• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Ik schiet in de lach om zijn nonchalante houding.
    "Gemakkelijk?" vraag ik nogmaals. "Wees maar blij dat ik het je gemakkelijk maak want ik kan ook heel moeilijk zijn."
    Ik sta op en veeg de niet bestaande pluisjes van mijn broek af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Eerlijk gezegd had ik nog niet eens door dat we waren vertrokken. Het was enorm... educatief? Of zoiets?" grinnikt Mary.
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ohja?" vraag ik met een grijns. "Wat heb je dan bijgeleerd?"
    Ik wiebel nieuwsgierig met mijn wenkbrauwen.

    Irial

    "Dank je," zegt Kyle glimlachend waarop hij me vrijwel meteen omhelst. Ik geniet er van zo dicht bij hem te zijn en ga tegen hem aanliggen.
    "Ik meen het. En ik ben een sukkel dat ik dat eerst niet door had."
    Ik druk een kusje op zijn wang. En leg dan mijn hand op zijn gezicht om het naar me toe te draaien.

    Charlotte

    Hij lacht een heerlijk lachje waarvan ook mijn mondhoeken omhoog krullen.
    "Hmmm, volgens mij niet," zegt hij terwijl hij dichter komt en me een kusje op mijn voorhoofd geeft.
    "Oh, nou in dat geval," zeg ik terwijl ik twee vingers over zijn arm omhoog laat lopen. "In dat geval vind je ik te knap voor woorden."
    Ondertussen laat ik mijn vingers weer over zijn borstkas en buik naar beneden lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Oh, nou in dat geval," zegt ze. "In dat geval vind je ik te knap voor woorden."
    Ondertussen loopt ze met haar vingers omhoog via mijn arm en weer naar beneden via mijn borstkas.
    "Dank je," lach ik zachtjes en ik druk een zacht kusje op haar voorhoofd.
    "Ik kan over jou alleen maar het zelfde zeggen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Dank je. Ik kan over jou alleen maar het zelfde zeggen."
    Hij drukt opnieuw een kusje op mijn voorhoofd.
    "Hmmm," zeg ik met een bedenkelijk gezicht. Ik leg mijn wijsvinger op mijn kin er wrijf er even over. "Onlangs zei iemand me iets over complimentjes terugkaatsen. Maar wie was dat nou?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ohja? Wat heb je dan bijgeleerd?"
    Ik denk even na.
    "Dat je me geweldig vindt?"
    Ik grinnik en neem zijn hand vast.
    "Eerlijk gezegd, ik heb er niets van gezien."


    Jeremy

    "Gemakkelijk? Wees maar blij dat ik het je gemakkelijk maak want ik kan ook heel moeilijk zijn."
    "Zoals ik al zei, ik voel me vereerd."
    Ik grinnik even.
    "En waarom maak je me het dan zo gemakkelijk, als ik vragen mag?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Hmmm, Onlangs zei iemand me iets over complimentjes terugkaatsen. Maar wie was dat nou?"
    Ik haal onwetend mijn schouders op en schud mijn hoofd.
    "Ik heb werkelijk geen idee," lach ik en ik leg mijn handen weer op haar heupen.

    Donna
    "Zoals ik al zei, ik voel me vereerd. En waarom maak je me het dan zo gemakkelijk, als ik vragen mag?"
    Ik geef hem een klein lachje.
    "Omdat jij in principe niets van mij nodig hebt. Je zeurt niet en je doet niet moeilijk," leg ik hem rustig uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Omdat jij in principe niets van mij nodig hebt. Je zeurt niet en je doet niet moeilijk."
    "Wie zegt dat ik niets van je nodig heb?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en lach.
    "Grapje. Ik vind het fijn met je te praten."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wie zegt dat ik niet van je nodig heb? Grapje. Ik vind het fijn met je te praten."
    Glimlachend kijk hij me aan.
    Ik geef hem een klein knikje en lach.
    "Dank je," zeg ik zachtjes. "Ga je mee wat drinken?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dank je, ga je mee wat drinken?"
    Ik haal mijn schouders op en doe mijn vest weer aan.
    "Waarom niet?" antwoord ik lachend.
    Ik ga rechtstaan en steek mijn hand uit om haar ook te helpen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Dat je me geweldig vindt? Eerlijk gezegd, ik heb er niets van gezien," zegt ze terwijl ze mijn hand vastneemt. Ik maak ervan gebruik om haar tegen me aan te trekken en mijn vrije hand op haar onderrug te leggen.
    "Wist je dat dan nog niet?" vraag ik terwijl ik haar diep in de ogen kijk.

    Charlotte

    Michael haalt zijn schouders op en schud zijn hoofd.
    "Ik heb werkelijk geen idee," lacht hij terwijl hij zijn handen op mijn heupen legt.
    "Ik weet wel dat ik hem knap vond, en lief. Maar er is niemand anders die ik- oh wacht, dat was jij!" speel ik het spelletje gewoon verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wist je dat dan nog niet?"
    Ik haal lachend mijn schouders op.
    "Ik had wel een vermoeden, maar dat heb jij dus bevestigd."
    Glimlachend kijk ik hem aan, en hoewel ik nog een jas aan heb, voel ik de warme van zijn hand op mijn onderrug. Ik word er helemaal warm van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik had wel een vermoeden, maar dat heb jij dus bevestigd."
    Ik lach en leg mijn voorhoofd tegen het hare. Nog steeds kijk ik haar in de ogen. Ik heb haar hand nog steeds in de mijne en breng ze beide naar mijn borstkas waar ik ze op mijn hart leg. Het klopt sterk en stevig.
    "En wat vind jij van mij?" vraag ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij legt zijn voorhoofd tegen het mijne en blijft me aankijken. Hij legt mijn hand op zijn borstkas, en ik voel zijn hart kloppen onder mijn aanraking. Glimlachend kijk ik hem aan.
    "En wat vind jij van mij?"
    Ik zoek even naar de juiste woorden, maar ik wil het niet te lang laten duren, want dan lijkt het alsof ik niets vind.
    "Je bent het beste wat me ooit is overkomen," zeg ik nog een keer zacht, zoals net in de bootjes.
    "En dat meen ik."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Je bent het beste wat me ooit is overkomen. En dat meen ik."
    Ik bijt op mijn onderlip terwijl ze spreekt en laat mijn blik afdwalen naar haar mond. Voor haar gooi ik alle regels overboord.
    Ik duw wat tegen haar onderrug om haar nog dichter tegen me aan te krijgen.
    Mijn lippen vegen zachtjes over de hare en ik bijt even in haar onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij trekt me nog dichter tegen zich aan en kust me zacht. Even bijt hij in mijn onderlip en ik kijk hem aan. Voorzichtig leg ik mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen teder op de zijne. Ik vergeet voor enkele seconden waar ik ben, en is het enige dat nog telt hij en ik. Wanneer ik de kus beeindig, kijk ik hem lipbijtend aan, en ik kan het niet laten verliefd te kijken. Ik voel me vanbinnen weer helemaal warm worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.