• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik bijt op mijn lip. Dit was pijnlijk en moeilijk voor me.
    "H-hoe wil je dat ik dit ga aanpakken..?" ik kijk even naar haar. Fijn ik kon niet eens uitleggen wat ik bedoelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "H-hoe wil je dat ik dit ga aanpakken..?" Zegt Lilly.
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Wees alsjeblieft iets duidelijker." Zeg ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zucht en dacht even na. "Gosh ehm naja hoe wil je dat ik bij je doe. Nee ... ik weet eigenlijk neit hoe ik dit moet verworden" gaf ik toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Maar we doen alles langzaam. Niets overhaast. Het moet perfect zijn."
    Ik knik zachtjes maar zeg toch.
    "Ik denk dat je er teveel van verwacht. Ik geloof niet dat het de eerste keer perfect kan zijn. Maar ik snap wel wat je bedoelt."
    Ik laat haar los en loop naar mijn bureau. Ik trek een lade open en na even gerommeld te hebben vind ik wat ik zoek. Ik ga terug bij Mary zitten.
    "Mijn moeder wilde dat ik deze droeg als belofte niet met iemand naar bed te gaan voor het huwelijk," zeg ik terwijl ik mijn hand open en een ring onthul. "Ik heb met haar een akkoord kunnen sluiten dat ik zou wachten op iemand waarbij het juist aanvoelt, dat ik het niet zou doen omdat iedereen het doet of om er vanaf te zijn." Ik neem Mary's hand en draai haar handpalm naar boven. Ik leg er de ring in. "Ik beloof je dat jij die persoon bent. Ik kan wachten."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    13][url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127780=]Nieuwe topic 40![/url][/13


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [yeeey afijn morgen school -_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [UchKyleuch xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik kan niet kiezen..." glimlacht Kyle.
    Nog geen twee seconden later ben ik hem al aan het kriebelen. Niet specifiek omdat hij niet weet wat te doen, elk excuus is goed voor mij.
    "Komop liefje," zeg ik plagerig. "Wat gaan we doen vandaag?"
    Om het nog erger te maken zet ik tegelijkertijd mijn lippen in zijn hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik denk dat je er teveel van verwacht. Ik geloof niet dat het de eerste keer perfect kan zijn. Maar ik snap wel wat je bedoelt."
    Ik glimlach even en kijk hem na wanneer hij rechtstaat en blijkbaar iets zoekt. Hij komt terug naast me zitten.
    "Mijn moeder wilde dat ik deze droeg als belofte niet met iemand naar bed te gaan voor het huwelijk. Ik heb met haar een akkoord kunnen sluiten dat ik zou wachten op iemand waarbij het juist aanvoelt, dat ik het niet zou doen omdat iedereen het doet of om er vanaf te zijn. Ik beloof je dat jij die persoon bent. Ik kan wachten."
    Ik staar even met open mond naar de ring, niet goed wetend wat te antwoorden, of wat hij verwacht dat ik antwoord. Ik kijk naar de ring, en kan me er al toe brengen mijn mond te sluiten en te glimlachen. Mijn buik zit vol vlinders, en ik kijk hem verliefd aan.
    "I-ik weet niet goed wat ik moet zeggen," zeg ik dan zacht. Ik kijk weer naar de ring, die er echt mooi uitziet. Nog steeds weet ik niet goed wat ik moet doen, al weet ik wel dat wat hij ermee bedoelt, enorm lief is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Das flut heb ik ook wel eens last van ghehe.]

    Kyle

    "Komop liefje, wat gaan we doen vandaag?" zegt hij terwijl hij me kietelt, ik schater het uit. En doordat hij zijn lippen in mijn nek zet gaan er ook nog kriebels door mijn buik.
    "I-Ik w-weet het n-niet!" Lach ik en probeer overeind te komen wat niet lukt.

    Isabelle

    "Gosh, ehm naja hoe wil je dat ik bij je doe. Nee... Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet verwoorden."
    Ik zucht even.
    "Doe gewoon, zoals je bent. Ga je niet veranderen."
    Zeg ik en leg even mijn hand op haar schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knik. "Ik zal het proberen" Ik wist eigenlijk al wel dat dit moeilijk zou gaan worden. Niet heel de tijd kijken. Niet staren.Ik zucht weer. "Waarom?" mompelde ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "I-ik weet niet goed wat ik moet zeggen," zegt Mary zacht terwijl ze naar de ring kijkt. Ik denk dat ik haar verwarring snap.
    "Het is oorspronkelijk een purity ring. Ik vraag je niet met me te trouwen ofzo, het is geen ultieme liefdesverklaring, zo ver zijn we nog niet. Maar ik weet wel dat ik mijn eerste keer met jou wil beleven. Zo snel ben ik namelijk nog nooit voor iemand gevallen." Ik kijk haar glimlachend aan. en bekijk haar hand, die ik nog steeds vast heb even. "Volgens mij past hij om je wijsvinger," zeg ik dan. Zelf heb ik namelijk heel lange, smalle vingers.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ik grinnik wanneer Kyle schatert van het lachen. Het is te schattig voor woorden.
    "I-Ik w-weet het n-niet!" zegt hij terwijl hij overeind probeert te komen. Ik haal mijn lippen uit zijn hals en kijk hem gespeeld verbaasd aan.
    "Je weet het niet?" vraag ik dramatisch. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister, "Misschien moest ik je dan maar eens op ideeën brengen."
    Ik bijt zachtjes in zijn oorlel en kus hem dan weer in zijn hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het is oorspronkelijk een purity ring. Ik vraag je niet met me te trouwen ofzo, het is geen ultieme liefdesverklaring, zo ver zijn we nog niet. Maar ik weet wel dat ik mijn eerste keer met jou wil beleven. Zo snel ben ik namelijk nog nooit voor iemand gevallen. Volgens mij past hij om je wijsvinger."
    Voorzichtig schuif ik hem om mijn wijsvinger, en glimlach wanneer hij inderdaad past. Ik kijk hem verliefd aan en schud mijn hoofd.
    "Ik weet nog steeds niet wat zeggen, dit is gewoon..."
    Weer kijk ik naar de ring, en ik druk mijn lippen op die van Arion.
    "Twintig liefdesverklaringen kunnen hier nog niet aan tippen," zeg ik zacht en kijk hem glimlachend aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.