• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Weet ik veel. Jij bent degene die me een ijsje probeerde aan te smeren," zeg hij lachend. Hij komt wat dichter tegen me aan zitten en wrijft met zijn hand over de mijne. Hij kijkt me aan. Ik voel bet bloed weer naar mijn wangen trekken als ik terug kijk. Ik tover een klein lachje op mijn gezicht.
    "Wel gelijk oversteken, hè," zeg ik zacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk verdrietig naar hdaar. Eennaar gevolel bekroop me dat ze helemaal niet bevriend wou zijn. Ze wilt nadenken Lilly.....
    " okÉ" mompelde ik. Ik draaide me om en ging op een bankje ver weg van Isa zitten. Verdrietig staaarse ik naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Ik kijk even naar haar lippen en grijns. Langzaam doe ik mijn jas, pull en shirt uit.
    "Jouw beurt."
    Als je aangeboden krijgt zo'n knap meisje te kussen, wijs je dat niet af. Of ik toch niet. Ik ben en blijf een kerel...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( vraagje wie hebbenernu vakantie en wie niet.... Ik niet. Eefjetog ook niet??)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Langzaam trek hij zijn jas, pull en shirt uit.
    "Jouw beurt."
    Ik slik even en buig me voorover. Zachtjes druk ik mijn lippen op zijn wang. Ik laat ze er even opstaan en laat hem dan weer los.
    "Was deze goed genoeg?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik heb vakantie maar ben wel enorm vol gepland.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ze zet haar lippen op mijn wang, en ik begin te lachen.
    "Valsspeler!"
    Ik kijk haar zo serieus mogelijk aan.
    "Daar zal je voor moeten boeten, vrees ik."


    [Ik heb geen vakantie meer, en ik heb liever dat je me Evelien noemt]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( surry evelien. Omdat er eerst eefje stond ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Valsspeler!"
    Hij kijkt me serieus aan.
    "Daar zal je voor moeten boeten, vrees ik."
    "Nee, genade," roep ik lachend. "Ik zal het goed maken."
    Mijn linkerhand leg ik op zijn wang. Ik buig me weer naar hem toe. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. Mijn tong gaat langzaam over zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Hoewel ik best wel heb in een kietelgevecht, is dit ook wel leuk. Ik kus haar teder terug, en wanneer ik kus beëindigd heb, kijk ik haar aan.
    "Jammwr dat ik niets meer kan uittrekken," zucht ik.
    Ik glimlach even en kijk haar in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jammer dat ik niets mee kan uittreken," zucht hij als hij de kus beëinigd.
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ja, jammer," grinnik ik instemmend.
    Ik laat mijn ogen weer over zijn lichaam glijden. Niet slecht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja, jammer."
    Ik grinnik even en kijk naar de grond.
    "Ik zou mijn shirt nòg een keer kunnen uittrekken?" stel ik lachend voor, en ik kijk haar weer aan.


    [Ik ga even eten ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik zou mijn shirt nòg een keer kunnen uittrekken?" stelt hij lachend voor.
    Ik schiet in de lach.
    "Als dat niet teveel moeite zou zijn," grinnik ik zachtjes. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen erom heen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik grinnik, doe mijn shirt weer aan, en weer uit.
    "Voila," zeg ik lachend.
    Ik kijk haar even aan en tuit mijn lippen. Ik plaag haar gewoon, en ze gaat er gewillig in mee. Plus, ze is knap en grappig, en kan verdomd goed dansen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Voila," zegt Jeremy lachend als hij zijn shirt aan en uit doet. Hij tuit zijn lippen. Lachend volg ik zijn voorbeeld en plant mijn getuite lippen op de zijne. Een hand leg ik in mijn nek en de ander op zijn borst.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."