• Eh, ja, can't tell if whining or...

    Ik heb dus een MacBook Pro, yes? :Y) Op woensdag gooide ik daar een beetje water over heen; geen drama, stay calm, ghsausyfh: Ding op z'n kop gooien, en wachten tot hij droogt. Hij wil niet aan; geen zorgen, wacht vijf dagen tot hij droog is. Nu: Wachten. 'FUUUCK', was mijn eerste reactie. Okay, geen nuttig topic. Laat jullie technologie jullie in de steek? Also: De komende paar dagen ben ik dus tschuus.
    (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Op mijn laptop zat zo een sticker dat het een morsbestendig toetsenbord is. Ik heb 1 keer iets erover laten vallen en daardoor mis ik nu een shift toets
    niet erg logisch dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Update: Hij werkt nog steeds niet. Don't miss me too much. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik had een keer een half glas Fanta over mijn laptop gegooit, het enige wat er gebeurde is dat mijn toesten plakkerig werden en onder aan het plaatje bleven vastkleven als ik ze indrukte, nu is dat ook weg. Als je hem openmaakt is hij wel een beetje gaan roesten haha. :'D Hij ging pas een aantal jaar later echt kapot.


    Your make-up is terrible

    Akarin schreef:
    >drinken in de buurt van een laptop

    Wie met gezond verstand doet dat?



    Ik ^^

    Ik heb ook problemen met mijn laptop, ik heb opnieuw microsoft word gedonwload maar nog steeds wil ie geen word documenten openen


    Physics is awesome

    Avenger schreef:
    Over het algemeen laat mijn technologie me niet in de steek. En als dat wel het geval blijkt, zijn mijn prutsskills goed genoeg om het terug in orde te krijgen. Al is het meestal niet op de manier waarop het zou moeten. (Centreren met spaties en die shit...)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    So thats why you've been M.I.A. D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet mijn laptop een week missen omdat het scherm kapot is


    Mijn username is een kopje, geen plaat