• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Nooit gedacht dat ze zo gewillig zou meewerken. Haar lippen hebben een gemengde smaak, de sigaretten van net en iets zoets. Bijna automatisch kus ik haar terug, en ik leg mijn handen om haar middel. Ik duw haar zachtjes wat naar achteren, zodat ze op haar rug komt te liggen en ik boven haar hang. Ik zet mijn handen naast haar hoofd, zodat ik niet met mijn volle gewicht op haar leun. Speels druk ik nog enkele kusjes op baar mond, waarna ik me even bezighoud met haar hals.

    [nu ga ik echt eten :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy zoent me gewillig terug. Hij legt zijn handen om mijn middel. Zachtjes duwt hij me naar achter zodat ik op mijn rug kom te liggen. Hij hangt nu boven mij, zijn handen staan naast mijn hoofd. Speels drukt hij enkele kusjes op mijn mond en mijn hals. Genietend sluit ik mijn ogen terwijl ik mijn handen op zijn heupen leg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar grijnzend aan.
    "Geniet je er zo'n beetje van, ja?"
    Ik grinnik en laat mijn vinger langzaam over de huid in haar hals kriebelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Geniet je er zo'n beetje van, ja?"
    Ik open mijn ogen en kijk in zijn grijnzende gezicht. Hij kriebelt wat in mijn hals. Lachend trek ik mijn wenkbrauwen op.
    "Ik geniet altijd," lach ik terwijl ik met mijn hand over zijn wang ga.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat is eraan te zien," zeg ik grinnikend.
    Ik ga weer naast haar zitten en kijk haar aan.
    "Heb ik de toestemming me weer aan te kleden, mevrouw?" vraag ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat is eraan te zien," zegt hij grinnikend. Hij gaat weer naast me zitten. Ik duw mezelf omhoog zodat ik overeind zit.
    "Heb ik de toestemming me weer aan te kleden, mevrouw?"
    Ik schenk hem een glimlach.
    "Tuurlijk meneer," grijns ik. "Wie ben ik om 'nee' te zeggen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Tuurlijk meneer. Wie ben ik om 'nee' te zeggen?"
    Ik doe mijn shirt lachend weer aan.
    "Wie weet."
    Ik grinnik en kijk haar even aan. Ze heeft mooie haren. Echt, heel mooie.

    [ik ga douchen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wie weet."
    Grinnikend kijkt hij me aan. Lachend kijk ik terug in zijn mooie ogen.
    "Welke les heb je zo?" vraag ik om een gesprek te beginnen.
    Ik trek mijn benen weer op en sla mijn armen erom heen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Geen idee, maar er is mij gevraagd te komen kijken in Glee. En eerlijk gezegd, als jij zo goed kan zingen als dansen..."
    Ik fluit even en kijk haar lachend aan.
    "Dan ben ik je grootste fan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Geen idee, maar er is mij gevraagd te komen kijken in Glee. En eerlijk gezegd, als jij zo goed kan zingen als dansen..."
    Hij fluit even.
    "Dan ben ik je grootste fan."
    Ik schiet in de lach.
    "Dat is niet zo moeilijk, zoveel fans heb ik niet bepaald," lach ik terwijl ik mijn hand door mijn haar haal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik trek mijn wenkbrauwen op en frons.
    "Nee? Pff, wat een droogstoppels."
    Ik schud afkeurend mijn hoofd.


    [ik ga huiswerk maken :c]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy fronst.
    "Nee? Pff, wat een droogstoppels."
    Hij schud afkeurend zijn hoofd.
    Ik lach en kijk hem aan.
    "Ik doe dat allemaal zelf hoor," lach ik. "Ik ben niet altijd aardig tegen iedereen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En tegen mij wel? Ik voel me vereerd."
    Ik maak even een beweging dat ik haar aanbib, en grinnik zacht.
    "Sorry, je maakt het me te gemakkelijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En tegen mij wel? Ik voel me vereerd. Sorry, je maakt het me te gemakkelijk."
    Ik frons.
    "Hoe bedoel je te gemakkelijk?" vraagt ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik haal mijn schouders op.
    "Gewoon, met je te flirten, grapjes te maken, je leuk te vinden."
    Nonchalant kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.