ik ben blij dat ik je mee uit heb gevraagd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [kookse. Dat is iets wat ik niet kan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "H-heb je mijn smsje nog ontvangen?" Lilly kijkt even naar me en dan weer weg.
    "Neen, mijn mobiel staat uit." Zeg ik op een normale toon.
    Ik kijk naar buiten waar ik een flits zie, die kort daarna word gevolgt door gerommel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Ow oké"Ik schrik even van herrie. Dan kijk ik naar buiten en zie dat het onweren. Ik grinik even door mijn reactie.

    [staat Hale er nog bij??]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het weer:

    Middelmatige opkomende onweer.
    Droog.
    Matige westen wind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dat weerberichtje is even droog :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [???]

    [Trouwens Delightee het is gewoon droog hoor.]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pavarotti schreef:
    Het weer:

    Middelmatige opkomende onweer.
    Droog.
    Matige westen wind.


    Prachtig!
    Ligt er nu wel of geen sneeuw. Want wij zitten op het gras maar andere sloffen door de sneeuw :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [haha droog sorry ik wist het niet dus ik dacht ik laat het regenen. ik pas het aan.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Ow oké." Ik zie Lilly schrikken van het gerommel.
    "Ach, beginnende onweer. Hopelijk word het niet erg." Zeg ik en loop naar het raam en kijk naar de wolken, die langzaam de hele lucht in bezit nemen.

    Hale Clevement.

    "Bedankt dames." ZEg ik als ik de blaadjes krijg.
    "Ik ga ze in mijn kantoor bekijken." ZEg ik en met en knik verlaat ik de twee en ga in mijn kantoor zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    Hij trekt me wat dichter tegen zich aan.
    "Ik vind je echt leuk, Donna. Ik ben blij dat ik je mee uit heb gevraagd."
    Zachtjes lach ik.
    "Ik ben blij dat ik ja heb gezegd," fluister ik in zijn oor voordat ik zachtjes in zijn oorlel bijt. Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang en laat mijn hoofd weer op zijn schouder rusten. Ik kijk naar onze vingers, verstrengeld in elkaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Prachtig!
    Ligt er nu wel of geen sneeuw. Want wij zitten op het gras maar andere sloffen door de sneeuw :')


    Ja er ligt Sneeuw. Maar niet zo heeel veel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Ik ben blij dat ik ja heb gezegd."
    Ik glimlach wanneer ze in mijn oor bijt. Zacht knijp ik in haar hand en grinnik even.
    "Volgens mij vond ik je echt echt leuk, toen je begon te dansen."
    Ik kijk haar even aan en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    "Hoop ik ook. " ik loop ook naar het raam en ik kijk ook naar buiten. "Wil je met me een duet zingen?" vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Volgens mij vond ik je echt echt leuk, toen je begon te dansen."
    Hij kijk me aan en glimlacht.
    Ik breng mijn gezicht wat dichter bij elkaar.
    "Is dat een subtiele hint?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."