• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eliza

    ‘En wat wil je allemaal vandaag gaan doen?’ vroeg hij zacht tussen de zoenen door. Ik moest ondertussen mijn hoofd helder zien te houden want met hem hier voor me in zijn blote bovenlijf en de gewillige zoenen was ik bang mezelf te snel in hem te verliezen. ‘Hmm, we kunnen misschien kijken voor wat dingen om de natuur in je huisje te halen,’ mompelde ik half en plaatste mijn lippen weer op de zijne terwijl ik mijn vingers door zijn nog vochtige haren in zijn nek liet gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Hmm, we kunnen misschien kijken voor wat dingen om de natuur in je huisje te halen,’ mompelde ze half. Haar vingers voelde ik de haren van mijn nek. Ik dacht eventjes na en keek haar toen aan. 'Kan, maar wat heb ik er eigenlijk aan als ik meer buiten ben dan binnen?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik liet haar voor geen moment los.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Kan, maar wat heb ik er eigenlijk aan als ik meer buiten ben dan binnen?’ vroeg hij zacht terwijl hij me nog steeds vasthield. ‘Ehm, ja, dat heeft niet zo heel veel nut dan,’ lachte ik en zuchte vervolgens licht toen mijn handen weer even over zijn borst heen gleden. ‘Misschien dat je eerst een shirt aan moet doen, dit is veel te afleidend,’ plaagde ik en gaf hem een vlugge zoen. ‘En dan kun je me misschien de rest van je huisje laten zien?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Ehm, ja, dat heeft niet zo heel veel nut dan,’ zei ze. Vervolgens zuchtte ze en haar handen gleden weer over mijn borst heen. ‘Misschien dat je eerst een shirt aan moet doen, dit is veel te afleidend en dan kun je me misschien de rest van je huisje laten zien?’ zei ze terwijl ze me vlug een zoen gaf. Ik lachte zachtjes naar haar. 'Is goed,' zei ik en ik liet haar los. 'Moet ik echt een shirt aan doen?' vroeg ik terwijl ik haar hand vast pakte. Terwijl ik op antwoord ging wachten, ging ik haar al een stukje rondleiden.



    [Als ik niet reageer ben ik eten]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Is goed,’ lachte hij zachtjes en liet me toen los. ‘Moet ik echt een shirt aan doen?’ vroeg hij terwijl hij mijn hand vast pakte en door het huis heen leidde. Ik lachte even en schudde lichtjes met mijn hoofd. ‘Hoeft niet, je maakt het me dan alleen zo verdomd moeilijk om van je af te blijven,’ grinnikte ik zachtjes en met een lichte blos. Ondertussen liet ik mijn blik overal heen glijden, tot nu toe was zijn huisje leuk ingericht en was ik benieuwd naar de rest.

    [Eetsmakelijk alvast! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik start de auto en kijk opzij haar aan, 'Ik snap dat je dat niet zou willen,' grinnik ik. Ik kijk weer voor me en steek de sleutel in het sleutelgat, draai de sleutel om en start de motor. Ik laat hem nog even in zijn neutraal en druk het gaspedaal helemaal in, zodat er een gebrom van de motor komt. 'Zo, dat zal je vader leuk vinden,' mompel ik met een grijns.
    Ik grijns nog even en keer de auto daarna om en begin naar mijn huis te rijden.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar laat de auto expres even brommen. 'Zo, dat zal je vader leuk vinden,' mompelt hij met een grijnst. 'Mijn vader kan de pot op,' zeg ik tegen Ivar, 'echt, hij kan het vergeten dat ik met een of ander kakker ga,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    ‘Hoeft niet, je maakt het me dan alleen zo verdomd moeilijk om van je af te blijven,’ grinnikte zachtjes. Ik glimlachte naar haar en liep verder. 'Hmm, maar dat vind ik geen enkel probleem,' zei ik zachtjes. Aan het eind van de rondleiding ging ik voor haar staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik glimlach terwijl ik mijn blik op de weg gericht houd, 'Mooizo,' antwoord ik. 'Tenzij jij mij een kakker vindt,' mompel ik met een iets kleinere glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ik grinnik wanneer ik haar maag hoor knorren.
    "Heb jij dit gedaan? Echt lief," zegt ze terwijl ze bij me komt zitten.
    Ik schuif een bord naar haar toe en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Bedankt dat ik mocht blijven vannacht," zeg ik zacht. "Goed geslapen?"
    Ik kijk haar aan alsof ze de wereld voor me is. Dat is ze ook, maar dat weet zij niet. Ik probeer even aan iets anders te denken, maar dat lukt me niet met haar in de buurt. Waaraan ik ook denk, elke gedachte leidt naar haar. Ze is het uitgangspunt van mijn leven nu.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Mooizo. Tenzij jij mij een kakker vindt,' zegt Ivar. 'Als jij een kakker zou zijn dan zou ik vanaf nu wel op kakkers vallen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Mijn buik sprong weer in het wilde weg, van puur geluk en pure blijdschap. Ik wil even om kijken maar er gaat een auto iets te hard ons voorbij dus ik houd mijn blik op de weg gericht. 'Gelukkig,' mompel ik zacht in mezelf terwijl ik mijn auto voor mijn huis parkeer. 'We zijn er,' zeg ik daarna hard op.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Irial schoof een bord naar me toe en drukte een kusje op me voorhoofd. Ik nam een hap en keek hem dankbaar aan. 'Bedankt dat ik mocht blijven vannacht,' zei hij zachtjes. Ik glimlachte naar hem. 'Goed geslapen?' vroeg hij en ik knikte. Ik slikte het eten door. 'Ik heb heerlijk geslapen,' zei ik blij en gaf hem een kusje. 'Heb jij ook lekker geslapen?' vroeg ik daarna en nam nog een hap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik kijk toe hoe ze het voedsel eet. Zelf zou ik wel een koe op kunnen, maar ik neem genoegen met mijn eigen toast en ei.
    "Ik heb heerlijk geslapen. Heb jij ook lekker geslapen?"
    Tussendoor geeft ze me onverwachts een kusje waarvan ik helemaal ga gloeien.
    Ik grinnik even.
    "Ja best wel goed, je bank is een beetje aan de kleine kant," lach ik terwijl ik me een keer uitrek.
    Ik kijk haar liefjes aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik kijk op als Ivar zegt dat we er zijn. Met wat gepruts krijg ik de autodeur open. Het huis is niet erg groot maar het ziet er wel gezellig uit. 'Ik hou nu al van je huis,' zeg ik glimlachend tegen Ivar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered