• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Jeremy pakt mijn hand.
    "Het park, it is."
    Ik lach naar hem als we het stadspark binnenlopen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Zachtjes wrijf ik met de duim over de rug van zijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik glimlach wanneer ze haar hoofd op mijn schouder legt. Ik laat haar hand los om mijn arm om haar heen te kunnen leggen, hoewel ik haar aanraking wel fijn vind.
    "Ik ben zo terug," zeg ik zacht wanneer ik haar loslaat.
    Snel loop ik naar een struik waar al bloemen aanstaan. Ik pluk er een af en steek die naar haar uit, met een brede glimlach op mijn gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy pluk een bloem af en geeft hem aan mij. Er gaat een warm gevoel door me heen. Ik pak de bloem aan en druk zachtjes een klein kusje op zijn wang.
    "Dank je," zeg ik zwoel.
    De bloem steek ik in mijn chocoladebruine haren en ik pak weer zijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik glimlach wanneer ik een kusje op mijn wang krijg.
    "Dank je."
    "Als ik voor elke bloem een kusje als dat krijg, dan koop ik je een hele bos," zeg ik zacht.
    Ik kijk naar de bloem in haar haren en knijp zacht in haar hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk een beetje ongemakkelijk naar Isa. "H-heb je mijn smsje nog ontvangen?" kort kruisen onze blikken elkaar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Als ik voor elke bloem een kusje als dat krijg, dan koop ik je een hele bos."
    Zachtjes knijpt hij in mijn hand.
    "Dat is niet nodig," zeg ik zachtjes. "Die kusjes krijg je toch wel."
    Zachtjes plaats ik mijn lippen weer even op zijn wang en druk er een kusje voordat ik mijn hoofd weer op zijn schouder leg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat is niet nodig, die kusjes krijg je toch wel."
    Ik glimlach en voel me warm worden wanneer ik terug een kusje op mijn wang krijg. Ze legt haar hoofd weer op mijn schouder, en ik verstrengel mijn vingers met de hare.
    "Weet je, nu lijken we echt alsof we samen zijn," zeg ik zacht, en ik kijk haar even aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij verstrengelt zijn vingers in de mijne.
    "Weet je, nu lijken we echt alsof we samen zijn," zegt hij zacht.
    "Is dat wat je wilt? Samen zijn met mij?" vraag ik zachtjes terwijl ik hem het gras optrek. Ik laat mezelf erop vallen en trek Jeremy mee. Mijn hoofd rust weer op zijn schouder terwijl ik met zijn vingers speel. Ik voel de vlindertjes als dolle door mijn buik vliegen. Jeremy, je maakt me gek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Is dat wat je wilt? Samen zijn met mij?"
    Ik ga naast haar in het gras zitten en kijk haar glimlachend aan.
    "Wie wil nu niet samen zijn met de meest sexy cheerleader van het team, die ook nog eens Donna heet?"
    Ze speelt wat met mijn vingers, en ik bijt even op de binnenkant van mijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wie wil nu niet samen zijn met de meest sexy cheerleader van het team, die ook nog eens Donna heet?"
    Ik lach zachtjes.
    "Er zijn genoeg jongens die dat niet willen," zeg ik zachtjes. "Maar jij gelukkig wel."
    Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. De vlindertjes beginnen nu nog hysterischer door mijn buik te vliegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Er zijn genoeg jongens die dat niet willen. Maar jij gelukkig wel."
    Ik voel haar lippen op de mijne en ik word helemaal gek vanbinnen. Teder beantwoord ik haar kus, en ik leg mijn hand op haar wang. Wanneer de kus gedaan is, kijk ik in haar ogen en glimlach.
    "Deze keer houd ik mijn shirt wel aan," grap ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga even eten. Tot zo ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij kijkt me in mijn ogen en glimlacht.
    "Deze keer houd ik mijn shirt wel aan," grapt hij zachtjes.
    "Ik ook," lach ik zachtjes. Plagerig druk ik kleine kusjes op zijn lippen terwijl ik mijn vingers verstrengel in de zijne. Mijn andere hand leg ik in zijn nek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oké ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga koken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."