• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ze legt haar armen om mijn hals en kust me terug. Wanneer ze de kust afbreekt kijkt ze me met een fantastische blik aan. Ik leg opnieuw mijn voorhoofd tegen het hare.
    "Zullen we naar huis gaan?" vraag ik voorzichtig.
    Mijn hart mist even een slagje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zullen we naar huis gaan?"
    Zijn woorden brengen me even terug naar de realiteit, en ik knipper even met mijn ogen. Ik was in zijn ogen aan het staren, en had me helemaal verloren. Ik knik zachtjes.
    "Ehm, jouw thuis of... mijn thuis?"
    Ik kijk hem even aan en wend mijn blik af. Vroeg of laat komt hij het toch te weten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze knikt even.
    "Ehm, jouw thuis of... mijn thuis?" vraagt ze voor ze haar blik afwendt. Vreemd Ik leg mijn hand op haar wang en draai haar gezicht naar me toe.
    "Waar jij je prettigst bij voelt. Bij mij is er niemand thuis," zeg ik zacht. Misschien is ze bang om alleen te zijn? "Maar er gebeurt niks waarvan jij het niet wilt," voeg ik er stil, maar oprecht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk hem weer aan wanneer hij mijn gezicht naar zich toedraait.
    "Waar jij je prettigst bij voelt. Bij mij is er niemand thuis. Maar er gebeurt niks waarvan jij het niet wilt."
    Ik knik even.
    "Ik weet het. Ik vertrouw je, echt waar. En bij mij is ook niemand thuis," zeg ik zacht.
    "Kies jij maar," ga ik glimlachend verder.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik weet het. Ik vertrouw je, echt waar. En bij mij is ook niemand thuis. Kies jij maar," glimlacht ze. Wat was er net dan?
    Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht terwijl ik haar aankijk.
    "Nou... Ik heb thuis wel een hele hoop Disney films liggen," grijns ik.
    Ik stop een lok haar achter haar oor en druk een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nou... Ik heb thuis wel een hele hoop Disney films liggen."
    Ik grinnik even en kijk hem dan glimlachend aan.
    "Tja, daar kan ik onmogelijk nee op zeggen, toch?"
    Ik neem zijn hand weer vast en kijk hem aan.
    "Jouw thuis dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Tja, daar kan ik onmogelijk nee op zeggen, toch? Jouw thuis dan?"
    Ze heeft net zelf mijn hand vastgenomen. Dus alles wat ik hoef te doen is knikken en haar achter me aan trekken.
    "Laatste bij de auto moet drinken en eten halen," roep ik lachend waarop ik het op een rennen zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Laatste bij de auto moet drinken en eten halen," roept hij lachend en begint al te lopen. Zo snel als ik kan probeer ik hem in te halen, maar aangezien ik niet zo groot ben, en ook al niet zo snel, lukt dat niet.
    "Awh, verdomme."
    Lachend kijk ik hem aan. Ik druk nog snel een kusje op zijn lippen voor ik voel of hij de auto al heeft opengedaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Awh, verdomme."
    Ze drukt een kusje op mijn lippen en probeert de auto open te doen. Gezien ik die nog niet ontgrendelt heb lukt dat niet.
    "Eerst vloeken en dan in mijn auto inbreken? Wat moet ik met jou?" zeg ik lachend. Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en kijk haar met een duister lachje aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Eerst vloeken en dan in mijn auto inbreken? Wat moet ik met jou?"
    Ik grinnik zachtjes en leg mijn handen braafjes op mijn rug terwijl ik hem onschuldig aankijk.
    "Ik zal het nooit meer doen. Ik zal nooit meer stout zijn."
    Even bijt ik op mijn lip om mijn lach in te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik zal het nooit meer doen. Ik zal nooit meer stout zijn."
    Zonder iets te zeggen trek ik haar weer tegen me aan. Ik strijk haar haar naar achter en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Is dat niet een beetje drastisch? Je hoeft niet altijd braaf te zijn," fluister ik met een diepe stem. Ik bijt even in haar oorlel en kus haar kaaklijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Is dat niet een beetje drastisch? Je hoeft niet altijd braaf te zijn."
    Ik bijt op mijn lip wanneer hij even in mijn oorlel bijt en mijn kaaklijn kust.
    "Wanneer zou ik dan niet braaf mogen zijn? En wanneer wel?" vraag ik geamuseerd.
    Ik kijk hem grijnzend aan teken onzichtbare cirkeltjes op zijn borst met mijn vinger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wanneer zou ik dan niet braaf mogen zijn? En wanneer wel?"
    Ik breng mijn lippen zonder woorden naar haar hals en zet er zachte kusjes terwijl ik Mary dichter tegen me aantrek. Ze maakt het zo makkelijk te vergeten wat ik aan het doen ben.
    Ik bijt even in haar zachte huid en breng dan mijn lippen weer naar de hare om haar nogal ruw te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik ril even wanneer hij zijn lippen in mijn hals zet en er zachte kusjes neerdrukt. Hij drukt zijn lippen iets ruwer dan anders op de mijne en ik leg mijn armen weer om zijn hals. Ik laat me meeslepen in zijn kus en sluit mijn ogen terwijl ik hem zo goed mogelijk wil laten merken hoe ik me voel. Ik druk enkele kleine kusjes op zijn lippen en kom langzaamaan terug naar de realiteit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Opnieuw slaat ze haar armen om mijn hals terwijl ze me terug zoent. Dan geeft ze me enkele kleine kusjes.
    "Niet stoppen," mompel ik tegen haar lippen aan. Mijn armen glijden om haar middel en ik hou haar stevig vast, bang haar kwijt te raken. Ik bijt nog een keer zacht op haar onderlip en geef speels een likje over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.