• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Ja, laten we maar naar mij toe gaan,' zegt Ivar. Ik kijk even naar buiten en als ik zie dat het behoorlijk zonnig is besluit ik mijn jas niet mee te nemen. 'Is je huis hier ver vandaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik schud mijn hoofd, 'Nee het is niet zo heel ver, ik denk 5 tot 10 minuten.' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    Halverwege de trap hoorde ik de deurbel gaan. Ik liep weer terug en open de deur. Voor me stond Eliza met nog half natte haren. Ik lachte eventjes en begon daarna te blozen. Ik stond nu gewoon shirtloos voor haar. 'Kom binnen,' zei ik en ik hield de deur wat verder open voor haar. 'Ik moet nog even mijn shirt van boven halen,' voegde ik er nog zachtjes aan toe.

    Teske Velez

    Ergens ver weg voelde en hoorde ik nog wat. Ergens ver weg voelde ik ook dat er wat om me kwam. Ik wist niet wat, maar ik kon me nu wel omdraaien en dat deed ik dan ook. Paar uur later werd ik wakker door felle licht die opeens in me ogen scheen. Ik keek een beetje om me heen en zag dat er een deken op me lag. Beetje versuft stond ik op en ik was al helemaal vergeten dat ik boven op niks aan had. Ik liep naar me klerenkast toe en pakte ondergoed en liep naar een andere kast toe die op de overloop stond. Daar haalde ik een handdoek vandaan en liep naar de douche toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Zodra Yvo de deur opendeed moest ik me inhouden om mijn blik niet ongegeneerd over zijn onblote bovenlijf te laten gaan. ‘Kom binnen,’zei hij en hield de deur zo open dat ik naar binnen kon lopen. Zijn blozende blik was me niet ontgaan en ik glimlachte even naar hem. ‘Ik moet nog even mijn shirt van boven halen,’ voegde hij er nog zacht aan toe. ‘Maak jij altijd zo je deur open?’ grinnikte ik zachtjes en kon het niet helpen even een keer lichtjes met mijn vingers over zijn borst heen te gaan voor ik hem een kus gaf.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Nee het is niet zo heel ver, ik denk 5 tot 10 minuten.' Ik knik, 'zullen we maar gaan dan?' vraag ik terwijl ik mijn tas pak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    ‘Maak jij altijd zo je deur open?’ grinnikte ze zachtjes. Ik rilde eventjes toen haar vingers zachtjes over mijn borst heen ging. Ze gaf me een kusje en ik deed eventjes mijn armen om haar heen. Ik gaf haar een kusje terug en keek haar glimlachend aan. 'Ik had nog geen tijd om me shirt aan te doen,' legde ik uit en gaf haar nog een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Wanneer ik mijn ogen slaperig open weet ik enkele seconden niet waar ik ben. Teske! Juist ja. Ik grinnik even en ga op mijn rug liggen om nog even wakker te kunnen worden. Dan hoor ik boven wat gerommel, gevolgd door het geluid van een douche. Ik besluit maar op te staan en loop naar de keuken. Daar vind ik in de koelkast wat eitjes, brood en een broodrooster. Ik sla de eieren kapot boven een pan die ik op het vuur gezet heb. Dan steek ik enkele sneden brood in de toaster. Vervolgens vind ik nog wat sinaasappelen en enkele glazen. Een perser is er niet. Sterker zijn door dat wolfgedoe komt nog van pas. Ik snij de vruchten doormidden en kan ze gewoon uitknijpen boven de glazen. Ondertussen zijn de eieren en de toast klaar. Ik zet alles op tafel en wacht op Teske.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    'Ja, kom.' zeg ik na geknikt te hebben. Ik open haar voordeur en schrik als ik twee mensen voor de deur zie staan, die net de deur open wilden doen.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Nadat hij zijn armen om me heen had gelegd gaf hij me een kus terug en glimlachte even. ‘Ik had nog geen tijd om me shirt aan te doen,’ zei hij en gaf me nog een kus. Ik glimlachte weer even en liet mijn vingers weer even over zijn borst, richting zijn nek gaan. ‘Hmm, verleidelijk hoor,’ plaagde ik zachtjes en drukte een kus op zijn sleutelbeen waarop ik vervolgens iets terug trok. ‘Te verleidelijk,’ grinnikte ik zacht en licht blozend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Ik vloek zachtjes als mijn ouders ineens voor de deur staan. 'Ehm hoi mam, pap. Ik dacht dat jullie pas morgen thuis zouden komen,' zeg ik tegen mijn ouders. 'De deal was eerder afgerond,' zegt mijn vader kortaf waarna hij naar Ivar kijkt, 'en wie is dit?' vraagt hij terwijl hij hem afkeurend aan kijkt. 'Dit is Ivar een jongen uit mijn klas. Omdat mijn auto er nog niet is zou hij me een lift naar school geven,' lieg ik. Mijn vader knikt langzaam terwijl hij Ivar vanuit zijn ooghoeken in de gaten houdt, 'Ga dan maar snel,' bromt hij waarna hij naar binnenloopt. 'Kom,' mompel ik tegen Ivar waarna ik hem mee trek naar zijn auto.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Ik stapte uit de douchen en droogde me eigen af. Ik trok me ondergoed en bh aan en liep naar me kamer. De handdoek nam ik mee. Een geur van toast en eieren kwamen in me neus. Ik hoorde mijn maag knorren. Was mama nu al thuis? Die zou toch vanavond weer komen? Uit me kleren kast haalde ik een rokje, een legging en een t-shirt eruit en trok ze aan. Ik gooide me vieze kleren van gisteren en de handdoek in de wasmand. Terwijl ik me haren borstelde liep ik naar beneden richting de keuken. In de keuken zag ik Irial zitten. Op tafel lagen toast met eieren en glazen met sap erin. Mijn maag begon weer de knorren en ik keek Irial blozend aan. 'Heb jij dit gedaan?' vroeg ik verbaasd. 'Echt lief,' zei ik zachtjes en ging bij hem zitten.


