• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    Ik knik en staar een beetje voor me uit. Dit was moeilijk, moeilijker dan gedacht. Maar dit alles deed ik omdat ik van haar Hield. En Florence tsja dat kwam vanzelf wel. Langzaam stond ik op en liep naar het drumstel. Ik begon Silly love songs te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Geloof jij echt alles wat tegen je gezegd wordt?"
    Grijnzend kijkt hij me aan.
    "Nee, ik ken het fenomeen sarcasme," stel ik hem gerust. Lachend kijk ik terug terwijl ik hem goed in me op neem.
    "Zullen we zo wat gaan lopen?" stel ik voor. Ik heb vandaag niet echt de rust om de hele dag stil te zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee, ik ken het fenomeen sarcasme."
    Ik kan het niet laten even droogjes in mijn handen te klappen. Ik grinnik.
    "Zullen we zo wat gaan lopen?"
    "Lopen?"
    Ik zucht vermoeid, en grijns.
    "Als je zo al vermoeiend bent, dan wil ik niet weten hoe j-"
    Ik kuch even.
    "Laat maar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Lopen? Als je zo al vermoeiend bent, dan wil ik niet weten hoe j-. Laat maar."
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Als ik?" vraag ik lachend. "Zeg het dan."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hale Clevement

    Ik kijk op als ik Silly love songs hoor. Ik kijk door de lamellen en zie Lilly achter het drumstel zitten.
    Ik luister aandachtig. Dat meisje heeft een goede stem.

    Isabele

    Ik loop het schoolplein over en weet niet wat ik moet doen.
    Hier blijven is geen optie, want ik wilt het Lilly niet moeilijk maken. Maar naar huis gaan is ook geen optie, want daar zal Florence zijn.
    Ik ga schuifel wat met mijn voeten door de sneeuw en kijk naar de lucht, waar de zon plaats maakt voor donkere onweers wolken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Als ik? Zeg het dan."
    Ik grinnik.
    "Ben je zeker dat je het wel aankan?"
    Ik neem lachend nog een slok en verslik me bijna van het lachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Als ik klaar ben blijf ik zitten. Waarom zo moeilijk.Ik reageer mijn woede en verdriet af op het drumstel. 5 minuten ga ik helemaal los op het drumstel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    Ik zie Lilly's gezicht op woedend staan. Ze begint drumstel te rammen. En dat gaat wel vijf minuten door.
    Ik sta op en loop mijn kantoortje uit.
    "Lilly rustig!" Zeg ik en haal de drumstokjes uit haar handen en kijk haar aan. "Heb je al met iemand gepraat hierover, of nog helemaal niet?" Vraag ik, nieteens wetend wat haar probleem is.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Ben je zeker dat je het wel aankan?"
    Jeremy neemt lachend een slok.
    "Ik kan alles aan," lach ik terwijl ik weer met mijn hand op de tafel begin te tikken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk verschrikt naar mr. Clevement. Ik knik. "Meer gezongen" ik knipper verwoed tegen de tranen.

    [bah volgens mij begin ik ziek te worden-_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Ik kan alles aan."
    Ik grinnik en laat mijn hoofd op mijn hand leunen terwijl ik haar aankijk.
    "Dat je nu al zo actief bent, en ik vroeg me af hoe je dan wel niet bent in bed."
    Ik wiebel mijn wenkbrauwen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale Clevement

    "Meer gezongen." Krijg ik als antwoord.
    "Sorry, wat?" Ik kijk Lilly niet-begrijpend aan.
    Ik pak een stoel en ga weer naast haar zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Ik heb meer gezongen over mijn probleem" zeg ik zacht.
    Ik kijk weg van zijn gezicht en ogen die medelevend staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Dat je nu al zo actief bent, en ik vroeg me af hoe je dan wel niet bent in bed."
    Ik schiet in de lach, deze had ik al verwacht.
    "Jongen, je moest eens weten. Er is geen houden aan dan," lach ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jongen, je moest eens weten. Er is geen houden aan dan."
    Ze wiebelt sexy met haar wenkbrauwen en ik maak kusgeluidjes naar haar.
    "Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt hoor!" zeg ik met een pruillipje.
    Ik neem nog een slok van de Irish Coffee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.