    Yvo Leroux

    ‘Hmm, verleidelijk hoor,’ zei ze plagend nadat ze met haar vingers weer over me borst liet gaan. Ze gingen richting mijn nek. Ze drukte en kus op mijn sleutelbeen. ‘Te verleidelijk,’ grinnikte zachtjes. Ik zag dat ze bloosde. Ik lachte zachtjes naar haar. Ik trok haar zachtjes naar binnen en deed de deur dicht. 'De rest hoeft niet alles te zien,' zei ik en drukte zachtjes mijn lippen op die van haar. Ik ging zachtjes met mijn vingers door haar haren en een scherpe geur van shampoo kwam in mijn neus. 'Je ruikt lekker,' zei ik zachtjes met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik kijk met een kleine zweet uitbraak Faye's vader en moeder aan, 'Ja laten we gaan.' antwoord ik terwijl ik snel om haar ouders heen loop en mijn auto van het slot af doe. Ik open de deur voor haar en stap zelf aan de andere kant in.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ik zucht opgelucht als we in de auto zitten. 'Sorry voor dat. Mijn ouders zijn nogal...' ik kan maar niet op het juiste woord komen,'ik weet niet echt hoe het heet. In elk geval, mijn vader ziet me het liefste samen met zo'n bekakte hockeyer, iets waar ik echt een hekel aan heb,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Hij lachte zachtjes terwijl hij me naar binnen trok en de deur dicht deed. ‘De rest hoeft niet alles te zien,’zei hij en gaf me een zachte zoen. ‘Helemaal mee eens,’ reageerde ik daarna terwijl hij met zijn vingers door mijn haren heen ging. ‘Je ruikt lekker,’ lachte hij zacht. ‘Shampoo met een perzikengeur,’ glimlachte ik en legde mijn handen in zijn nek om hem weer te zoenen. Ik had hem hooguit een uur niet gezien en nu ik weer terug was leek het veel langer te zijn geweest.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Shampoo met een perzikengeur,’ glimlachte ze en ze legde haar handen in me nek. Ik glimlachte naar haar. Ze begon me weer te zoenen. Ik legde mijn handen zachtjes onderin haar rug en trok haar wat dichter naar me toe. Ik zoende gaar gewillig terug. 'En wat wil je allemaal vandaag gaan doen?' vroeg ik zachtjes tijdens het zoenen door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you